معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها


رستوران ذبیحیرستوران ذبیحی یکی دیگر از رستورانهای قدیمی تهران است. اگر برای خرید به بازار رفته اید حتماً به رستوران ذبیحی هم سری بزنید. کباب های معروفی دارد و هر کدامشان به طور جدا حرفی برای گفتن دارند. اگر نمی‌خواهید به بازار بروید و در داخل رستوران غذا میل کنید می توانید به صورت آنلاین از رستوران غذای خود را سفارش دهید.

پیتزاها رو با ارد سبوس دار میزنن و پیتزاهاشون هم بجای دایره؛ مثلثیه 😁 پیشنهاد میشه پیتزای سیر و استیک و مرغ آلفردو رو تست کنید که خیلی خوبه. همچنین برگرهای خوبی هم دارن خصوصا اون برگر ایتالیایی رو پیشنهاد میکنم گوشت خوشمزه و قارچ و پنیر زیاد داشت. اگر طرفدار غذاهای سالم در یک محیط کاملا صمیمی هستید این رستوران رو اکیدا پیشنهاد می کنیم.

  • اگر به دنبال یک فضای نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل ایرانی هستید، از این رستوران دیدن نمایید.
  • رستوران البرز هم یکی از همین رستوران‌هاست که مکانی برای استراحت و صرف یک وعده غذای خوش‌طعم به‌حساب می‌آید که از سال ۱۳۴۶ مشغول به فعالیت است.
  • اگر به فرحزاد رفتید و در بین آن همه رستوران، دوست داشتید غذای خود را در فضایی آرام، تمیز و دلنشین میل کنید، می‌توانید سری به باغچه رستوران سنتی گل یخ بزنید.
  • رستوران وکیل یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان است که توی دل حمام قدیم بازار وکیل قرار داره.
  • با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد وطبقه‌ی ششم آن واقع شده است.
  • به جرات می‌توان گفت که این رستوران، باکیفیت‌ترین غذایی را به شما ارائه می‌دهد که تا به حال امتحان کرده‌اید.

اگر دوست دارید که یک فضای سنتی و قدیمی با غذاهای با کیفیت تجربه کنید، این رستوران را از دست ندهید. اینجا علاوه بر امکان انتخاب در میان غذاهای ایرانی، محلی و کباب امکان انتخاب از منو کافی شاپی را هم دارید. اگر بخواهید می‌توانید غذای محبوبتان را از منو رستوران شاندیز جردن انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران شاندیز جردن کلیک کنید. پاستا پاتوقاز بهترین پاستاهای پایتخت می باشد پاستا پاتوق که در منطقه ستارخان ها واقع شده است یکی از شلوغ‌ترین پاستا فروشی های تهران است. در پیاده رو چهارپایه گذاشته شده و می توانید آنجا بنشینید و غذای خود را میل کنید.

اطلاعات تکمیلی رستوران حس توران

در ضمن هرچند طبقه اول رستوران دنج و راحت است ولی اگر دسته‌جمعی به رستوران می‌روید حتما در طبقه دوم جا رزرو کنید که نور طبیعی بهتری هم دارد. از این رستوران کوبیده دو سیخ با سبزی ریحون را حتماً سفارش بدهید. در ضمن این را هم بدانید در این رستوران از نوشابه خبری نیست و دوغ و انواع شربت خانگی به‌عنوان نوشیدنی سرو می‌شود.

فرودگاه‌ های ایران: معرفی تمام فرودگاه های داخلی و بین‌المللی

اگر به دنبال فضایی کاملاً سنتی با غذایی منحصر به فرد هستید رستوران مرشد تجریش بهترین گزینه است. این رستوران در فضای سر پوشیده با دیوارهای کاه‌گلی، شیشه‌های رنگی قدیمی فضایی کاملاً سنتی رو تداعی می‌کند. چای در این رستوران با سماورهای قدیمی بزرگ دم می‌شود و با این که فضای داخلی رستوران بسیار کوچک است اما حال و هوای خاص و خودمانی دارد. یکی از رستوران های بین المللی که دارای منوی کاملی از انواع فست فودها، غذاهای آسیایی و مکزیکی است، به همین دلیل طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را در بر می‌گیرد. رستوران تماشا دارای معماری مدرن و مجلل است که آن را تبدیل به یک رستوران تماشایی کرده است. این رستوران لوکس و خاص در غرب تهران قرار گرفته و شباهت زیادی به رستوران های اروپایی داردو یک رستوران لاکچری تهران است.

رستوران ارکیده در جاده چالوس تنها شعبه این مجموعه نیست، شما می‌توانید برای سفارش غذا از این رستوران به نزدیک‌ترین شعبه ارکیده به محل زندگیتان مراجعه کنید و یا با ثبت سفارش آنلاین غذای محبوبتان را درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران ارکیده کلیک کنید. رستوران تاج محل، رستوران یکی از معروف‌ترین هتل‌های تهران با همین نام است.