لیست طرز تهیه انواع غذاهای خارجی و بین المللی ایران کوک


تارت بستنی ایتالیایی نیز یکی از همین شیرینی های خوشمزه این کشور است. مواد اصلی این پیتزا شامل خمیر پیتزا ، سوسیس ، پنیر موزارلا ، روغن ، رب گوجه فرنگی ، ریحان ، پونه کوهی ، پودر سیر ، پودر پیاز و فلفل سیاه می باشد. وقتی در سایت آموزش آشپزی واژه ایتالیایی رو در قسمت بخش آموزش رایگان جستجو کنید متوجه می شوید که چقدر غذاهای ایتالیایی زیبا هستند.

  • در کنار این غذا نوشیدنی های متنوع دیگری نیز سرو می شود که می تواند طعم خوش آنرا دو چندان کند.
  • شیرینی خوش طعم کروسانت یه نوعی شیرینیه که داخل کره میندازن و به مربای تمشک آغشته میکنن این غذای شیرین رو میتونی با یه فنجان قهوه برای صبحانه بخوری و ازش لذت ببری.
  • مرغ مومبا یک غذای لذیذی گابنی می باشد که به همراه کره بادام زمینی سرو می شود.
  • مدل زیورآلات شیک و طلا از برند ایرانی فابیان مدل دستبند طلا…
  • یه غذای خیلی خاص و کاملا گیاهیه که برای درست کردنش باید قارچ رو با نمک و ادویه تفت بدید و سپس بادمجان رو با گوجه سرخ کرده و همه مواد رو با هم مخلوط کنید و بزارید که جا بیوفته.

دونر کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه و همچنین از پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می‌رود و به دلیل گوشت لذیذش شهرت زیادی دارد، این غذا همراه پیاز یا فلفل سرو می‌شود. کومپیر یکی دیگر از غذاهای ترکیه است که از سیب‌زمینی، کره، ذرت، نخود فرنگی و کاهو تهیه می‌شود. ایمام بایلدی هم از دیگر غذاهای محبوب این کشور است که از بادمجان شکم‌پر تهیه می‌شود.

گوشت چرخ کرده یکی از مهمترین منابع دریافت پروتئین برای بدن حساب میشه که در هر ۱۰۰ گرم ۲۷ گرم پروتئین داره و همچنین به عنوان یه منبع عالی برای دریافت مواد معدنی لازم برای رشد بدن شناخته میشه. بادمجان با مغز گوشت چرخ کرده که به صورت بقچه پیچیده میشه یه طعم به شدت خاص داره که باعث شده به عنوان یک فینگیر فود محبوب و مجلسی به شما برای تزیین میز مهمانی کمک کنه. این غذا که حاوی شفیره (لارو) مورچه‌هایی است که از ریشه‌ی گیاه آگاوه برداشت می‌شوند، در مکزیک به عنوان غذایی لذیذ و خوشمزه طرفدار دارد. در حقیقت، گاهی اوقات به این غذا “‌خاویار حشرات‌”‌ نیز می‌گویند! یکی از غذاهای سالم و ساده ای که می توانید برای وعده های اصلیتان انتخاب کنید، مرغ تکه ای است که یا در فر و یا در توستر آن را آماده کرده باشید.

طرز تهیه باقالی پلو ماهی قزل آلا مجلسی در فر

مرغ ، فلفل دلمه ، سیر ، گوجه فرنگی ، نمک ، بامیه و کره از جمله محتویات اصلی آن به شمار می رود . مرغ مومبا در بین 50 غذای برتر جهان رتبه 10 را به خودش اختصاص داده است که نشان دهنده طعم لذیذ و خوب آن است . چلو مرغ جز غذاهای ملی سنگاپور محسوب می شود که در این کشور طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است . این غذا با استفاده از برنج معطر ، سبزی ، خیار و مرغ سرخ شده به همراه سس سویا تهیه و طبخ می شود .

آمریکا هم تاریخچه بسیار کهنی از استقبال از مهاجران در سراسر جهان دارد و غذاهای آن شامل مواد مختلف است که هر کدام بازتاب دهنده تعطیلات و فضای فرهنگ مربوط به غذا می باشد. این غذاها ممکن است اصالتا آمریکایی نباشند اما قطعاً اکنون بخش مهمی از آمریکا هستند. شاید کمتر اسم کینوا به گوشتان خورده باشد اما این ماده غذایی این روز‌ها خوشبختانه در ایران هم کاشته می‌شوند….

غذای برتر جهان

استیک گاو از جمله غذاهایی خوشمزه و کهن ژاپن می باشد که قدمتی به اندازه 400 سال دارد . استیک گاو در گذشته توسط آشپزهای دربار شاهنشاهی ژاپن برای پادشاهان طبخ می شده است . اما امروزه عموم مردم از این غذای لذیذ برای وعده های اصلی غذایی خود استفاده می کنند. غذایی فوق العاده لذیذ که همانطور که از نامش پیداست از گوشت گاو تازه به همراه ادویه جات تهیه می شود. این غذای خوشمزه ژاپنی از جمله غذاهای دریایی محبوب و خوشمزه کشور ژاپن محسوب می شود. می توان گفت از چشیدن و مزه کردن این غذای دریایی خوش طعم هرگز پشیمان نخواهید شد.

بی‌شک غذایی که داخلش پنیرهای مختلف استفاده بشه، طعمی بی‌نظیر داره. این غذای فوق‌العاده در کشور استرالیا از فیله مرغ سرخ‌ شده تهیه میشه و در نهایت پنیر پارمیزان رو بهش اضافه میکنن. همانگونه که پیتزا و پاستا ادمی را به یاد کشور ایتالیا می اندازد .

برای طبخ موساکا، یک سس متشکل از گوشت و گوجه‌فرنگی با بادمجان به‌صورت لایه‌ای چیده می‌شوند و روی آن با سس سفید یا «بشامل» (béchamel) پوشانده می‌شود که طعمی فوق‌العاده به این غذا اعطا می‌کند. شاید طبخ این غذای سنتی یونانی و چیدن لایه‌های آن، کاری زمانبر به نظر بیاید، اما مطمئن باشید که طعم و مزه آن به‌قدری لذیذ است که به‌محض خوردن آن، پاداش زحمتی که کشیده‌اید را خواهد گرفت. نسخه سنتی ماکارون، طعم تمشک کوهی و شکلات دارد، اما طعم‌ گل‌های مختلف، قهوه، کاپوچینو و توت‌فرنگی نیز از دیگر انواع محبوب این شیرینی به شمار می‌آیند. این شیرینی در اصل با سفیده تخم‌مرغ، شکر، پودر بادام یا بادام‌زمینی و رنگ‌های خوراکی مجاز تهیه می‌شود. خا سوئی، یک سوپ نودل متشکل از نودل‌های رشته‌ای، کاری مرغ یا گوشت گاو و شیر نارگیل است و با مخلفات متنوعی مانند آب لیمو سرو می‌شود.

که به شدت مقویه رو به سرعت طبخ کنید و در کنارش سیب زمینی هم سرخ کرده و نوش جان کنید. نیاز به قارچ‌های بزرگ دارید و باید اونها روو بخارپز کرده و داخل قارچ‌ها رو با سینه مرغ، سوسیس های ریز شده به همراه پنیر پر کرده داخل فر بزارید تا کاملا برشته بشن. ازش استفاده‌های زیادی میشه و خیلی خوش خوراکه و به شیوه‌های مختلفی میتونید قارچ رو بپزید. در این‌که این غذا از کوه‌های راکی می‌آید، شکی نیست، ولی در تهیه‌ی آن به هیچ عنوان از صدف استفاده نمی‌شود.