طرز تهیه انواع غذا با گوشت چرخ کرده برای شام و ناهار + نکات مهم


این غذا در میانمار ابداع شد و در حین جنگ جهانی دوم با مهاجران هندی به شرق هند سفر کرد. خا سوئی به احتمال زیاد، جد غذای بین‌المللی مشهور خائو سوی در شمال تایلند است. اولین گاز از این پیتزای نازک، تند و برشته با طعمی منحصربه‌فرد، اشتهای شما را حسابی باز خواهد کرد. مواد روی لاهماجون با بوی وسوسه‌کننده گوشت، شیرینی سس سالسای گوجه‌فرنگی، فلفل چیلی دودی و لیموی ترش، شما را مستقیما به خیابان‌های شهر جادویی استانبول خواهند برد.

اگر می خواهید طعم خوش یک غذای کهن را بچشید فیش چیپس می تواند این طعم کهن را برایتان به ارمغان بیاورد . غذایی ساده و بدون آلایش که طعم فوق العاده نیز همراه خود دارد. این غذا در رده بندی غذاهای برتر جهان رتبه 33 را به خود در میان 50 غذای برتر جهان به خود اختصاص داده است .

شیرینی خامه ای کانولی یکی از شیرینی های خوشمزه ایتالیایی است. بودن همزمان شیرینی خامه ای و کانولی یک ترکیب فوق العاده می سازد که در نهایت دسری عالی برای شما به ارمغان می آورد. در این شیرینی شما همزمان از دو پنیر ریکوتا پر چرب و ماسکارپونه خامه ای استفاده می کنید. واقعا میتونم بگم این ها جزء بهترین غذا های ایران هستند که هر خارجی با خوردن یکی از این غذا های ایرانی اصیل به وجد میاد.

  • علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم.
  • در این بخش یه لیست خیلی کوچیک از غذا های شناخته شده ایران رو به شما گفتیم ولی هنوز مونده.
  • استیک گاو در گذشته توسط آشپزهای دربار شاهنشاهی ژاپن برای پادشاهان طبخ می شده است .

اما با این حال این غذای جهانی طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد که موجب شده است در رتبه 17 برترین غذاهای جهان قرار بگیرد. از جمله کشورهایی که رابطه خوبی با این نوع غذاها ندارند می توان به کشور عزیزمان ایران اشاره کرد . بانی چو غذای خصوص کشور آفریقای جنوبی می باشد که ادویه های به کار رفته در آن طعمی فوق العاده را به آن بخشیده است . بانی چو جز غذاهای خیابانی محسوب می شود که در هر کجای آفریقا می توانید آنرا پیدا کنید .

بهترین رستوران های ایرانی لندن – لیست ۱۰تایی

در بسیاری از غذاهای آمریکایی، احتمالاً موادی را مشاهده می کنید که مربوط به بخش‌ های دیگر جهان می باشد. از طریق ترکیب کردن مزه های مختلف از وعده های غذایی خارجی، حقیقتا نمی‌ توانید به تنوع افراد و تاریخ آن ها در کشور پی ببرید. یکیدیگر از خلاقانه ترین و عجیب ترین غذاهایی کـه در اینستاگرام بـه سرعت محبوب شد تخم مرغ ابری بود. تخم مرغ ابری واقعا طرز تهیه ساده اي دارد اما نتیجه آن شگفت انیز اسـت.

این غذا شامل ماهی خال مخالی آب پز، آلوچه، فلفل قرمز، نعناع، سنبل هندی، پیاز، آناناس و … است که یکی از محبوب ترین غذاهای مالزی است و طعمی تند و شور دارد. Arepas از میان وعده‌های غذایی در ونزوئلا است که از آرد ذرت تفت داده، تهیه میشه. این غذا رو اغلب با کره، پنیر، تخم‌مرغ، شیر غلیظ یا hogao (سسی که با پیاز درست میشه) سرو میکن. این اسنک از گوشت خوک، میگو، گیاهان، ورمیشل برنج و دیگر مواد تهیه میشه و داخل کاغذ پیچیده میشه. این غذا در سس کمی شیرین و بادام زمینی غلت داده تهیه میشه که غذایی خوشمزه و دلچسب است.

همبرگر بیشتر از گوشت ها تهیه می شود که در کنار آن نیز به همراه نان آماده میل کردن می شود. می توان از سس های مختلف نیز برای خوشمزه تر کردن آن استفاده نمود. یک ناهار کامل و خوشمزه مکزیکی که در رتبه 26 برترین غذاهای جهان از بین 50 غذای برتر جهان قرار دارد. تهیه شده از گوشت چرخ کرده ، پیاز ، سالسا و ادویه های مختلف محلی که طعمی فوق العاده را به این غذای مکزیکی بخشیده است . اگر از طرفداران غذاهای حاوی گوشت هستید فجی تاس غذایی لذیذ و خوش طعم برای شما خواهد بود .

با گوشت تکه ای رو ندارید، استفاده از گوشت چرخ کرده بهترین گزینه‌س که میتونید خورشت های متنوع و لعابداری رو با این روش تهیه و سرو کنید. گوشت چرخ کرده بنا به نوع مصرف میتونه از گوشت گاو یا گوسفند تهیه بشه که به همین دلیل انتخاب قست مناسب گوشت برای چرخ کردن و اینکه برای چه غذایی میخواید استفاده کنید خیلی مهمه. پاناکوتا یکی از دسرهای خوشمزه ایتالیاست که با خامه و ژلاتین درست می شود. به علت وجود خامه بعنوان ماده اصلی بسیار خوش خوراک و پر کالری می باشد.

طرز تهیه آلبالو پلو با گوشت چرخ کرده (قلقلی)

نان تست فرانسوی یک خوراکی سرخ شده است که دو تکه نان تست را با کره بادام زمینی یا مربای کایا مخلوط می کنند. نان تست فرانسوی را در هنگ کنگ به همراه شربت سرو می کنند که می توان غذایی کامل برای صبحانه ها به شمار برود . غذایی سرشار از کلسترول و بسیار لذیذ که میتوان به خوبی از طعم آن لذت برد.

می‌توانید این غذای گوشتی را در رستوران‌ها سفارش دهید یا اینکه بسته‌های آماده‌ی آن را از سوپرمارکت‌ها خریداری کنید. ماکارون پرفروش‌ترین شیرینی فرانسوی است که در طعم‌های متنوعی تهیه می‌شود. طرز تهیه‌ی درست این خوراکی خوشمزه بسیار دشوار است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما از شیرینی‌‌فروشی‌های خوب فرانسه خرید کنید. قورمه سبزی هم یکی از بهترین غذاها در بین ایرانی ها است که محبوبیت زیادی داره و در کل جهان هم شناخته شده است.