طرز تهیه انواع غذای خارجی آموزش و دستور پخت غذاهای بین المللی خوشمزه


کشورهای زیبای دنیا در کنار جاذبه‌ها، جاهای دیدنی و فرهنگ خاص خود، غذاهای لذیذ و دوست داشتنی دارند که عاشقان سفر تا مدت‌ها طعم این غذاها را زیر زبان حس خواهند کرد. اگر به سفر و گردشگری علاقه دارید و معمولا به کشورهای مختلف سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای معروف این کشورها را امتحان کنید. در این مقاله خوشمزه ترین غذاهای دنیا را معرفی کنیم؛ شاید این غذاها بتوانند مقصد بعدی شما را مشخص کنند. همبرگر از جمله غذاهای جهانی محسوب می شود که خواستگاه آن کشور آلمان می باشد . امروزه نیز همبرگر در سرتاسر دنیا یافت می شود و جز محبوب ترین غذاهای بین المللی نیز محسوب می گردد. بسیاری از رستوران های زنجیره ای از جمله مک دونالد نیز همبرگر با دستورهای پخت مختلف به بازار عرضه کرده اند که موجب محبوبیت چندین برابر این غذای آلمانی در میان مردم شده است .

  • در این مقاله ما می می خواهیم دستور پخت جامبو شلز را به شما آموزش بدهیم.
  • با مطالعه لیست غذاهای بینظیر ایتالیایی متوجه تنوع بسیار بالایی از این غذاهای خوشمزه ایتالیایی نیز خواهیم شد.
  • علیرغم اینکه این دسر حداقل از سال 1960 در ایتالیا سرو می شده است اما از دهه 90 میلادی و با ورود به آشپزی آمریکایی شهرت جهانی پیدا کرد.
  • سوالهای خود را در بخش نظرات مطرح کنید، ما یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد.
  • بستنی ها جز دسر ها محسوب می شود که طرفداران فوق العاده زیادی را در سراسر جهان دارند .

بی‌بیم‌باپ در زبان کره جنوبی به‌معنای «مخلوط برنج» است که از برنج و ترکیبات متنوع دیگر تشکیل می‌شود. این غذا در واقع، کاسه‌ای پر از برنج داغ است که با تزئین سبزیجات سرخ و مزه‌دار‌شده یا «کیمچی» (سبزیجات تخمیرشده سنتی)، رب فلفل چیلی و سس سویا به شما ارائه می‌شود. دیگر مواد تشکیل‌دهنده‌ای که می‌توان به بی‌بیم‌باپ اضافه کرد، تخم‌مرغ خام یا سرخ‌شده و تکه‌های گوشت گاو هستند.

۱۸. تاکو ؛ غذای خیابانی مکزیک

نقشه را حرکت داده تا آدرس محل تحویل غذا زیر نشانگر قرمز رنگ وسط نقشه قرار گیرد.

طرز تهیه راتاتویی (فرانسه)

در گوشه‌گوشه‌ی این کشور، فروشگاه‌هایی می‌بینید که انواع مختلفی از خوراکی‌های خانگی خوشمزه را عرضه می‌کنند. فو درواقع نوعی سوپ است که با رشته فرنگی و گوشت خام آماده می‌شود. می‌توانید این سوپ را در هر وعده‌ی غذایی، حتی صبحانه هم میل کنید.

۲. ساراواک لاکسا؛ غذای سنتی مالزی

50 غذای برتر جهان ؛ در این مقاله به بررسی غذاهای خوشمزه و برتر جهان می پردازیم . کاتی رول، یکی از محبوب‌ترین غذاهای خیابانی هند است که به‌صورت لقمه‌های نان پاراتای حاوی مواد مختلف، سرو می‌شود. نسخه گیاهی و لذیذ کاتی رول با سبزیجات مختلف پر شده و با سس‌های خوش‌طعم هندی سرو می‌شود. شما همچنین می‌توانید در تهیه این غذای لذیذ از انواع گوشت، پیاز، فلفل برشته، سس‌های متنوع و ادویه استفاده کنید. برای مطالعه غذاهای ملل بیشتر می توانید از طرز تهیه انواع غذاهای ملل استفاده کنید. بیش از 100 نوع غذای ملل بینظیر و خوشمزه در انتظار یادگیری شما هستند.