بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب | behtarin-laptop


بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب | behtarin-laptop

کروم بوک‌ها وضعیت بهتری دارند و اگر اکثر کارهای شما پیرامون تحقیق و مقاله نویسی است، می‌توانید از این دستگاه‌ها که بیشترین سرعت ممکن را در هنگام گشت و گذار در وب با گوگل کروم فراهم می‌کنند، استفاده کنید. در این مطلب سعی کردیم نمونه‌هایی از بهترین لپ تاپ برای دانشجویان را معرفی کرده و در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌های هر کدام صحبت کنیم. این در نهایت شما هستید که با توجه به سطح نیاز و بودجه می‌توانید سراغ این محصولات رفته و با مقایسه نهایی، اقدام به خرید کنید. وقتی که صحبت از مشخصات فنی به میان کشیده می‌شود، توصیه می‌کنیم که لپ تاپی با پردازنده مرکزی سری U یا سری H اینتل Core i5 را انتخاب کنید که همراه با آن یک حافظه رم ۸ گیگابایتی یا ۱۶ گیگابایتی وجود داشته باشد.

  • Google Pixelbook Go لپ تاپ فوق العاده‌ای برای دانشجویان است، زیرا همان ظرافت براق Pixelbook را درد.
  • یک کارت گرافیک یکپارچه مانند سری Iris و یا Intel HD می تواند برای لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی کافی باشد.
  • این نمایشگر کیفیت مناسبی دارد و برای کاربری روزمره رضایت بخش ارزیابی می‌شود.
  • پردازنده Core i5 عملکرد پردازنده و پرفورمنس بیشتری را نسبت به i3 به شما می دهد، در حالی که Core i3 ارزان‌تر بوده و نیاز به بودجه کمتری هم دارد.

با کمتر از ۳۰۰ دلار، می‌توانید یک لپ‌تاپ سبک وزن داشته باشید که می‌تواند تمام کارهای چندگانه و امور وب شما را تحمل کند. در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی را برای شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با آگاهی قبلی بهترین و مناسبترین لپ تاپ را برای امور دانشگاهی خود انتخاب کنید. همه مدل‌هایی که بهتون معرفی کردم از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از بقیه مدل‌های بازار بهتر هستن و برای دانشجویان مناسب‌ترن. اما از بین همین لیست، بهترین عملکرد رو ایسوس ویووبوک 14 داره و از قدرت پردازش بهتری برخورداره. لپ تاپ دیگه‌ای که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ دانشجویی بهتون معرفی کنم، آیدیاپد 1 هست. این محصولات برای کاربری عمومی و روزانه تولید می‌شوند تا کاربری گیمینگ یا کاربری صنعتی.

۱ ترابایت HDD / رم ۴ گیگابایت / Celeron N4020/BGA / Intel UHD Graphics

و البته کم هزینه‌ترین لپتاپ برای دانشجویان همین لپتاپ سرفیس بوک ۱ است چرا که همه ویژگی‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک لپتاپ فوقالعاده را دارد و می‌تواند نیازهای کاربران خود را رفع کند. دانشجویان و دانش آموزان قشر مهمی از خریداران هستند که از لپ تاپ، برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنند. این استفاده تا حدودی تخصصی بوده و به همین دلیل، باید دقت نظر بیشتری در انتخاب نهایی داشته باشند. وزن لپ تاپ ۱.۵ کیلوگرم است و مشکلی برای حمل آن در مدت زمان طولانی نخواهید داشت. می‌توانید به‌راحتی به کتابخانه و کافی شاپ رفته و از ماندگاری ۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه‌ای بهترین لپ تاپ میان رده آن استفاده کنید. می‌توانید شارژر را در خانه بگذارید، چرا که این میزان ماندگاری برای یک روز کاری شما در دانشگاه کافی است.

لپ تاپ ROG Strix G15 Advantage Edition ایسوس

وضعیت نابه‌سامان بازار باعث شد راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی را تهیه کنیم. اگر به دنبال لپ تاپی قدرتمند اما اقتصادی هستید، یدون شک سرفیس لپ تاپ گو ۲ بهترین گزینه‌ی برای شما به حساب می‌آید. مایکروسافت در این لپ تاپ از پردازنده‌ی اینتل Core i5-1135G7 با تراشه‌ی گرافیکی Xe استفاده کرده که امکان اجرای بازی‌های سبک را نیز فراهم می‌کند. نسخه‌ی پایه‌ی این محصول با ترکیب ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD به بازار عرضه شده اما نسخه‌ی ۸ گیگابایتی آن نیز در دسترس قرار گرفته است. پردازنده ۲ هسته‌ای اینتل می‌تواند مانند لپ‌تاپ‌های قبلی از پس اجرای چندین نرم افزار به صورت همزمان بر بیاید ولی نقطه قوت این لپ تاپ، داشتن هارد SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است. با توجه به بالا بودن سرعت SSD، سرعت اجرای نرم افزارها و بالا آمدن ویندوز به صورت محسوسی افزایش پیدا می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید.