گوشت خوک سرخ کن آبدار



شما باید اینها را امتحان کنید سرخ کن هوای آبدار خلال گوشت خوک! آن‌ها یک شام راحت در طول هفته را درست می‌کنند که طعم آن بسیار خوب است، باور نمی‌کنید که در سرخ‌کن بادی درست شده‌اند.

گوشت خوک سرخ کن با هوا در بشقاب.

بهترین تکه های گوشت خوک

اگر شما هم مانند ما در Fit Foodie Finds هستید، ما به آشپزی در سرخ کن هوای مطمئن خود وسواس داریم. نه تنها غذاها را در زمان کمتری طبخ می کند، بلکه خوشمزه ترین و آسان ترین غذاها را ایجاد می کند. بعد از یک لقمه از این تکه های گوشت خوک آبدار، شکی نیست که این یکی از دستور العمل های جدید سرخ کن هوای مورد علاقه شما خواهد بود!

این تکه‌های گوشت خوک سرخ‌کن عالی با یک ،یب چاشنی ساده درست می‌شوند و زمان پخت کوتاهی دارند و تنها 10 دقیقه هستند و آنها را به گزینه‌ای عالی برای شام با خانواده یا سرگرمی تبدیل می‌کند.

چرا آنها را دوست خواهید داشت!

پر از طعم: این تکه های گوشت خوک سرخ شده در هوا بسیار لطیف و آبدار ظاهر می شوند و تا حد کمال چاشنی می شوند!

هر بار کاملا پخته می شود: ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه تکه های گوشت خوک را هر بار به خوبی کباب کنید بدون اینکه زیاد یا کمتر بپزید!

پروتئین بالا: در هر وعده، این گوشت خوک دارای 48 گرم پروتئین است.

مواد لازم برای تکه های گوشت خوک را روی یک بشقاب خشک ،ید.

گوشت خوک چیست؟

تکه های گوشت خوک کتلت های برش خورده از گوشت خوک هستند. آنها یک برش لاغرتر از گوشت خوک با مقداری سنگ مرمر چربی هستند که از قبل ت،یم شده است. می تو،د گوشت خوک را با استخوان یا بدون استخوان ب،ید. آنها در ضخامت های مختلف هستند و به طور گسترده در ا،ر فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده در دسترس هستند.

برای سرخ ، گوشت خوک به چه نوع گوشت خوک نیاز دارم؟

این دستور پخت گوشت خوک با سرخ ، با هوا مست،م داشتن گوشت خوک با استخوان ضخیم‌تر است. توصیه می کنیم به قصابی محل یا پیشخوان گوشت در فروشگاه مواد غذایی محلی خود بروید و 2 پوند بخواهید. گوشت خوک با استخوان ضخیم.

ما در این دستور از 4 تکه گوشت خوک استفاده کردیم که در مجموع حدود 2 پوند وزن داشتند و تقریباً 2 اینچ ضخامت داشتند. با این حال، وزن می تواند متفاوت باشد، بنابراین زمان پخت خود را بر این اساس تنظیم کنید.

چرا خلال گوشت خوک با استخوان؟

وقتی صحبت از گوشت خوک به میان می‌آید، ما خلال‌های با استخوان را در مقایسه با گوشت خوک بدون استخوان ترجیح می‌دهیم. آنها معمولا ضخیم تر هستند و به نظر می رسد طعم بسیار بیشتری دارند. این طعم از چربی اضافی است که اغلب در نسخه استخو، یافت می شود که بدون استخوان وجود ندارد.

بنابراین، در صورت شک، هر بار گوشت خوک را با گوشت سرخ کن با هوا درست کنید!

تکه های گوشت خوک خام روی یک ورقه پخت.

طرز تهیه گوشت خوک آبدار در سرخ کن هوا

غذاهای خود را فصل کنید

در یک کاسه کوچک، آن را با هم مخلوط کنید پودر سیر، پودر چیلی، شکر قهوه ای، نمک، فلفل و پاپریکا تا زم، که ،یب شود.

سپس ادویه های گوشت خوک را با ادویه در دو طرف مزه دار کنید و با دستان خود ادویه ها را روی گوشت خوک ماساژ دهید. اجازه دهید گوشت خوک حداقل 20 دقیقه در ادویه ها خیس بخورد یا بیشتر برای لطیف ترین و آبدارترین کاسه ها.

سرخ کن هوا را پیش گرم کنید

سرخ کن هوا را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. اگر سرخ کن شما تا 400 درجه فارنهایت گرم نمی شود، آن را روی نزدیک ترین دمای ممکن تنظیم کنید. سپس 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی سبد سرخ کن هوا بریزید.

گوشت خوک را بپزید

2 تکه گوشت خوک را داخل سبد سرخ کن هوا قرار دهید. اگر سرخ کن بزرگتری دارید، می تو،د هر چهار را داخل آن قرار دهید.

نکته حرفه ای: مطمئن شوید که تکه های گوشت خوک به صورت صاف در سبد قرار می گیرند و فضای کافی برای پخت دارند. در غیر این صورت، مقداری از ترد بودن بیرون را از دست خواهید داد.

گوشت خوک را به مدت 5 دقیقه بپزید و سپس برگرد،د. اگر از سس BBQ استفاده می کنید، 1 قاشق غذاخوری را روی هر تکه گوشت خوک ،ید و 5 دقیقه دیگر بپزید.

خدمت + لذت ببرید

تکه های گوشت خوک را از سرخ کن بادی خارج کنید. اجازه دهید 5 دقیقه خنک شوند، سرو کنید و لذت ببرید!

گوشت خوک در سرخ کن بادی.

دمای داخلی برای سرخ ،ی هوای گوشت خوک

بهترین راه برای فهمیدن اینکه گوشت خوک درست شده است یا خیر، اندازه گیری دمای داخلی است. هر ، دوست دارد گوشت خوک را کمی متفاوت بخورد و زمان پخت بر اساس روش متفاوت است. برخی آن را به خوبی انجام می دهند و برخی آن را به طور متوسط ​​دوست دارند.

بنابراین، در زیر دماهای داخلی مربوط به آماده بودن را پیدا خواهید کرد:

  • 145-150 درجه فارنهایت – متوسط-نادر
  • 150-155 درجه فارنهایت – متوسط
  • 155-160 درجه فارنهایت – متوسط ​​خوب
  • 160+ºF – آفرین

به یاد داشته باشید که همیشه اجازه دهید گوشت خوک حداقل 5 دقیقه پس از برداشتن از روی حرارت بماند تا دمای آنها تا 5 درجه فارنهایت افزایش یابد.

گوشت خوک در سرخ کن بادی.

سوالات متداول

چرا تکه های گوشت خوک من در سرخ کن هوا سفت بیرون آمدند؟

گوشت خوک سفت احتمالاً در نتیجه پختن بیش از حد آنها است. برای جلوگیری از این امر، گوشت خوک را در دمای داخلی 140 درجه فارنهایت بپزید. سپس آن ها را از سبد سرخ کن بیرون بیاورید و بگذارید بنشینند. آنها کمی بیشتر می پزند و به دمای داخلی 145 درجه فارنهایت می رسند.

چه چیزی از خشک شدن گوشت خوک جلوگیری می کند؟

ترشی ، یا آب نمک ، گوشت خوک بهترین راه برای جلوگیری از خشک شدن آنهاست. گوشت خوک شما به این ترتیب رطوبت و طعم زیادی را جذب می‌کند و باعث می‌شود ،ده‌های بسیار لطیف و آبدار تهیه شوند.

خوش طعم ترین گوشت خوک چیست؟

Porter،use گوشت خوک به طور گسترده ای به ،وان خوش طعم ترین نوع گوشت خوک در نظر گرفته می شود. می توان آن را کبابی، کبابی، کبابی یا سرخ ،ی کرد. این گوشت باکیفیت ممکن است خوشمزه باشد، اما تسلط بر آن می تواند سخت باشد.

برش های گوشت خوک در یک بشقاب.

چه چیزی را با سرخ‌کننده‌های آبدار گوشت خوک سرو کنید

آیا به دنبال غذاهای خوشمزه ای هستید که با کاغذهای خود ،یب کنید؟ برخی از موارد مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید:

ذخیره سازی

بزرگ‌ترین نکته ما هنگام نگهداری گوشت خوک پخته شده این است که قبل از قرار دادن در یخچال اجازه دهید کاملا خنک شوند. بنابراین، اجازه دهید ،ده‌ها خنک شوند، آن‌ها را در ظرف دربسته بریزید و به مدت 3 تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

برش های گوشت خوک در یک بشقاب.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/air-fryer-pork-c،ps-recipe/