کدام کشورها بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارند؟-گروه غذایی


اگر از خوردن برش های نازک گوشت لذت می برید این غذا مخصوص شماست. پروشوتو از چندین قطعه گوشت تشکیل می شود که با دقت فراوان برش خورده اند. اصل این غذا با خوک پخته می شود؛ اما امروزه در ایتالیا پروشوتوهای گاو هم سرو می شوند. در ادامه این مطلب با محبوب ترین غذاهای ایتالیایی آشنا میشویم.

  • ایتالیایی ها این بستنی را اختراع نکرده اند، اما آنها این فرآیند را در طول قرن ها تکمیل کرده اند.
  • تمام سطح سینه ی مرغ را با نمک، فلفل سیاه، پودر سیر وپاپریکا مرینیت (مزه دار) کنید و به تمام قسمتهای مرغ بمالید.
  • ایا اسم انواغ غذاهای معروف دنیا را می شناسید؟ اگر می خواهید با اسم غذاهای خارجی معروف آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همرا باشید.
  • واقعا میتونم بگم این ها جزء بهترین غذا های ایران هستند که هر خارجی با خوردن یکی از این غذا های ایرانی اصیل به وجد میاد.
  • این پیتزا در اوایل قرن بیستم توسط مهاجرین ایتالیایی در آمریکا مطرح و عرضه شد.در تهیه پیتزا ناپولی از مواد آرد ،نمک دریا ، مخمر ،گوجه فرنگی ، پنیر موزارلا ، ریحان تازه و روغن زیتون استفاده می شود.

جالبه بونی که این غذا همیشه برای کریسمس در لهستان سرو میشه. کارخانه های بسیاری در داخل ایران انواع غذای خشک خارجی سگ را با کیفیت های بالا تولید می نمایند. با این وجود بسیاری از فروشگاه های عرضه محصولات حیوانات خانگی یا پت شاپ ها، در کنار محصولات تولیدی داخل انواع غذای خشک و کنسرو مخصوص حیوانات را از کشورهای دیگر وارد و عرضه می نمایند. پرطرفدارترین غذای ژاپنی، یکی بدترین غذاهای دنیا است که می‌توانید بخورید!

۲- پای همبرگر با سس قارچ:

در ادامه قراره لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو به شما ارائه بدیم و از بین این همه غذایی که قراره معرفی کنیم قراره بهترین غذا های ایرانی و بهترین غذاهای خارجی رو به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. غذاهای ایتالیایی برای قرن هاست که خوشمزه ترین غذاهای جهان به شمار می آیند. کارهای هوشمندانه و خلاقانه ای که آشپزان ایتالیایی با آرد گندم، خامه و دسر انجام می دهند که غیرقابل تصور است. از ترکیب نودل، کمی روغن زیتون، مقداری سیر، شاید یک تکه گوجه فرنگی و یک برش گوشت گوساله یک غذایی اشرافی خواهید داشت که پختن و خوردن آن نیز بسیار ساده است. از ریزوتو پنیری تا گوشت سرخ شده ترد، غذاهای ایتالیایی طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند.

جالب اینجاست که پروشوتو در رومانی نیز طرفداران زیادی دارد و در این کشور نیز به بهترین نحو ممکن پخته می شود. تمامی کشور ها بر اساس جغرافیا و سنت های دیرینه شان غذاهای مخصوص به خود دارند که از بین این غذا ها بعضی جهانی شده اند. این غذاها وابسته به محصولات کشاورزی تولیدی آن خطه و البته ذائقه ی غذایی مردم بومی و همچنین سبک زندگی آنها و آب و هوای کشورشان متفاوت است.

آشپزی

برای مطالعه دیگر پاستاها کافیست آموزش پاستا در آموزش رایگان آشپزی را جستجو نمایید. با بررسی حرفه ای آشپزی ایتالیایی به نکاتی برخواهیم خورد که شاید برایتان جالب باشد. فاج نوعی شیرینی پذیرایی است که از شکر، کره و شیر تهیه می‌شود که تا 115 درجهٔ سلسیوس حرارت داده شده و سپس مخلوط بدست آمده را هَم می‌زنند تا حرارتش را از دست بدهد و قوامی کِرِم‌ مانند و… هند دومین تولید کننده بزرگ چای در جهان است و سرانه مصرف آن 19 درصد از کل مصرف جهانی را شامل می شود.

قارچ شکم پر:

ین توپ های برنج معمولا با سس گوجه فرنگی، موتزارلا و نخود فرنگی پر می شود. همانند غذاهای پاستا و پیتزا در ایتالیا، تنوع تغییرات منطقه ای برای این غذا هم وجود دارد. اسوبوکو مغز ران یا فیله ی گوساله است که به روش مخصوصی پخته و طعم دار می شود. در حقیقت این غذا از تکه های گوشت گوساله به همراه استخوان، آب گوشت، کرفس، هویج، پیاز، گوجه فرنگی و ادویجات مخصوص تهیه می‌شود.