پشته بادمجان [2 Ways] – بر اساس یک بودجه گیاهی



من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

از پشته های بادمجان خوشمزه به دو صورت لذت ببرید: به ،وان پشته سبزیجات رنگین کم، یا به ،وان یک غذای سبک تر بادمجان پارمزان – اما 100٪ بدون لبنیات و وگان! آنها یک پیش غذای ساده، خوشمزه، کم هزینه و مغذی بدون گوشت، بدون گلوتن، کنار غذا یا اصلی هستند که فقط در 30 دقیقه آماده می شوند!

پشته های بادمجان تکمیل شده روی یک سطح سفید پراکنده شده است

بسته بندی سبزیجات پخته با طعم همه کاره

ا،ر دستور العمل های بادمجان روی هم به ،وان یک نسخه سبک شده از پارمزان بادمجان طراحی شده اند، و جایگزین برش های بادمجان نان شده و سرخ شده خفه شده با سس و پنیر فراوان با نسخه های پخته شده تکی که تنها ،ری از روغن/چربی را ،یب می کنند، می شوند. و، در حالی که ما روشی برای پشته های پارمزان بادمجان وگان قرار داده ایم، این تنها راه برای لذت بردن از یک برج بادمجان خوشمزه نیست. در واقع، وسواس جدید ما پشته های سبزیجات رنگین کم، است، به علاوه این نسخه کاملاً وگان است!

در این نسخه دوم، برش‌های بادمجان پخته شده کمی ترد با لایه‌های سبزیجات رنگین کم، مانند سبزی پژمرده، گوجه‌فرنگی و قارچ روی هم قرار می‌گیرند (البته برای گزینه‌های سبزیجات جایگزین به مطالعه ادامه دهید). فرقی نمی‌کند کدام نسخه را انتخاب کنید (یا اگر این دو را با هم ،یب کنید)، این پشته‌های بادمجان سالم، آماده‌سازی آسان، ارزان‌قیمت و بسیار زیبا برای سرو هستند.

آنها همچنین به طور طبیعی فاقد گلوتن، وگان و حتی کم کربوهیدرات هستند و در عین حال طعمی مانند غذای راحتی خوشمزه دارند. آنها برای تحت تاثیر قرار دادن در طول وعده های غذایی شبانه هفته، مهم، های شام، پیک نیک و موارد دیگر عالی هستند.

مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده پشته های بادمجان در برابر یک سطح سفید اندازه گیری شده است

برش های بادمجان

  • بادمجان: بهتر است از یک بادمجان متوسط ​​با ضخامت/شکل نسبتاً یکنواخت استفاده کنید تا یکدست شود.
  • نشاسته: برای ایجاد برش های ترد بادمجان، به نشاسته سیب زمینی یا نشاسته ذرت نیاز دارید.
  • روغن: از هر روغن آشپزی خنثی مانند روغن آووکادو، روغن گیاهی، روغن کانولا، روغن زیتون و غیره استفاده کنید.
  • مخمر تغذیه ای: مخمر مغذی دارای طعمی آجیلی و “پنیر” است که جایگزین پارمزان در این دستور غذای بادمجان وگان است. می‌تو،د از یک پارمزان گیاهی قابل ،د ، استفاده کنید یا در صورت تمایل آن را به طور کامل حذف کنید.
  • نمک و فلفل سیاه: فصل ،.

برای Rainbow Veggie Stacks

  • گوجه فرنگی: اگر می تو،د، بهتر است از گوجه فرنگی به عرض بادمجان استفاده کنید. گوجه فرنگی رسیده و در فصل بهترین کار را خواهد داشت. خارج از فصل، می تو،د سس گرم مارینارا را روی برج بادمجان ،ید.
  • سبزها: انواع مختلفی از سبزیجات وجود دارد که می تو،د برای این دستور پخت بادمجان استفاده کنید. به ،وان مثال، اسفناج، کلم پیچ، چغندر سوئیسی، یا کلم سبز.
  • قارچ: می تو،د از قارچ پورتوبلو بزرگتر یا قارچ های ورقه شده کوچکتر مانند دکمه ای، ،ی و غیره استفاده کنید.
  • سرکه بازامیک: (اختیاری) برای ریختن نم نم روی بالای پشته های سبزیجات.

برای پشته های پارمزان بادمجان وگان

اگر ترجیح می دهید پشته های پارم بادمجان معمولی تر باشد، بادمجان را (در برش های ¼ اینچی) با سس مارینارا مورد علاقه خود (حدود 1 قاشق غذاخوری در هر لایه)، موزارلای گیاهی و در صورت تمایل، ریحان تازه ،یب کنید.

شما می تو،د به صورت اختیاری با افزودن پشته های سبزی پژمرده یا قارچ های سرخ شده، مواد مغذی را بیشتر تقویت کنید.

چه چیز دیگری می توانم اضافه کنم؟

  • تکه های فلفل قرمز: برای افزودن ادویه، روی هر لایه از پشته های سبزیجات پخته شده بپاشید.
  • سیر: برای اضافه ، طعم اضافی به سبزی یا قارچ. از سیر تازه یا پودر شده استفاده کنید و مزه دار کنید.
  • پونه کوهی خشک: برای مزه دار شدن برش های بادمجان برای طعم بیشتر.
  • سس پستو: مقدار کمی پستو گیاهی سبز را بین لایه‌های برج بادمجان بپاشید/برس بزنید.
  • برای کرانچ: می‌تو،د مقداری آرد سوخاری پانکو/ایتالیایی را تفت دهید تا روی پشته‌های بادمجان برای بافت بپاشید یا برش‌ها را با فرو بردن آنها در شیر بدون لبنیات یا آکوافابا و سپس ،ده‌های بادمجان، نان کنید.
  • سایر سبزیجات: با موادی مانند فلفل دلمه ای، کدو سبز (یا کدو حلوایی زرد)، و خلال های پیاز قرمز به پشته های سبزیجات پخته شده خود اضافه کنید. آنها را به قطعات ضخامت مشابه برش دهید و با بادمجان در فر تفت دهید (به مدت 20 تا 30 دقیقه بپزید تا نرم شوند یا کباب کنید تا نرم و کمی زغالی شوند).

چگونه پشته بادمجان درست کنیم؟

  • 1) ابتدا فر را با دمای 450F/230C گرم کنید. در همین حین، بادمجان و گوجه فرنگی را بشویید، خشک کنید و به ورقه های نیم اینچی برش دهید (در صورت تمایل، گوجه فرنگی را نازک برش دهید).
بادمجان برش خورده روی تخته برش
  • 2) یک سینی فر بزرگ را به آرامی با حدود یک قاشق غذاخوری روغن ،ید (یا از اسپری پخت و پز استفاده کنید)، سپس برش های بادمجان را روی سینی پخش کنید، آنها را به آرامی در روغن بپوش،د، سپس دو طرف آن را با نشاسته، مخمر تغذیه ای (در صورت استفاده) بپاشید. و نمک (حدود ¼ قاشق چایخوری) و فلفل سیاه.
بادمجان ورقه شده در کنار چاشنی های اندازه گیری شده
شات فرآیند برش های بادمجان اضافه شده به سینی پخت
بعد از اضافه ، ادویه به برش های بادمجان در سینی فر
  • 3) برش های بادمجان را در یک لایه یکنواخت با فاصله بین آن ها پخش کنید. به مدت 10 دقیقه بپزید، سپس قطعات را با دقت برگرد،د و 5 تا 10 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی، بیرون ترد و وسط آن نرم شود.
برش های بادمجان پخته شده را در سینی فر قرار دهید

زمان پخت بستگی به ضخامت برش ها دارد. برش های ضخیم تر می توانند نزدیک تر شوند 30-35 دقیقه. شما می تو،د به صورت اختیاری برش های گوجه فرنگی را تفت دهید در صورت تمایل همزمان

  • 4) در همین حین، قارچ ها را با خلال ، آنها آماده کنید و سپس در ماهیتابه سرخ کنید تا هر دو طرف قهوه ای و ترد شوند – بدون روغن. همانطور که می خواهید با نمک و فلفل مزه دار کنید. سپس کنار بگذارید.
ع، فرآیند پختن قارچ در ماهیتابه
ع، فرآیند پختن قارچ در ماهیتابه

روش دیگر، صرفه جویی در تلاش توسط تفت دادن قارچ با بادمجان

  • 5) در همان تابه، سبزی ها را اضافه کنید، روی آن را بپوش،د و بپزید تا پژمرده شوند و سبز شوند (حدود 2 دقیقه برای اسفناج یا 4-5 دقیقه برای کلم پیچ/کلم سبز). کمی نمک بپاشید و کنار بگذارید.
فرآیند اضافه ، اسفناج به ماهیتابه
  • 6) برای جمع ، پشته‌های سبزیجات، یک تکه بادمجان را با سبزیجات، قارچ، یک تکه (یا دو برش نازک‌تر) گوجه‌فرنگی و کمی نمک دریا (اختیاری) بپاشید. در نهایت روی پشته را با یک برش بادمجان دیگر بپوش،د و در صورت تمایل با سرکه با،امیک بپاشید.

برای پشته های پارمزان بادمجان وگان: از سه برش ¼ اینچی بادمجان در هر پشته و هر بار یک قاشق غذاخوری مارینارا و مقداری موزارلای گیاهی استفاده کنید. به مدت 10 دقیقه بپزید تا پنیر وگان ذوب شود، سپس ریحان روب، تازه را روی آن قرار دهید.

سوالات متداول

چگونه از بادمجان تلخ اجتناب کنیم؟

تلخی بادمجان در طول سال ها تا حد زیادی از بین رفته است. با این حال، اگر با بادمجان‌های تلخ مشکلی داشته‌اید، می‌تو،د به مقدار زیاد برش‌ها را نمک بزنید و آنها را به مدت 30 تا 60 دقیقه در یک آبکش بگذارید تا مایع اضافی آزاد شود. پس از آماده شدن، نمک اضافی را پاک کنید، خشک کنید و به دستور ادامه دهید.

آیا می توانم بادمجان را در سرخ کن بادمجان بپزم؟

ابتدا برش ها را در دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد به مدت 15 تا 17 دقیقه در هوا سرخ کنید. اگر پشته‌های پارمزان بادمجان وگان درست می‌کنید، آن‌ها را با سس و پنیر گیاهی بپوش،د و به مدت 6 تا 8 دقیقه در هوا سرخ کنید تا قهوه‌ای طلایی و ذوب شوند.

نکات و نکات دستور العمل برتر

  • بادمجان را زیاد شلوغ نکنید: در غیر این صورت ممکن است برش ها ترد نشوند.
  • مطمئن شوید که بادمجان به درستی پخته شده است: باید خیلی لطیف باشه بادمجان نیم پز می تواند طعم تلخ و بافت ناخوشایندی داشته باشد. زمان پخت بر اساس ضخامت برش ها متفاوت خواهد بود.
  • آنها را به درستی روی هم قرار دهید: از برش های بادمجان بزرگتر در ،مت پایینی پشته ها استفاده کنید، تا سرنگون نشوند.
پشته های بادمجان تکمیل شده روی یک سطح سفید پراکنده شده است

توصیه های خدمت

می تو،د از این پشته های بادمجان خوشمزه و مغذی به ،وان پیش غذا، کنار یا اصلی لذت ببرید:

همچنین می تو،د از باقیمانده آن برای مخلوط ، با سالاد کینوآ یا پاستا استفاده کنید یا آنها را در ساندویچ ها و بسته بندی ها استفاده کنید.

دستورالعمل های ذخیره سازی

برای صرفه جویی در زمان، می تو،د ،اصر پخته شده این دسته سبزیجات (برش های بادمجان، قارچ و سبزیجات) را آماده کنید. 2-3 روز قبل و آنها را در ظروف جداگانه در یخچال نگهداری کنید تا دوباره گرم شوند و در صورت نیاز روی هم چیده شوند.

پس از مونتاژ، بهتر است فوراً از پشته ها لذت ببرید، اگرچه باقیمانده آن برای مقدار اضافی در یخچال نگهداری می شود. 1-2 روز.

در حالی که انجام این کار از نظر فنی ایمن است، ما یخ زدن را توصیه نکنید این دسته از سبزیجات، زیرا بر بافت سبزیجات تأثیر می گذارد.

چگونه پشته های بادمجان را دوباره گرم کنیم؟

بهترین راه این است که پشته ها را در یک ظرف پخت با طرف بالا قرار دهید، روی آنها را با فویل بپوش،د و در دمای 350 درجه فارنهایت/175 درجه سانتیگراد بپزید تا گرم شوند (حدود 20 دقیقه).

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • 1 قاشق سوپخوری از روغن خنثی (آووکادو، ک،ا، هسته انگور)
  • 1 متوسط بادمجان، به ضخامت ½ اینچ برش داده شده است
  • 1 قاشق سوپخوری نشاسته سیب زمینی (یا نشاسته ذرت)
  • 1 قاشق سوپخوری مخمر تغذیه ای (اختیاری – اگر آن را ندارید، آن را کنار بگذارید)
  • 1 قاشق سوپخوری از پونه کوهی خشک
  • ¼-½ قاشق چایخوری از نمک دریا
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده (چشیدن)
  • 1 بزرگ قارچ پورتوبلو (یا همانطور که در اینجا مشاهده می شود، ½ پوند قارچ قارچ)، برش داده شده به ضخامت ¼ اینچ
  • 1 گوجه فرنگی رسیده، ورقه شده
  • 1 دسته چغندر سوئیسی (یا اسفناج، کلم پیچ، یا کلم سبز)، ،د شده
  • سرکه با،امیک بریزید (اختیاری)
  • فر را با دمای 450 درجه گرم کنید. سینی فر ف،ی بزرگ را با 1 قاشق غذاخوری روغن بپوش،د. برش های بادمجان را بردارید و روی یک ورقه پخت قرار دهید. از دستان خود استفاده کنید تا آنها را به آرامی در روغن بپوش،د. نشاسته سیب زمینی، مخمر مغذی (در صورت استفاده)، ¼ قاشق چایخوری نمک دریا و فلفل سیاه بپاشید و بریزید تا خوب پوشش داده شود. در یک لایه صاف پهن کنید و در فر قرار دهید. به مدت 10 دقیقه آنها را بپزید، وقتی روی آنها قهوه ای شد، آنها را برگرد،د و 5-10 دقیقه دیگر بپزید.

  • در حین پخت بادمجان، قارچ(ها) را برش بزنید و در تابه ای تفت دهید تا هر دو طرف قهوه ای و ترد شوند و در صورت ،وم برش بزنید. بدون نیاز به روغن، آب قارچ از ،بیدن آن جلوگیری می کند. به یک کاسه کوچک منتقل کنید.

  • در همان ماهیتابه سبزی ها را پژمرده کنید. به سادگی سبزی های ،د شده را در تابه ای بریزید، درب آن را ببندید و بگذارید به مدت 2 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزد (4 تا 5 دقیقه برای کلم پیچ یا کلم سبز) تا سبز روشن و پژمرده شود. در صورت نیاز با قاشق آب اضافه کنید تا ن،بد یا نسوزد. کمی نمک دریا بپاشید و کنار بگذارید.

  • وقتی بادمجان از بیرون ترد و داخل آن نرم شد، آن را از فر خارج کرده و شروع به ساختن پشته های خود کنید. روی یک بشقاب، بادمجان، یک تپه سبزی، یک تکه قارچ، یک تکه گوجه فرنگی و یک نمک دریایی بپاشید. روی بادمجان دیگر گرد کرده و سرکه با،امیک بپاشید. تکرار! خیلی خوشمزه!

  • بادمجان را زیاد شلوغ نکنید: در غیر این صورت ممکن است برش ها ترد نشوند.
  • مطمئن شوید که بادمجان به درستی پخته شده است: باید خیلی لطیف باشه بادمجان نیم پز می تواند طعم تلخ و بافت ناخوشایندی داشته باشد. زمان پخت بر اساس ضخامت برش ها متفاوت خواهد بود.
  • آنها را به درستی روی هم قرار دهید: از برش های بادمجان بزرگتر در ،مت پایینی پشته ها استفاده کنید، تا سرنگون نشوند.

کا،ی: 203کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 30gپروتئین: 9gچربی: 8gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 5gچربی ترانس: 0.03gسدیم: 624میلی گرمپتاسیم: 1539میلی گرمفیبر: 13gقند: 13gویتامین A: 9782IUویتامین سی: 59میلی گرمکلسیم: 147میلی گرماهن: 5میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: شام نهار

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: پیش غذا، پاییز، لوستر، ترد، خوشمزه، شام، آسان، بادمجان. سبزی، ظریف، پاییزی، سریع، غذا، بدون گلوتن، ارزان، ناهار، قارچ، شب خوری، پارمیاگیانا، مهم،، گیاهی، پورتوبلو، سریع، رنگین کمان، دستور غذا، رضایت بخش، ساده، پشته ها، چاشنی سوئیسی، خوشمزه، گیاهی، گیاهی، سبزیجات، خوشمزه



منبع: https://plantbasedonabudget.com/rainbow-eggplant-stacks/