پرطرفدارترین غذای ایرانی بین خارجی ها-گروه غذایی


برخی از غذاهای ایرانی به عنوان محبوب ترین گزینه ها در سراسر دنیا نیز نماینده آشپزی ایرانی بوده و توانسته اند نامی در میان غذاهای جهان برای خود دست و پا کنند. با این حال با توجه به تنوع بسیار بالایی که غذاهای ایرانی دارند انتخاب بهترین غذاهای ایرانی می تواند کاری دشوار باشد. چیزی که با اطمینان می توانیم آن را بیان کنیم این است که لیست غذاهای ایرانی نشان می دهد که می توانیم طیف گسترده ‌ای از غذاهای جذاب و خوشمزه را در آن مشاهده کنیم. بدون تردید نوع پخت غذاهای ایرانی به شکلی است که افراد با ذائقه های مختلف به خوبی می توانند اقدام به مصرف غذاهای لذیذ کرده و با طعمی عالی یک غذای بیادماندنی سرو می کنند. جالب است بدانید که برای بسیاری از مهمانان خارجی نیز غذاهای ایرانی جذابیت بالایی داشته و از خوراکی های ایرانی به عنوان بهترین خوراکی ها در سرتاسر دنیا یاد می کنند.

  • بوی عجیب و مدهوش کننده زعفران و دارچین از فاصله های خیلی دور هم به مسافران پیغام یک تجربه بی نظیر را می دهد.
  • خورش قیمه به مواد اولیه زیادی احتیاج ندارد و طرز تهیه آن نیز ساده است اما مانند هر غذای دیگری به فوت کوزه‌گری احتیاج دارد تا شما بتوانید طعمی بی‌نظیر را بر سر سفره غذا بیاورید.
  • آب دوغ خیار را با نان خشک ترید شده و با دوغ و ماست فراوان می‌توانید درست کنید و به رسم قدیمی همه آشنایان را دور هم جمع کنید.
  • غذاهای ایرانی به خاطر ادویه‌های خاص زعفران، زیره و زردچوبه، انواع سبزیجات تازه، اقلیم متنوع و دستورپخت‌های کهن و جا افتاده طعم خاص و خوبی دارند.

برای طرز تهیه خورشت فسنجان ملس با مرغ بر روی لینک کلیک کنید. «کوفته سبزی» یکی از غذاهای ایرانی و جزو غذاهای اصیل شیرازی‌هاست. همان‌طور که از اسم این غذای ایرانی مشخص است، در طرز تهیه این کوفته سنتی، سبزی به عنوان ماده اصلی استفاده می‌شود. بنابراین رنگ آن هم با سایر انواع کوفته متفاوت و در نتیجه سبز خواهد بود. این غذا در اصل یک غذای مجلسی برای شیرازی‌‌ها است و با نان سرو می‌شود.

پربحث ترین مطالب

“خورش بادمجان” یکی از لذیذترین غذاهای ایرانی است که کمتر کسی وجود دارد که طعم آن را نپسندد. بادمجان های سرخ شده در این غذا طعم فوق‌العاده ای به آن می دهد. این غذا را می توان هم با برنج و هم با نان سنگک سبزی سرو کرد. مطمئن باشید با یک بار امتحان کردن شیفته طعم و مزه دلچسب آن خواهید شد.

کوکو‌های ایرانی

قیمه نثار در گویش به اشتباه قیمه نساء هم تلفظ می‌شود بیشتر در مراسم و مجالس رسمی آن را سرور میکنند. بوی عجیب و مدهوش کننده زعفران و دارچین از فاصله های خیلی دور هم به مسافران پیغام یک تجربه بی نظیر را می دهد. درست می‌کنند این غذای مقوی به عنوان پیش غذا سرور می‌شود. اکثر گردشگران رنگ این خوراک لذیذ را سبز یا قهوه ای تیره فرض می‌کنند اما به خاطر رب گوجه فرنگی و رنگ خود دال عدس که قرمز است، نارنجی بسیار خوش‌رنگ و چشم گیری دارد. به دلیل تاثیر قوت حبوبات موجود در دال عدس در برخی مواقع به عنوان غذای اصلی هم استفاده می شود. چلوکباب کوبیده به طور معمول با گوجه و فلفل کبابی همراه با برنج زعفرانی سرو می‌شود.

بهترین غذاهای ایرانی و غذاهای استان اصفهان

این شرکت حاصل سرمایه گذاری مشترک هولدینگ های اقتصادی فدک از کشور جمهوری اسلامی ایران و دونهازر از اتریش می باشد. هم اکنون، هولدینگ اتریشی دونهازر یکی از برجسته ترین کترینگ های قاره سبز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه درباره ما مراجعه نمایید. برای دریافت منوی غذاهای سازمانی و شرکتی کترینگ دنا میتوانید با مشاوران ما با شماره ۹۱۰۷۹۵۱۱-۰۲۱ در تماس باشید و یا به اینستاگرام کترینگ دنا ما مراجعه بفرمایید. همانطور که از نامش پیداست، ماده اصلی این غذا گوشت است که منبع غنی از پروتئین، مواد معدنی، ویتامین ها، آهن و روی است.