ناگفته های اکستنشن مژه که به شما نمی گویند مجله اینترنتی مو تن رو


در روش اکستشن مژه، مژه های مصنوعی مجزا به صورت یکی یکی با استفاده از چسب روشن یا مشکی طبیعی با دوام مخصوصی به مژه های طبیعی شما وصل می شوند.در کاشت موقت مژه ها یک هفته دوام می آورند. ماندگاری اکستنشن مژه کم است و به طور طبیعی همراه با رشد مژه‌ها می‌افتد. اما اگر به اکستنشن عادت ندارید، سعی نکنید خودتان آن را جدا کنید زیرا این کار ممکن است به مژه‌های طبیعی آسیب بزند. در عوض، به سالنی که اکستنشن مژه را انجام داده‌اید بروید تا با استفاده از ریمور اکستنشن مژه آن را برای شما بردارد. تا زمانی‌که به‌درستی از اکستنشن نگهداری کنید و با کمک متخصص آن‌ها را بردارید، به مژه‌های طبیعی شما آسیبی نمی‌رسد.

این حجم زیاد مژه با استفاده از چندین اکستنشن روی یک مژه به دست می‌آید. بااین‌حال هر اکستنشن به‌نحوی ساخته می‌شود که از اکستنشن‌های دیگر سبک‌تر و نازک‌تر باشد. مژه‌های استفاده شده در این نوع اکستنشن بسیار سبک هستند؛ بنابراین بدون آسیب رساندن به مژه‌های طبیعی، ظاهر تیره‌تر و ساده‌تری را ارائه می‌دهند. علاوه‌بر‌این ضخامت اکستنشن‌ها باید تا حد ممکن به ضخامت مژه‌های طبیعی شما نزدیک باشد. هر چه ضخامت اکستنشن بیشتر از مژه‌های طبیعی‌تان باشد، تغییر چشمگیرتری را ایجاد می‌کند که ممکن است ظاهر مژه را غیرطبیعی کند.

بهتر است در ۴۸ ساعت اول اکستنشن در معرض آب، عرق و دوش آب گرم قرار نگیرد تا چسب به‌خوبی بچسبد. می‌توانید بقیه‌ی صورت خود را بشویید اما از تماس آب با ناحیه‌ اطراف چشم خودداری کنید. علاوه بر این، در این مدت از بخاردادن صورت، شستن موها و یوگا خودداری کنید. اکستنشن مژه روباهی در گوشه داخلی مژه کوتاه‌تر و در گوشه بیرونی بلندتر هستند. فرق آن با کاشت مژه عروسکی این است که در این روش مژه‌های کوتاه‌تر فقط در قسمت داخلی چشم قرار می‌گیرند اما در روش عروسکی، در دوطرف چشم قرار دارند.

اگر متوجه آسیب‌دیدگی مژه‌ها در اثر مواد آرایشی شدید می‌توانید با استفاده از روغن بادام زیبایی مژه‌هایتان را بازگردانید. اینها مطالبی است که شاید هر روزه از زبان بانوان شنیده شود، آنهایی که دغدغه داشتن مژه های بلند را دارند. اکستنشن اسپایکی روشی متفاوت‌تری نسبت به سایر روش‌هاست که در آن تارهای مژه مصنوعی به تک تک تارهای طبعی وصل می‌شوند مژه‌ها را پر رنگ‌تر جلوه می‌دهند. کاشت مژه دائمی روشی است که برای افزایش تراکم یا پرپشت کردن مژه ها در افرادی که مژه های کمی دارند و یا بر اثر بیماری و سوختگی مژه های خود را از دست داده اند به کار می رود.

برای کسانی که در شیمی درمانی مژه های خود را از دست داده اند کاشت میتواند یک روش مناسب برای  برگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته شان باشد. البته این یک مساله بحث بر انگیز است به دلیل اینکه خیلی از دکتر ها اجازه این کار را به بیماران نمیدهند و تنها برای بیمارانی که با ریزش مژه مواجه اند پیشنهاد میشود. از آنجا که از اسمش پیداست ماندگاری کوتاه مدتی دارد و به دلیل استفاده از نوعی چسب چندین ماه روی مژه ها ی شما میماند این روش از لحاظ قیمتی بسیار ارزانتر میباشد. از جمله مزیت های کاشت مژه می توان به بازیابی دوباره مژه در افرادی که دچار سوختگی های بسیار حاد شده اند اشاره نمود.

سپس نوک مژه ها را به اندازه یک میلی متر به چسب آغشته می کند و آن را در گوشه خارجی چشم که لازم است مژه ها متراکم تر و بلندتر باشند، قرار می دهد. وقتی کار او تمام شد، به کمک برس، مژه ها را شانه می کند و با بهترین پاک کننده صورت خود و پنبه روی پلک و مژه ها را می شوید و در پایان نیز به آرامی چسب ها را جدا می کند. در این روش مژه‌هایی نزدیک به جنس مژه‌های شما با برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی (نزدیک مژه‌های اصلی) در پلک بالا و پایین، کار گذاشته می‌شوند. این روش کاشت، بیش‌تر برای افرادی مناسب است که مژه‌های خود را بر اثر مواردی مانند سوختگی یا برخی از بیماری‌ها از دست داده‌اند.

این روش نیز درست مانند سایر روش‌های آرایش نیمه دائمی و دائمی، بسیار پرطرفدار شده است. اگر شما نیز یکی از این طرفداران باشید برای دانستن این که کاشت مژه چیست و دقیقا چه عملیاتی در طی آن، انجام می‌شود، بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید. در این مقاله از رادیومدا قصد داریم تا شما را بیش‌تر با این که کاشت مژه چیست آشنا کنیم و خرید مژه را با آگاهی بیشتری انجام دهید.

پس از چک کردن یکنواختی و مرتبی مژه‌‌‌ها با استفاده از برس مژه‌ها را شانه می‌کنند و با لوسین مخصوص، پلک‌ها و مژه‌ها را شست و شو می‌دهند و چسب قرار گرفته زیر مژه‌ی بالا را جدا می‌کنند. عوامل زیادی برای اینکه شما به نتیجه دلخواه خودتان برسید وجود دارد. جنس مژه، تراکم مژه، فر مژه و بلندی مژه تمام عواملی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود. – غذاهایی با پروتئین بالا مانند ماهی، تخم مرغ، پنیر سویا، جگر و گوشت را بدون چربی مصرف کنید.

تکنیک، شکل و ظاهر انتخابی اکستنشن مژه به نحوی طراحی می‌شود که با مژه طبیعی هماهنگ باشد. اکستنشن برای افرادی که از استفاده‌ روزانه از ریمل خسته شده‌اند، انتخابی عالی است. اکستنشن مژه حدود ۲ تا ۳ هفته دوام دارد که به شما کمک می‌کند روزانه زمان کمتری را صرف آرایش کنید. با این کار، هیچ نگرانی در مورداستفاده‌ روزانه از ریمل نخواهید داشت و می‌توانید مژه‌های زیبایی داشته باشید. اکستنشن مژه (به انگلیسی eyelash extension) الیاف نرمی از مینک مصنوعی است که به بالای مژه‌های طبیعی متصل می‌شوند تا حالت فر و پرپشت بودن مژه‌ها را افزایش دهند. روش اکستنشن یک روش زیبایی نیمه‌دائمی است که توسط متخصص زیبایی که دارای مدرک اکستنشن مژه است، در محیطی تمیز، ایمن و بهداشتی انجام می‌شود.

به همین خاطر، هیچ نیازی به مژه‌های مصنوعی نداشته و چشمان شما کاملا زیبا خواهند بود. البته اگر مژه‌های بلند و زیبایی دارید، پیشنهاد ما انجام لیفت مژه است. همانطور که گفته شد یکی از جدید ترین ترفندها در افزایش زیبایی چشم ها، اکستنشن مژه است. در کاشت مژه تعدادی تار مو از قسمتی از بدنتان گرفته می‌شود و در خط رویش مژه کاشته می‌شوند، فرایندی که شباهت زیادی به کاشت مو دارد. اما در اکستنشن مو تعدادی تار مژه‌ی مصنوعی روی مژه‌های اصلی چسبانده می‌شود. بدیهی است که این مژه‌های اکستنشن‌شده بعد از مدتی با رشد مژه‌ها می‌افتند و نیاز به ترمیم دارند.