میله های موزارلا سرخ کن هوا – WellPlated.com



پنیر سوخاری، سرخ شده؟ بله لطفا! میله های موزارلا سرخ کن هوا به شما لذت بردن از راهروی غذای منجمد/عادلانه ایالتی را می دهد، اما با مواد ساده تهیه شده و پخته شده، نه سرخ شده!

یک سبد سرخ کن بادی خانگی چوب موزارلا با سس مارینارا

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

با قابلیت گرمایش همرفتی شدید خود، سرخ کن هوا در ایجاد نسخه های سالم از غذاهای سرخ شده مورد علاقه که به طرز شگفت انگیزی ترد و ترد هستند عالی است.

از سیب زمینی سرخ کن هوا (یا سیب زمینی سرخ کن با هوا) گرفته تا ترشی سرخ کن (یکی دیگر از غذاهای منصفانه مورد علاقه من) تا بال مرغ سرخ کن هوای فوق العاده ترد و آبدار، این دستگاه فضای کابینت خود را به دست آورده است.

یک سرخ کن هوا چوب موزارلا در حال فرو بردن در مارینارا

وقتی هوس یک لقمه نوستالژی دارم (یا میزبان یک ساعت بازی هستم و واقعاً می‌خواهم دوستانم را دیوانه کنم)، چوب موزارلای پخته شده همیشه انتخاب درستی است.

از آنجایی که ما آنها را در فر دوست داریم، فکر کردم – چرا آنها را در سرخ کن هوا امتحان نکنیم، مانند چیپس سیب زمینی سرخ کن هوا؟

زوج بهتر.

بیرون ترد، داخل ، بچه درونی من این را دوست دارد!

یک سبد سرخ کن موزارلا با مارینارا

طرز تهیه چوب موزارلا سرخ کن با هوا

درست ، پنیر موزارلای سرخ شده در سرخ کن هوا آسان است، اما نیاز به برنامه ریزی دارد!

برای اینکه چوب های موزارلا در سرخ کن هوا منفجر نشوند، ابتدا باید آنها را فریز کنید.

  • انجماد چوب پنیر به مدت 1 ساعت قبل و بعد از نان ،، اطمینان حاصل می کند که پنیر قبل از طلایی شدن و ترد شدن پنیر منفجر نمی شود.
  • خبر خوب: میله های موزارلای سرخ کن سالم می توانند ماه ها در فریزر شما دوام بیاورند.

یک دسته بزرگ را آماده کرده و فریز کنید، سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی هوس شدید آنها را در سرخ کن هوا قرار دهید!


مواد تشکیل دهنده

  • پنیر رشته ای موزارلا. خیلی ساده، در عین حال بسیار خوشمزه! چوب های پنیر موزارلا برای جمعیت مملو از کلسیم، پتاسیم، پروتئین و پروبیوتیک ها هستند. من از موزارلای بدون چربی استفاده کردم تا کمی سبک شود و کا،ی چوب های موزارلا سرخ کن هوا کم شود.
  • آرد همه منظوره. پوشاندن چوب پنیر در آرد ابتدا به ،بندگی تخم مرغ کمک می کند.
  • تخم مرغ + شیر. به ،بیدن آرد سوخاری به چوب پنیر کمک می کند.
  • پودرهای سوخاری. چوب های موزارلا سرخ کن هوا را با نان سفید کنار بگذارید. ،یبی از آرد سوخاری چاشنی شده ایتالیایی و آرد سوخاری پانکو بهترین بافت را ایجاد می کند. آرد سوخاری با چاشنی ایتالیایی طعم و مزه می‌دهد و پانکو نیز کرانچ را اضافه می‌کند.
  • ادویه ها. ،یبی از گیاه، مانند ریحان و پونه کوهی، چاشنی ایتالیایی به چوب موزارلا طعمی گیاهی و ایتالیایی می دهد. پودر سیر مقداری طعم سیر دوست داشتنی را اضافه می کند.

جهت

تکه های پنیر موزارلا روی یک ورقه پخت با پوشش پوستی
  1. چوب های پنیر را به صورت ضربدری برش دهید، سپس آنها را روی یک ورقه پخت با پوشش روغنی قرار دهید. فریز کنید تا جامد شود.
تخم مرغ ها در یک کاسه هم زده می شوند
  1. مخلوط آرد را در یک کاسه آماده کنید. مخلوط تخم مرغ را در یک کاسه جداگانه با همزن بزنید.
آرد سوخاری در یک کاسه کم عمق
  1. مخلوط آرد سوخاری را در کاسه سوم آماده کنید.
پنیر در مخلوط پودر سوخاری پوشانده می شود
  1. چوب های پنیر را در آرد، تخم مرغ زده شده و آرد سوخاری بریزید.
تکه های نان شده پنیر روی یک ورقه پخت با پوشش پوستی
  1. چوب های پنیر تمام شده را به یک ورقه پخت با پوشش روغنی منتقل کنید. حداقل 1 ساعت منجمد کنید.
موزارلا در یک سبد سرخ کن بادی می ،بد
  1. موزارلا در دمای 390 درجه فارنهایت به مدت 6 تا 8 دقیقه سرخ می شود. با چوب های باقی مانده این کار را تکرار کنید. با سس دلخواهتان سرو کنید. حفاری در!
ع،ی از چوب موزارلا سرخ کن خانگی در حال کشیدن

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. بهتر است از چوب موزارلا بلافاصله پس از تهیه لذت ببرید. می‌تو،د باقیمانده‌ها را در ظرف دربسته در یخچال تا 2 روز نگهداری کنید.
  • برای گرم ،. به آرامی چوب های موزارلا را روی یک ورقه پخت در فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا با پنیر ذوب شده گرم شوند. یا در سرخ کن هوا گرم کنید.
  • یخ زدن. توصیه می کنم در صورت امکان، چوب های پنیر را قبل از پخت منجمد کنید. اگر می‌خواهید بعد از پخت آن‌ها را فریز کنید، چوب‌های موزارلا را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید و فریز کنید تا جامد شوند. میله های یخ زده را به مدت حدا،ر 3 ماه به یک ظرف نگهداری ایمن در فریزر بدون هوا منتقل کنید. از یخ زده روی ورقه پخت در فر با دمای 350 درجه فارنهایت یا در سرخ کن هوا گرم کنید.

نکته آماده سازی غذا

برای یک میان وعده یا پیش غذا آسان، این چوب های موزارلا را از قبل آماده کنید. چوب ها را طبق دستور نان کنید، سپس فریز کنید تا سفت شوند. آنها را به یک کیسه زیپ دار منتقل کرده و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. مستقیماً از فریز شده در سرخ کن هوا بپزید و در صورت نیاز به زمان پخت اضافه کنید.

چه چیزی را با میله های موزارلا سرخ کن هوا سرو کنید

مشاهده همه دستور العمل ها

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

بهترین سرخ کن هوا

این سرخ کن هوا با قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و تنظیمات متعدد به شما کمک می کند تا نسخه های سالم تری از غذاهای سرخ شده مورد علاقه خود را تهیه کنید.

یک سبد سرخ کن بادی خانگی چوب موزارلا با سس مارینارا

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

کنار بروید، چوب های پنیر منصفانه را بیان کنید.

سرخ شده در هوا، سرخ شده جدید است!

سوالات متداول

چگونه می توانم چوب های موزارلای یخ زده را در سرخ کن هوا بپزم؟

چه از چوب های موزارلای ،یداری شده از فروشگاه استفاده کنید، چه این دستور پخت خانگی را برای بعد فریز کنید، می تو،د آنها را در سرخ کن هوا درست کنید!

چوب های پنیر موزارلای یخ زده را در سرخ کن با دمای 390 درجه فارنهایت به مدت 6 تا 8 دقیقه بپزید. سبد را با اسپری ن،ب بپوش،د، آنها را در یک لایه نگه دارید و قبل از پختن، روی چوب ها را با اسپری ن،ب اضافی اسپری کنید.

آیا می توانم چوب موزارلای سرخ کن بدون گلوتن درست کنم؟

بله، می تو،د این چوب های پنیر را بدون گلوتن درست کنید. از پودر سوخاری ایتالیایی طعم دار بدون گلوتن و پانکو بدون گلوتن استفاده کنید. آرد همه منظوره را با یک عدد تعویض کنید آرد بدون گلوتن 1:1.

چه سس هایی را با چوب موزارلا سرو کنم؟

ما عاشق سرو این چوب های پنیر با سس مارینارا یا سس رنچ هستیم. فکر می کنم با سس باربیکیو (سس باربیکیو خانگی من را امتحان کنید) یا کره سیر نیز خوشمزه خواهند بود.

آیا می توانم از مرحله انجماد بگذرم؟

خلاصه نه اگر چوب‌های موزارلا را فریز نشده بپزید، پنیر در سراسر ورقه پخت آب می‌شود، قبل از اینکه چوب‌های موزارلا فرصتی برای ترد شدن و طلایی شدن پیدا کنند. به من اعتماد کنید، مدت زم، که میله های موزارلا سرخ کن هوا در فریزر می گذرانند ارزشش را دارد!

  • 12 میله ها پنیر رشته ای موزارلا بدون چربی*
  • 3 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره
  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 2 قاشق غذاخوری شیر بدون چربی یا شیر دلخواه
  • 2/3 فنجان آرد سوخاری چاشنی شده ایتالیایی در صورت امکان گندم کامل
  • 1/3 فنجان آرد سوخاری پانکو
  • 1 قاشق چایخوری چاشنی ایتالیایی
  • 1/4 قاشق چایخوری پودر سیر
  • اسپری ن،ب آشپزی یا اسپری روغن زیتون
  • سس مارینارا یا سس رنچ برای خدمت

  • هر تکه پنیر را به صورت ضربدری برش بزنید تا 24 تکه کوتاهتر داشته باشید. پنیر را در یک لایه روی یک ورقه پخت، تخته برش یا بشقاب بچینید، سپس فریز کنید تا کاملاً جامد شود، حدود 1 ساعت.

  • پس از یخ زدن پنیر، آرد را در یک ظرف پای یا کاسه کم عمق مشابه قرار دهید. در یک کاسه کم عمق جداگانه، تخم مرغ و شیر را هم بزنید.

  • در سومین کاسه کم عمق، آرد سوخاری ایتالیایی، پانکو، چاشنی ایتالیایی و پودر سیر را با هم ،یب کنید. بشقاب ها را در یک خط مونتاژ بچینید: آرد، تخم مرغ، آرد سوخاری. یک ورقه پخت بزرگ و لبه دار را با کاغذ روغنی بپوش،د.

  • با کار روی 2 تا 3 چوب پنیر در یک زمان، چوب های پنیر یخ زده را در آرد فرو کنید و اضافی آن را جدا کنید. سپس در تخم‌مرغ فرو کنید، سپس آن را با ،ده‌ها در کاسه قرار دهید و به آرامی آن را بپوش،د (وسوسه نشوید که تعداد زیادی از چوب‌های پنیر را در یک زمان بکوبید؛ تخم‌مرغ درست روی پنیر منجمد می‌شود و دیگر به اندازه کافی ،بناک نخواهد بود. برای اینکه ،ده ها ب،بند).

  • پنیر پخته شده را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید، سپس این کار را تکرار کنید تا تمام چوب های پنیر پوشش داده شوند. پنیر را به مدت حداقل 1 ساعت در فریزر قرار دهید (این یک امر ضروری است در غیر این صورت پنیر قبل از طلایی شدن ذوب می شود).

  • هنگامی که برای پخت آماده شدید، سرخ کن هوای خود را از قبل با دمای 390 درجه فارنهایت گرم کنید. سخاوتمندانه سبد را با اسپری ن،ب بپوش،د. چوب های پنیر یخ زده را در یک لایه روی آن بچینید، مطمئن شوید که هیچ کدام با هم تماس ندارند (شما باید آنها را به صورت دسته ای بپزید). روی چوب ها را با اسپری بیشتری بپوش،د.

  • موزارلا را به مدت 6 تا 8 دقیقه در هوا تفت دهید تا پنیر داغ شود و ،ده های آن طلایی شود. در یک بشقاب بردارید و بگذارید 3 دقیقه بماند (آنها داغ هستند؛ به شما هشدار داده شده است). با دسته های باقی مانده تکرار کنید. گرم را با سس مارینارا (برای بهترین تجربه ابتدا سس را گرم کنید) یا برای غوطه وری در مزرعه سرو کنید.

  • *این دستور را می تو،د با پنیر موزارلا به جای پنیر رشته ای نیز تهیه کنید. به سادگی بلوک را به چوب های 4 اینچی در 1/2 اینچی برش دهید.
  • برای جلو بردن و یخ زدن: چوب ها را طبق دستور نان کنید، سپس فریز کنید تا سفت شوند. آنها را به یک کیسه زیپ دار منتقل کرده و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. مستقیماً از فریز شده در سرخ کن هوا بپزید و در صورت نیاز به زمان پخت اضافه کنید.
  • برای ذخیره ،: بهتر است از چوب موزارلا بلافاصله پس از درست ، لذت ببرید. می‌تو،د باقیمانده‌ها را در ظرف دربسته در یخچال تا 2 روز نگهداری کنید.
  • برای گرم ،: چوب های موزارلا را به آرامی روی یک ورقه پخت در فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا کاملا گرم شوند.
  • یخ زدن: توصیه می کنم در صورت امکان چوب پنیر را قبل از پخت فریز کنید. اگر می‌خواهید بعد از پخت آن‌ها را فریز کنید، چوب‌های موزارلا را روی یک ورقه پخت با کاغذ روغنی قرار دهید و فریز کنید تا جامد شوند. میله های یخ زده را به مدت حدا،ر 3 ماه به یک ظرف نگهداری ایمن در فریزر بدون هوا منتقل کنید. از یخ زده روی ورقه پخت در فر با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  • اطلاعات تغذیه ای با نیمی از مخلوط آرد و پودر نان مح،ه شده است، زیرا همه آن به پنیر نمی ،بد.

خدمت: 1(از 24) چوب موزارلا، بدون ماریناراکا،ی: 54کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 2gپروتئین: 4gچربی: 3gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 0.1gچربی اشباع شده: 0.1gچربی ترانس: 0.001gکلسترول: 15میلی گرمپتاسیم: 11میلی گرمفیبر: 0.2gقند: 0.2gویتامین A: 19IUویتامین سی: 0.05میلی گرمکلسیم: 18میلی گرماهن: 0.2میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام

پیش غذای بیشتر برای جمعیت

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/air-fryer-mozzarella-sticks/