معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-گروه غذایی


رستوران دو فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دز باغی بزرگ و لوکس قرار دارد و دیگری در داخل عمارت که آن هم دست کمی از لوکس بودن ندارد. افراد ممکن است برای وارد شدن به رستوران شرف‌الاسلامی به دلیل شلوغی معطل شوند. صف‌های طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی یک چشم‌نواز معمولی در تهران است. این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل می‌گردد که ظاهری بسیار لاکچری دارد. پرسنل آن دائما در حال کار بوده و هر زمان که به آن‌ها نیاز باشد، در کنار مشتریان حاضر خواهند شد. باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید.

بنابراین رستوران هایی در این نقاط وجود دارد که غذاهای ملل مختلف را سرو می کنند. در ایران نیز در سال های اخیر رستوران های خارجی بسیاری تأسیس شده که با کیفیت بالا می توانید بهترین غذاهای بین المللی را در آن ها پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم به بهترین رستوران های خارجی تهران بپردازیم. رستوران‌ها معمولا جاهایی هستند که شما می‌توانید حضوری به آن‌ جا بروید و در مکان رستوران به خوردن غذا مشغول شوید. کترینگ در عوض سرویسی است که مخصوص تهیه غذا و انتقال آن به مکانی دیگر بوجود آمده.

  • عرضه غذاهای متنوع نیازمند تقویت زیر ساخت و امکانات رستوران‌ها و سبب شکل‌گیری هرچه بیشتر رستوران‌های لاکچری شده است.
  • این رستوران برای توریست‌های خارجی جذاب و هیجان انگیزه و برای گردشگران داخلی هم حسابی خاطره‌انگیزه!
  • حوض آبی‌رنگی که در مرکز رستوران قرار گرفته است نیز باعث شده تا مجموعه این زیبایی‌ها بیشتر به چشم بیاید.
  • یه تراس خیلی باحال داره که اگر دلتون خواست میتونین تو تراس بشینید و از سرویس قلیان عربی هم لذت ببرید.

این مجموعه انواع سوشی را در منوی خود جای داده و در پک های متفاوتی سرو می کند. سوشی خونه سه شعبه در پایتخت دارد که در منطقه های قیطریه، شهرک غرب و دولت قرار دارند. این رستوران همچنین انواع شربت های گیاهی را در طول روز آماده سازی می کند که می توانید در کنار غذای خود آن را سفارش دهید.

مشتریان می‌توانند در ساعات ناهار و شام به این رستوران بیایند و از سرویس‌دهی عالی آن استفاده نمایند. قیمت مناسب ساندویچ‌های هات داگ مسعود در کنار طعم و عطر بی‌نظیر آن‌ها، همه مشتریان این فست فود را راضی می‌کند. همچنین نوع برخورد کارکنان هات داگ مسعود با مشتریان بسیار عالی است. حجم ساندویچ‌ها در این فست فود طوری طراحی شده است که به راحتی یک نفر را سیر می‌کنند.

رستوران های هتل پارسیان استقلال

صبحانه رستوران شامل ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود. کافه رستوران ایوان با فضایی لوکس و مجلل میزبان افرادی است که به قصد هم‌نشینی در مکانی دل‌انگیز و زیبا راهی این برج میلاد تهران شده‌اند. با ورود به این رستوران و تماشای جلوه‌های باشکوه معماری و تزیینات آن متوجه می‌شوید که به یکی از رستوران های خاص تهران میهمان شده‌اید. در این کافه رستوران انواع سوپ، پیش‌غذا، سالاد، صبحانه، غذای اصلی، شیک و کیک و دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. رستوران ایوان برج میلاد میزبان شما در جشن‌های تولد، خانوادگی و دوستانه است.

رستوران های ارزان تهران

آماده کردن کیک، روشن کردن شمع‌ها، آماده کردن سرویس تولد و… از خدماتی است که این رستوران به شما ارائه خواهد داد تا جشن تولدی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. رستوران نارنجستان یک رستوران بین‌المللی است که در دو طبقه به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. با توجه به طبقه‌ای هم که رستوران در آن قرار دارد، منظره خوبی از تهران را شاهد خواهید بود. معمولاً برای رفتن به این رستوران، باید کمی معطل شوید و در صف بمانید تا جا خالی شود، اما با کیفیتی که به شما ارائه می‌دهند، ارزش انتظار کشیدن هم دارد. این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای هم دارد، اما کیفیت و طعم غذا به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه چندان لوکس، مملو از مشتری است.

منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است. عالی قاپو را باید یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده معرفی کرد. موسیقی اصیل ایرانی به همراه غذاهای ایرانی در یک مکان سنتی ایرانی یک شب خاطر انگیز را برای شما به یادگار می گذارد. اگر می خواهید رستورانی را انتخاب کنید که در آن بتوانید طعم واقعی و خوشمزه کباب ایرانی را بچشید، این رستوران را پیشنهاد می کنیم. این رستوران غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به بهترین شکل ممکن طبخ می کند و به همین دلیل است که در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دارد. فضای این رستوران بسیار شیک و دلنشین است و چشم انداز آن رو به دریاچه چیتگر می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

این رستوران سفره‌خانه‌ای سنتی با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی دارد و گواهینامه جهانی از کشور انگلستان برای استانداردهای بالای کیفی دریافت کرده است. رستوران پیور دکوراسیونی بسیار زیبا با میز و صندلی‌های سفید دارد که می‌تواند در زمان ورود به رستوران توجه شما را جلب کند. در منوی این رستوران نیز برای گیاه‌خواران وگان و نیز سایر علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی غذاهای متنوعی وجود دارند. برای پیش‌غذا می‌توانید یکی از بشقاب‌های ترکی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی یا اورینتال را سفارش دهید. رستوران تیلیت از محبوب‌ترین رستوران‌ها برای طرفداران انواع دیزی و آب گوشت است.

آدرس رستوران گردان برج میلاد

وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان به صورت بوفه آزاد سرو می‌شود. اگر می‌خواهید در این رستوران برای شام حاضر شوید، باید حتما از قبل با رستوران تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید. گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید. فراموش نکنید که معمولاً پرس‌های مسلم حجمشان زیاد است و حتی می‌توانند دو نفر را هم سیر کنند، اما این کاملاً بستگی به سبک غذا خوردن شما دارد. بله لیدوما هم جزء یکی از بهترین رستوران‌های تهرانه که خیلی هم معماری چشم‌گیری داره.

کباب برگ، کباب کوبیده و… از جمله غذاهای محبوب و مشتری‌پسندی هستند که با مراجعه به بهترین رستوران در بازار بزرگ تهران می‌توان از طعم لذت‌بخش آنها بهره‌مند شد. در این رستوران هم فضای رو باز و هم بسته برای نشستن وجود دارد و موسیقی زنده به همراه سرو غذا اجرا می شود. منوی غذاهای آن نیز شامل انواع خورش ها، کباب ها، پلو و چلو و دیزی می شود.