معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-گروه غذایی


بین اینهمه رستوران خوب و معروف و بعضاً لوکس، رستوران هایی هم هستند که غذاهای فرنگی ارائه می دهند. غذا های فرنگی منظورمان پیتزاهای ایتالیایی و استیک نیست بلکه شامل غذا های مدیترانه ای، مکزیکی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و غیره است مانند رستوران کنزو که بهترین سوشی ها را ارائه می دهد. اینبار میخواهیم نگاهی به رستوران تاج محل بیندازیم رستورانی که به عنوان بهترین رستوران هندی تهران شناخته می شود. برای وعده صبحانه، کافه رستوران دارای بوفه سلف سرویس است و مبلغی به ازای هر نفر پرداخت می کنید و هرچقدر که میخواهید از بوفه صبحانه می توانید استفاده کنید اما وعده صبحانه فقط در روز های پنج شنبه و جمعه سرو می شود. برای وعده ناهار و شام هم چون نام کافه رستوران برای مجموعه انتخاب شده، انواع غذا های ایرانی و بخصوص منوی متنوع از انواع غذا های فرنگی ارائه شده. غذا های ایرانی شامل انواع کباب ها، غذا های فرنگی شامل انواع پیتزا های ایتالیایی، استیک و غیره می باشد.

  • این رستوران غرب تهران دارای دارای گواهینامه های ، ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۰۸ و ایزو ۲۲۰۰۰ بوده که همه آن ها تضمینی است بر کیفیت طعم غذایی که میل می‌کنید.
  • کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد.
  • اگر علاقمند به رستوران گردی و گشت و گذار درمیان رستوران های تهران را دارید، با ما در ادامه همراه باشید.
  • رستوران کنزو علاوه بر سرویس دهی به شکل حضوری، به صورت آنلاین نیز سفارش گیری انجام می دهد.
  • در بخشی از این رستوران فضایی برای رزرو خصوصی مراسم تولد و جشن‌های خانوادگی نیز در نظر گرفته شده است.

اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی ارائه می‌شود و همه غذاهای این منو کیفیتی بی‌نظیر دارند. فضای داخلی رستوران دیوان به‌صورت مدرن طراحی شده است و در گوشه و ‌کنار آن، انواع تابلوهای هنری کوچک و بزرگ به چشم می‌خورد. چنان‌که متوجه شدید رستوران دیوان از هنری‌ترین رستوران های تهران است.

رستوران مرشد

فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد! حتی در این رستوران کباب‌های مخصوص بر روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و به همین شکل سرو می‌شوند! این رستوران دارای بخش کافه نیز هست که می‌توانید بعد از سرو غذا سری به آن بزنید و طعم دمنوش‌های عالی آنجا را بچشید. فقط به یاد داشته باشید که قیمت منوی این رستوران بسیار گران است و برای جلسات و مراسم خاص مناسب خواهد بود.

رستوران البرز دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این رستوران را بیشتر برای کباب‌هایش می‌پسندند، این مورد را نیز فراموش نکنید که رستوران البرز، قیمت‌های نسبتاً بالایی دارد. قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم.

۴. بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

از خواندن مقاله زیبایتان در خصوص معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران لذت بردم. اگر آش دوست دارید اقسام اش های و سوپ های متنوع سری به آشکده خیابان دولت جنب مسجد یزدی ها بزنید در کنار آن از غذا های دیگرش انواع کباب و خورش و …..لذت ببرید. برای تجربه یک وعده غذای خوش عطر و طعم با کیفیت بالا، حتما یک بار رستوران بین‌المللی نارنجستان را امتحان کنید. محیط سنتی و صمیمی، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل مرشد، فضایی دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند.

رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است. رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ی دوازدهمِ برج و رستوران فرنگی در طبقه‌ی یازدهم واقع شده است.

روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند. کاخ رستوران لیدوما از جمله رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت است که می‌توانید آن را برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره انتخاب کنید. دکور رستوران بسیار شیک و زیباست و کارکنان رستوران به گرمی به استقبالتان می‌آیند. موسیقی زنده یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این رستوران است که تجربه نوش جان کردن غذا را برای شما بسیار خاص و منحصربه‌فرد می‌کند.

در این لیست‌ها شماره تلفن، آدرس دقیق، مکان روی نقشه و سایر اطلاعات مهمی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید برایتان تهیه شده است. از این اطلاعات می‌توان به مواردی مثل ساعت فعالیت کترینگ، پیک داشتن یا نداشتن، جای پارک، نظر کاربران و امتیازی که به کترینگ داده‌اند، خوش مسیر بودن و … خوردن غذاهای خوشمزه مازندران در رستوران لذت فراوانی را نصیب آن دسته از مشتریانی می‌‌کند که تمایل دارند غذاهای مورد علاقه خود را از یک رستوران خوب و معتبر سفارش دهند. فضای صمیمی و گرمی که در رستوران خوان باشی شاهد آن هستیم فرصت ارزشمندی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمال آرامش به صرف غذاهای لذیذ و مورد پسند خود بپردازند. رستوران های بسیار خوبی در تهران وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به رستوران گردان برج میلاد، رستوران نایب، رستوران مستوران، رستوران روحی و رستوران مرشد اشاره کرد.

بهترین مسیر برای دسترسی به این شعبه اتوبان یادگار امام شمال می باشد. در انتهای اتوبان یک خروجی هست که شما را وارد چمران جنوب یا یادگار جنوب می کند و از طریق آن به شهرک آتی ساز هم دسترسی دارید. در این خروجی پیش از خروجی چمران و در مجاور دوربرگردان یادگار جنوب، خیابان آزادی را میبینید که در انتهایش، هتل آزادی و رستوران کنزو واقع شده است. رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید. تمامی شعبات رستوران رفتاری نظارت سختگیرانه بر روی آن ها حاکم است.