معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم-گروه غذایی


اما از سایرن که پرسیدم ، اکثرا میگفتند که غذای رستورانش هم ، از همون غذای تالاره . کیفیت و حجم غذا در این رستوران بسیار بالاست و معمولا یک غذا برای دو نفر کافیست. در کاخ لیدوما حتما بشقاب سوخاری را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر و تازه آن لذت ببرید.

در این منو این رستوران تنوع غذایی بسیار بالا است و شامل سبک غذایی ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود می‌شود. در این مقاله ما را همراهی نمایید که قصد داریم بهترین رستوران های شرق تهران در سال ۱۴۰۱ که در محله تهرانپارس واقع شده‌اند را معرفی کنیم تا بیشتر با منوی رستوران‌ها، کیفیت غذاها و لوکیشن آن‌ها آشنا شوید. رستوران عروس لبنان همان‌طور که از نامش مشخص است یک رستوران لبنانی است. این رستوران انواع غذاهای لبنانی و عربی را از جمله انواع کباب و شاورما و حتی دیزی را سرو می کند. رستوران عروس لبنان در شهر تهران و در خیابان بهشتی بین اندیشه و سهروردی مستقر است.

  • در ابتدا ساندویچ‌های هایدا تنها شامل غذاهای سرد و فوری بودند، اما به مرور ساندویچ‌های گرم و در برخی شعبه‌ها پیتزا نیز به لیست ساندویچ‌ها اضافه شدند.
  • رستوران مس توران یکی از رستوران‌های مجموعه توران است که در فضایی دلپذیر از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.
  • در دل بازار تاریخی تهران رستورانی وجود دارد که عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌ایستند!

رستوران هتل پارسا فضایی با معماری زیبا دارد که آن را با نام رستوران کشتی سند باد می‌شناسند. گارسون‌های این رستوران نیز با لباس پرسنل دریانوردی از شما پذیرایی می‌کنند. بخش موسیقی زنده در این رستوران به‌دلیل دعوت از خوانندگان محبوب قدیمی و خوانندگان معروف امروزی، طرفداران بسیاری دارد. انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و بین‌المللی در شهر تهران فعالیت می‌کنند. در این رستوران انواع غذاها، خوراک‌ها، انواع پلو، پیتزا، دسر و پیش غذا سرو می‌شود.

ساعت کاری کاخ رستوران لیدوما

پرسنل این رستوران با توجه به نظر کاربران بسیار حرفه‌ای هستند و فضای داخلی با ظروف بزرگ و سماور جوشان به‌همراه رومیزی‌های قلمکاری شده اصفهان، فضایی دلنشین برای مشتریان ساخته‌اند. در سال‌های اخیر و به‌دلیل بازسازی‌های انجام شده در این رستوران، نشانه‌هایی از معماری مدرن نیز در فضای داخلی به چشم می‌خورد. برای رفتن به رستوران ترنج حتما از قبل رزرو تلفنی انجام دهید و به خاطر داشته باشید که این رستوران ورودی دارد. رستوران هتل قناری بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و از سال ۱۳۵۹ با نام کنونی آن نام‌گذاری شده است. برای مشتریان قدیمی این رستوران، حال و هوای داخل آن هنوز مثل سابق است و فضایی پر از صمیمیت و آرامش دارد.

فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد. همچنین یکی از دلایل همیشه شلوغ بودن رستوران میخوش بلوار فردوس، قرارگیری در یکی از شلوغ ترین مناطق تجاری – اداری تهران می باشد. سپس هنگامی که تقاطع اتوبان باقری رسیدید، ابتدا باید وارد باقری جنوب شده و مجدد وارد باقری شمال شوید تا به ادامه اتوبان شهید قاسم سلیمانی برسید.

رستوران تخت جمشید(تهران)

رستوران چاپ چاپ علاوه بر فروش حضوری، سفارش گیری به صورت آنلاین را در دستور کار خود قرار داده است. رستوران چاپ چاپ در بین رستوران های آسیایی یکی از محبوب ترین های محسوب می شود. رستوران خیام علاوه بر عرضه انواع غذاهای خوش‌طعم سعی کرده است ارائه سرویس قلیان و چای به مشتریان را هم برای جلب رضایت آنها در دستور کار خود قرار دهد. باغ رستوران ها معمولا در مناطق خوش آب و هوا که دارای طبیعت زیبا و چشم نواز است احداث می شوند و جزو بهترین رستوران های تهران برای فرار از شلوغی و آلودگی داخل شهر و پناه آوردن به دامان طبیعت و تغییر آب و هوا می باشد. در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است.

شما می‌توانید همراه با غذای اصلیتان معمولا به سفارش نوشیدنی و پیش غذاهایی مثل سوپ و سالاد هم بپردازید. کترینگ‌ها بسته به محله‌ای که در آنها قرار دارند ممکن است کاربردشان متفاوت باشد. بیشتر تخصصشان در آماده کردن حجم زیادی از غذا برای شرکت‌ها و اداراتی است که آن محله‌ها قرار دارند.

کافه‌ها خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند و شما می‌توانید قرارهای دو نفره، جشن‌های تولد و دوستانه خود را در این مکان‌های دنج و راحت اجرا کنید. در مقاله ای دیگر به بهترین رستوران شمال تهران و همچنین کافه های سنتی تهران پرداختیم. بهترین چلوکبابی های شهر تهران خانه کباب شمرون، رستوران شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مرویو کبابی منصور هستند. همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است. در چنین فضایی، صرف غذا به همراه موسیقی سنتی زنده حس خوب و آرام بخشی را القا می کند.

برو و بیا حمام در آن زمان به خاطر این بود که زنان، گاهی از صبح با غذا وارد حمام می شدند و تا بعد از ظهر در آن می ماندند. وقتی عروس یا داماد یا نوزاد را به حمام می بردند، هلهله خاصی در آنجا ایجاد می شد و بزن و بکوب می‌کردند. فضای باز این رستوران، در واقع، میز و صندلی هایی است که در قسمت بیرونی فضای داخلی چیده شده است.