معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-گروه غذایی


غذاها از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما بخاطر کیفیت بالا، سرویس دهی مطلوب و همچنین موسیقی زنده، ارزشش هزینه کردن را دارد. لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد. در صورتیکه میخواهید با تعداد بالا به رستوران مراجعه کنید یا قصد برگزاری مراسم را هم دارید، امکان رزرو در رستوران وجود دارد. رستوران شرف‌الاسلامی می‌تواند تجربه‌ای خوب در کنار بازارگردی برای افراد به حساب آید.

  • رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار بزرگ تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود.
  • که متاسفانه داخل فضای بسته هم قلیون میدن و چون سقفش کوتاهه و بستس کلا بوی خیلی تندی از قلیون تو محیط هست که اصلا برای ما خوشایند نبود.
  • همچنین نوع برخورد کارکنان هات داگ مسعود با مشتریان بسیار عالی است.
  • اگر به غذاهای ژاپنی و آسیای شرقی علاقه‌مندید، به احتمال زیاد رستوران ژاپنی کنزو را می‌شناسید.
  • امروزه فست‌فودها از محبوبیت بالایی به خصوص میان جوانان برخوردارند، اما چه بهتر که این نوع غذا، از رستوران‌ها و فست‌فودهای باکیفیت تهیه شوند تا برای سلامتی مضر نباشند.
  • در این رستوران یک پیانو نیز قرار داده‌اند و یک نوازنده حرفه‌ای برای تمامی افراد حاضر در این رستوران به صورت زنده می‌نوازد تا همه بتوانند از تک تک لحظه‌ها لذت ببرند.

این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند. رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده. شما بر اساس موقعیت مکانی خود باید یکی از رستوران ‌هایی را انتخاب کنید که بودجه صرف غذا در آن رستوران را داشته باشید. به طور کلی اگر محل زندگی شما در جنوب تهران می باشد باید بدانید که هزینه غذا های رستوران های روباز شمال تهران بیشتر است. به همین دلیل هزینه‌ های مربوط به وعده غذایی رستوران های روباز را باید بر اساس بودجه خود تخمین بزنید و سپس به آن رستوران مراجعه کنید.

در منوی این رستوران تنوع بالایی از غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها و کباب‌ها، انواع سالاد و پیش غذاهای گیاهی، غذاهای فست فود مانند پیتزا، برگر و لازانیا و دسرهای مختلف مانند پودینگ میوه دیده می‌شوند. در رستوران مس توران می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید. از کلم پلوی شیرازی گرفته تا آلبالو پلو و خورشت فسنجان و انواع کباب‌های ایرانی در این رستوران سرو می‌شوند؛ اما حجم غذاهای این رستوران زیاد نیست و قیمت‌های آن نیز بالا است. اگر در روزهای خلوت میان هفته به این رستوران بروید یا از قبل میز در تراس میز رزرو کنید، می‌توانید از چشم‌انداز زیبای این رستوران در فضای باز لذت بیشتری ببرید.

رستوران باغ بهشت

اگر در ساعات منتهی به ظهر از حوالی خیابان سعدی تهران عبور کردید و هوس یک ناهار خوش‌قیمت و لذیذ به سرتان زد، سراغ رستوران خوش بین را از رهگذران بگیرید. رستوران خوشبین از قدیمی‌ترین رستوران های تهران است که آن را به غذاهای گیلکی خوش‌طعمش می‌شناسند. غذاهای شمالی از جمله ماهی دودی، کباب ترش و باقلاقاتق، دست برتر را در منوی این رستوران دارند. رستوران خوشبین در ساعات ناهار باز است و از ساعت 16 به بعد بسته می‌شود. البته همان طور که گفتیم این رستوران به خاطر قیمت‌های منصفانه و مشتری‌پسندش در بین رستوران های تهران محبوب است. قرار گرفتن رستوران خانه هنرمندان در میان باغی زیبا در خیابان ایرانشهر و با توجه به نزدیکی به سالن‌های تئاتر ایرانشهر، مورد توجه علاقه‌مندان فضاهای هنری قرار می‌گیرد.

رستوران رفتاری بام لند

گوشت و مرغ را پست از پخت، یک بار تفت می‌دهند و در ته‌چین به‌کار می‌برند. محیط وسیع و دکوراسیون مدرن، برخورد بسیار خوب پرسنل، تنوع و کیفیت سفارش‌های خوراکی و نوشیدنی شما را از تصمیمتان برای رفتن به این رستوران پشیمان نخواهد کرد. سالن سنتی ژاپنی، سالن VIP و سالنی که در آن آشپز در مقابل چشم مهمان‌ها آشپزی می‌کند و تجربه‌ی جذابی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. اگر به غذاهای ژاپنی و آسیای شرقی علاقه‌مندید، به احتمال زیاد رستوران ژاپنی کنزو را می‌شناسید. این رستوران در سه طبقه با فضا و محیط روشن و رنگهای شاد استفاده شده در دکوراسیون و لوازم آنتیک، حس حضور در یک خانه‌ی شاد و گرم را به شما القا می‌کند.

از با کیفیت ترین رستوران فضای باز در تهران در محدوده فشم میتوان رستوران باغ بهشت را نام برد. نوشته معرفی 50 رستوران برتر ایران (بهترین رستوران های کشور) اولین بار در سفر به جاذبه های گردشگری جهان پدیدار شد. یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه.

انتخاب از میان این رستوران‌های متنوع کار ساده‌ای نیست، اما ما در این بخش تلاش کرده‌ایم از هر سبکی، یکی از بهترین رستوران‌ های غرب تهران را به شما معرفی کنیم. معمولاً در تمام رستوران‌ها و کافه‌ها، موسیقی مناسبی با حال و هوای آن کافه پخش می‌شود تا فضایی دلنشین را برای صرف غذا ایجاد کند، حال چه بهتر که این موسیقی زنده باشد! اگر دوست دارید با آن دسته از معروف ترین رستوران های تهران که موسیقی زنده نیز دارند آشنا شوید، با ما همراه باشید.

آینه‌کاری‌های رؤیایی، میز و صندلی‌های چشم‌نواز، کارکنانی آموزش‌دیده و مؤدب و خلاصه هر آنچه برای رقم‌زدن یک شب رؤیایی انتظار دارید را در این رستوران خواهید یافت. ترکیب کلمه «حس» در کنار «توران» ناخودآگاه به شما حس ایرانی‌بودن را منتقل می‌کند. رستوران حس توران رستورانی فوق لوکس، بسیار شیک و زیباست که در لیست بهترین رستوران های تهران که در منطقه یک قرار دارند، حاضر است. این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد.

طراحی داخلی رستوران، که به شکل سنتی ای بسیار هنرمندانه انجام شده؛ شبیه به یک موزه است، که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای شما فراهم می‌آورد. شما هم اگر رستورانی می شناسید یا راجب رستوران های معرفی شده تجربه ای دارید حتما در بخش نظرات مطرح کنید. در این رستوران همه چیز سنتی است، طوری که لباس کارکنان هم به صورت قدیمی طراحی شده است.

مشتریانی که به آنجا رفته اند از منظره عالی آن تعریف زیادی می‌کنند. رستوران ریحان یه رستوران خوب و باکیفیت توی شهر زاهدان است که غذاهای تازه و خوشمزش حسابی معروف شده و طرفدار پیدا کرده. می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی.