معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-گروه غذایی


رستوران شهربانو هر روز هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۳ به صورت یکسره آماده سرویس‌دهی به مهمانان است. غذا خوردن در رستوران کمالی لواسان آنقدر متفاوت و جذاب است که خاطره زیبای آن سال‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند. دیزاین رستوران بسیار جذاب و دیدنی است و بشقاب‌ها و میزها با نقاشی‌های زیبای سبک ایرانی تزیین شده‌اند. طعم غذاهای رستوران کمالی لواسان بسیار خوشمزه است و تازگی طعم‌ها زیر زبانتان خودش را به رخ می‌کشد. یادتان باشد اگر به این رستوران رفتید، کباب لاتی و همچنین چنجه را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

  • یکی از پرآوازه ترین رستوران های تهران، سینی غذا رستوران ستارگان شاندیز می باشد.
  • اگر آش دوست دارید اقسام اش های و سوپ های متنوع سری به آشکده خیابان دولت جنب مسجد یزدی ها بزنید در کنار آن از غذا های دیگرش انواع کباب و خورش و …..لذت ببرید.
  • اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود.
  • رستوران مرشد در تجریش یکی دیگر از معروف ترین رستورانهای تهران است که کباب های محشری دارد و اگر یکبار به آن بروید مشتری پای ثابت آن خواهید شد.
  • کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد.

محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن نیز بهره‌مند شوید. این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار و شام آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود است. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است.

رستوران های ارزان تهران

رستوران هتل قناری سبک تزیین قدیمی خود را حفظ کرده است؛ اما در حال حاضر منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران غذاهای رستورانی هستید و دوست دارید تجربه‌های جدید داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه شوید. در این مقاله ما رستوران های تهران را از هتل رستوران های معروف گرفته تا لاکچری‌ترین آن‌ها و همین طور سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌های قدیمی بررسی و اطلاعات آن‌ها را عنوان کرده‌ایم. با سر زدن به رستوران عالی قاپو علاوه بر اینکه از غذای خود لذت خواهید برد، موسیقی زنده دلنواز و معماری و چیدمان سنتی آن نیز تجربه‌ای منحصر به‌ فرد را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس رستوران نایب

می‌توانید برای اطلاع از منوی هر روز با رستوران خونه تماس بگیرید و از غذاهای روز باخبر شوید. خاقان رستورانی مدیترانه‌ای با غذاهای بین‌المللی است که انواع پیش‌غذا، سالاد، غذاهای بین‌المللی و دسر را به مشتریان عرضه می‌کند. این رستوران فضایی باز با آب‌نماها و حوض‌های زیبا دارد و برای علاقه‌مندان به رستوران‌های لوکس پایتخت از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید. اگر به رستوران مسلم رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم رؤیایی آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد. سفره خانه سنتی زعفران، تهرانسر (با مدیریت جدید) آخر هفته ها هر شب موسیقی زنده دارن، با محیط شاد 😁 غذا هاشونم همه خوب بود مخصوصا #کباب رول فیله فرانسوی و اسکالپ مرغ. سالاد بار هم‌ دارن که از انواع سالاد میتونید بردارید قیمتش هم هفت تومنه برای هر پیش دستی.