معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-گروه غذایی


رستوران شاندیز جردن محل صرف غذای افراد معروف زیادی است که آن را به همه توصیه می‌کنند. رستوران شاندیز جردن فضای خوبی برای شیشلیک‌خوران اصیل محسوب می‌گردد. بازسازی‌ها در سال‌های اخیر و اضافه کردن تراس و محیط‌های جدید به رستوران لوکس طلایی باعث شده تا جوان‌ترها نیز به سمت این رستوران جذب شوند. انواع و اقسام غذاها از قبیل غذاهای چلویی، انواع خورشت‌ها و خوراک‌ها را می‌توان در این مکان امتحان کرد. باقالی ‌پلو باگوشت بره در میان انواع غذاهای این رستوران، بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران بوده که طعمی ویژه دارد.

یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی. رستوران نعل اشکنه، یکی از دل انگیزترین و بهترین رستوران های همدان است که چشم انداز طبیعی و خیلی قشنگی داره و بهترین انتخاب برای یه وعده غذای خوب و لذت بردن از طبیعته. “ستاره نو” یه مجموعه گردشگری بی نظیر شامل رستوران ایرانی با فضای نوستالژیک، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، محیط مکزیکی، مجموعه تایلندی، باغ موزه و… است.

در حال حاضر این رستوران سه شعبه دارد که می توانید از خدمات ارزشمند آن استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به محیط سنتی و صمیمی، غذاهای خوشمزه و خوش طعم، حجم زیاد غذا و در نهایت رفتار صمیمانه پرسنل آن اشاره کرد. رستوران های زنجیره ای باروژ شهرت زیادی در تهران دارند و در حال حاضر بیش از ۱۰ شعبه فعال در تهران دارد. در این رستوران ها شما می توانید انواع فست فود ها را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

  • فضای باز، اما پوشیده شده از اطراف، پرسنل حرفه‌ای، طعم خوب غذا، منظره فوق‌العاده از تهران و مواردی دیگر، همه دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران نیز یکی از محبوب‌ترین رستوران های تهران بشود.
  • رستوران مستوران که به مس توران (به معنای سرزمین مس) نیز شهرت دارد در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد.
  • تو این رستوران هم می تونی از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنی هم اینکه از اتاقک هایی که خیلی سنتی هستن و باید روی زمین بشینی که این اتاقک ها باعث میشن لذت غذا خوردن چند برابر بشه.
  • رستوران شاندیز که یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران است، از رستوران های گران محسوب می شود و برای قرارهای رسمی بسیار مناسب است.

یکی از موارد مخصوص منوی شومینه ، قلیان ویژه پرتقال خامه آن میباشد که بسیار پرطرفدار است. شما می توانید با مراجعه به این سایت آن را به هوم اسکرین خود اضافه کنید تا مانند یک اپلیکیشن از آن لذت ببرید. با این حساب باید گفت که ارزش پول ملی ایران در این ۹۰ روز بیش از ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده است. اگر به دنبال رستوران ارزان در تهران هستید حتما به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای هانی بروید. بر خلاف رستوران های معمولی که ممکن است دکوراسیون فوق العاده و چشمگیری نداشته باشند رستوران بلامونیکا دارای دکوراسیونی مدرن و بسیار چشم نواز می باشد. رستوران اس پی یو در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

دیزی سرای ایرانشهر، یکی از بهترین رستوران های تهران برای کسانی است که علاقه زیادی به دیزی دارند. همچنین نقاشی های قهوه خانه ای موجود در آنجا جذابیت خاصی به دیزی سرا داده است. در خیابان ایرانشهر علاوه بر این رستوران، چندین کافه هم وجود دارد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از بهترین کافه های تهران کلیک کنید. رستوران خونه مثل خانه ای واقعی ساخته شده است و همین امر در شما احساس راحتی ایجاد می کند و فضای گرم رستوران خونه را احساس می کنید.

رستوران تماشا

اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است. آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. رستوران مهنا در مرکز خرید پالادیوم قرار دارد و کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرد.

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

درست است که قیمت آن به نسبت جاهای دیگر کمی بالاست اما کیفیت سرویس دهی و حال و هوای رستوران راضی تان می کند. بعد از هزینه ی غذا باید در نظر بگیرید که این رستوران به جز دیزی هیچ غذای دیگری ندارد. پس حواس تان باشد که فقط با دوستان دیزی خورتان به این رستوران بروید. می توان گفت یکی از بهترین رستوران های تهران که از نظر تنوع و طعم غذا بی نظیر است رستوران ستارگان شاندیز فرمانیه است.

این رستوران نیز زیر مجموعه گروه رستوران‌های توران است و از غذاهای متنوع شمال ایران گرفته تا غذاهای مطلوب جنوب کشور را می‌توانید در آن سفارش دهید و از عطر و طعم غذاهای اصیل ایرانی بهره‌مند شوید. در پیش غذاهای سرد و گرم رستوران حس توران نیز تنوعی از غذاهای نقاط مختلف ایران دیده می‌شود. رستوران نارنجستان غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را در منوی خود گنجانده است و در دو سالن مجزا غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را به مشتریان عرضه می‌کند.