مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-گروه غذایی


در میان رستوران ها اما، تعداد بسیار کمی از آن ها محبوب بوده و به قدری شلوغ هستند که گاهی خدمات سرویس دهی افت پیدا می کند یا مردم ساعت ها در صف های طولانی رستوران منتظر میمانند تا میزی خالی شود. یکی از این رستوران ها که در طول سالیان مختلف توانسته در میان بهترین رستوران های تهران قرار گیرد، رستوران شرف الاسلامی است. طعم غذاهای رستوران کمالی بسیار اصیل و متفاوت بوده و تازگی طعم‌ آن‌ها زیر زبان مهمانان باقی می‌ماند. کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید.

  • در رستوران لوشاتو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع دمنوش و نوشیدنی سرو می‌شود.
  • در کنار غذای اصلی یا پس از آن می‌توانید نوشیدنی‌های طبیعی سرد و گرم را امتحان کنید.
  • اما بین این دو هتل، رستوران هتل اسپیناس شعبه بلوار کشاورز، کیفیت بسیار بهتری دارد.
  • با وجود قیمت بالای دیزی در این رستوران ( هر پرس با مخلفات حدود 45 هزار تومان)، مواد غذایی تازه و باکیفیتی که در طبخ آن ها استفاده می شود، شما را مجاب می کند که با رضایت کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.
  • جالب است بدانید که برخی از غذاهای این رستوران در ظروف چدن طبخ و سرو می گردد.
  • نام این رستوران نشان‌دهنده فضایی سنتی و اساطیری ایرانی بوده که به خوبی تمدن ایرانی را به تصویر می‌کشد.

طعم خاصِ انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در این رستوران‌ شما را به وجد خواهد آورد. سه شعبه از این مجموعه رستوران در تهران واقع شده که یکی از آنها رستوران ارکیده آرژانتین می باشد که در قلب تجاری و مرکز تهران واقع شده شده و یک محیط کلاسیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است. در مرکز شهر تهران یک رستوران با فضای دلباز و عالی هست که قیمت هاش هم بسیار مناسبن. حالا اینا رو اضافه کنید به فضای خوب و دلباز که بنظر من باعث میشه ادم از خوردن غذا لذت ببره.

رستوران پرشین پلازا

رستوران کوبابا که در خیابان جردن تهران قرار دارد، یکی از رستوران‌ های تهران است که به علت داشتن فضای زیبا در محیطی بسته و باز و همچنین داشتن تنوع غذایی بالا در فهرست بهترین رستوران ها در تهران قرار می‌گیرد. رستوران قجری با چیدمانی سنتی و غذاهای ایرانی خوشمزه، یکی از رستوران‌هایی است که در کنار مرغوبیت غذا، قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه هم دارند. حال و هوای این رستوران و سرو غذا در ظرف‌های مسی، یادآور دوران قاجار است. اگر بخواهیم ده رستوران برتر تهران را نام ببریم، قطعاًرستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است.

اطلاعات تکمیلی رستوران رفتاری بام لند

سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید. رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است.

معرفی لیست ۵۰ تا از بهترین رستوران های ایران

در فصل زمستان اگر از سرمای هوا فراری هستید، می‌‌توانید به بخش داخل رستوران مراجعه کنید. هرچند حتی در فصل زمستان هم با سیستم گرمایشی مناسب، امکان استفاده از آلاچیق‌های فضای باز وجود خواهد داشت. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود؛ اما بهتر است حتماً طعم کباب لقمه مخصوص و ماهی کبابی آن را بچشید؛ چراکه جای دیگری در میان بهترین رستوران های تهران چنان طعم بی‌نظیری را پیدا نمی‌کنید.