مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-گروه غذایی


این رستوران دارای منوی ایرانی و فرنگی است و همچنین برای مهمانان خود قلیان نیز سرو می‌کند. فضای داخلی این رستوران به‌خوبی دیزاین شده است و فضایی کاملاً خانوادگی دارد. البته به یاد داشته باشید که در روزهای پایانی هفته، این رستوران بسیار شلوغ می‌شود؛ پس بهتر است ترجیحاً یا پیش از غروب آفتاب آلاچیق خود را انتخاب کنید یا با مجموعه تماس بگیرید تا یک تخت خالی برای شما رزرو کنند. در این مواقع بهتر است به یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم، یعنی رستوران دیوان، سری بزنید. این رستوران لوکس از تلفیق معماری مدرن و کلاسیک استفاده کرده و فضایی بی‌نظیر را به وجود آورده است. رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند.

  • در سال‌های اخیر و به‌دلیل بازسازی‌های انجام شده در این رستوران، نشانه‌هایی از معماری مدرن نیز در فضای داخلی به چشم می‌خورد.
  • رستوران مدیترانه که با فاصله ای از تهران در فشم واقع شده است، محیط مناسبی برای دوری از فضای شلوغ تهران و بهره مندی از طبیعت است.
  • رستوران تماشا دارای معماری مدرن و مجلل است که آن را تبدیل به یک رستوران تماشایی کرده است.

چون اینجا محیطش بیشتر سر و صدا به پا کرده تا غذا ها، اول به بررسی محیط رستوران لیدوما میپردازیم چراکه به واسطه همین محیط توانسته جزء بهترین رستوران های تهران از نظر لوکس بودن قرار گیرد. رستوران بخاطر اینکه در طبقه آخر مجتمع لیدوما واقع شده، سقفی گنبدی شکل دارد و یک لوستر بزرگ و لوکس هم از آن آویزان شده است. سبک معماری رستوران سنتی ایرانی – اسلامی می باشد و طرفداران خاص خود را هم دارد. رستوران مسلم در داخل کوچه قرار دارد و ساختمانی دو طبقه با ظرفیت مناسب است اما صفی که برای رستوران ایجاد می شود، تا خیابان اصلی بازار بزرگ تهران هم ادامه دارد. رستوران مسلم در داخل ساختمانی قدیمی قرار دارد و در محیط شلوغ رستوران هم خبری از معماری و دکوراسیون آنچنانی نیست اما غذاهایش به قدری جذاب است که نگاهتان به سمت محیط و دکوراسیون نمی رود.

آدرس کافه رستوران رزمیلو

این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است. اگر می خواهید در یک رستوران متفاوت و جذاب غذا نوش جان کنید، رستوران کمالی لواسان یک گزینه عالی محسوب می شود. به طوری که ممکن است تا چند سال هم خاطره آن در ذهن شما باقی بماند و این موضوع به واسطه محیط جذاب و غذاهای خوشمزه آن است. جالب است بدانید که در این رستوران میزها، بشقاب ها و… با نقاشی های زیبای ایرانی تزئین شده اند و حس اصالت به شما دست می دهد.

طرز تهیه ته چین مرغ ساده و خوشمزه

با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند. رستوران کوبابا یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را دارد که درونش می‌توانید انواع غذاها را از غذاهای یونانی گرفته تا غذاهای عربی و غیره، پیدا کنید و سفارش دهید و از کیفیت و طعم سفارشتان هم رضایت کامل داشته باشید. دیگری، کسب اطلاعات مستقیم و مطمئن از کیفیت خدمات رستوران‌ های تهران و سنجش تناسب آن با قیمت است.

رستوران جنارو در سال 1386 فعالیتش را شروع کرد و میان کسانی که غذاهای ایتالیایی دوست دارند، اسم و رسمی آشنا دارد. پیتزا، پاستا و به‌طور کلی غذاهای ایتالیایی این رستوران، بسیار معروف هستند و طرفداران فراوانی دارند. همه چیز در ارکیده کامل است و می‌توانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. کارکنان حرفه‌ای، خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی از ویژگی‌های رستوران ارکیده است. رستوران مرشد نیاورانغذاهای رستوران مرشد نیاوران درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شود و تزیین زیبا و هنرمندانه غذاها در آن، اشتهایتان را برای نوش جان کردن آن چند برابر می‌کند.

ظاهر رستوران بسیار خودمانی طراحی شده است و داخل آن احساس راحتی می‌کنید. البته درباره فضای داخلی رستوران باید گفت که این رستوران کمی کوچک است و شاید در ساعات شلوغی مثل زمان نهار، چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز خالی پیدا کنید. قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید. البته همانند مسلم، رستوران تیلیت نیز فقط در وعده نهار میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ اما مطمئن باشید در همین زمان کوتاه باصفاترین رستوران تهران را خواهید دید.

از غذاهای معروف و پرطرفدار رستوران کوبابا باید به اسکندر افندی، پلوی افغانی، موساکای بادمجان، خورشت غوره بادمجان و بسیاری دیگر اشاره کرد که امتحان کردن هر کدام از آنها به یاد ماندنی خواهد بود. شما از لحظه ورود، ابتدا از یک سالن می‌گذرید و سپس با آسانسور به رستوران‌ها می‌رسید. در همین مسیر می‌توانید سلیقه، دکوراسیون زیبا و طراحی چشم‌نواز مجموعه را ببینید. نکته مثبت اصلی این رستوران، غذاهای لذیذ و با کیفیتی است که ارائه می‌دهد.

در منوی رستوران البرز از انواع کباب‌های ایرانی گرفته تا استیک و اردک شکم پر و غذاهای متنوع دریایی به چشم می‌خورند. رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران های تهران است که می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در تازه‌ترین انواع آن نوش جان کنید. ارکیده را می‌توان یک رستوران لوکس با دکوری زیبا و جذاب دانست که بهترین مکان برای گذراندن یک شب یا روز خاطره‌انگیز است. در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و هر نوع کبابی را که باب میلتان است سفارش دهید. فضای رستوران ارکیده کاملا خانوادگی و زیباست و میزهای چوبی گرد با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته‌اند.

رستوران میخوش منویی با تنوع بالا از انواع پیتزاها، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف می باشد. پیتزاها که هم ظاهری هوس انگیز دارند و هم طعم بی نظیر، به دو صورت تک نفره و خانواده سرو می شوند. ساندویچ ها شامل انواع برگر، ساندویچ های سرد و گرم هستند و مرغ سوخاری، انواع پاستا، خوراک و استیک هم در منو مشاهده می شود. با این حال، به لطف منویی که رستوران میخوش دارد همیشه بحث هایی بین رستوران گردها هست چراکه برخی میگویند میخوش جزء بهترین فست فود های تهران قرار دارد و برخی هم بر این باورند میخوش یک رستوران است نه یک فست فود.