مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-گروه غذایی


در کل لذت غذا و تفریح با هم یکجا جمع شده و دکوراسیون عالی با غذاهای خوشمزه هم از جاذبه های این مجموعه محسوب میشه. یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی. راستی خورشت خلال یکی از غذاهای محلی کرمانشاهه که میتونی امتحانش کنی. همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده.

باماهاس برای رقابت با بهترین مزه‌ها در فست فودهای مختلف آماده است. فضای دنج و نوستالژیک باماهاس در خیابان گلبرگ، آن را در زمره بهترین رستوران های تهرانپارس قرار داده است. ژامبون‌های این فست فود، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ژامبون‌ها هستند که عطر و طعمی متفاوت دارند. کبابخانه دوزلی؛ بهترین کبابی تهرانپارسبه دلیل ازدحام جمعیت، مشتریان می‌توانند قبل از حضور در رستوران، غذای خود را به صورت تلفنی سفارش دهند و سپس به صورت حضوری برای تحویل آن به رستوران مراجعه کنند. دلیل اصلی معروفیت و محبوبیت رستوران دوزلی، طعم عالی کباب‌ها با قیمت‌های بسیار مناسب و به‌صرفه است.

  • حال و هوای این رستوران آنقد ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی که از آنجا خارج شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد.
  • اگر هم تعدادتان بیش از دو نفر و تا 6 نفر می باشد هم بخش دیگر رستوران جایی ایده آل خواهد بود.
  • اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید.
  • یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره.

ترشی‌های رستوران گردان برج میلاددر این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید. اینجا یک رستوران بین المللی هست و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی و عربی و حتی چند مدل غذای شرقی و ژاپنی هم دارن.

رستوران سنتی امپراطور

رستوران محیطی بسیار شیک و مدرن و در عین حال لوکس دارد اما در اکثر مواقع شلوغ است و اگر میزی از قبل رزرو نکرده باشید شاید مجبور شوید زمانی را منتظر بمانید. هنگام ورود، بجای یک خوش آمد گویی ساده از شما با شربت موهیتو پذیرایی می شود. هنگامی که از پله ها بالا می روید تا به داخل محیط رستوران بروید، با میز سلف سرویس روبرو می شوید و می توانید در صورت نیاز سالاد، نوشیدنی، انواع ماست و غیره را بردارید. جالب است بدانید در میان جمعیت انبوه رستوران مسلم، مدیر رستوران هم در حال گشت و گذار است تا مشتری ای، کم و کاستی نداشته باشد و سرویس دهی به بهترین نحو ارائه شود.

آدرس رستوران کوبابا در تهران

رستوران اسفندیار جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید که در خیابان ولیعصر بنا شده است. مشتریان این رستوران ترجیح می‌دهند به جای تجربه رستوران‌های مختلف، طعمی همیشگی و بی‌نظیر را در این رستوران تجربه کنند. رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد. منوی رستوران شهربانو دارای تنوع بالایی است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی مخصوص کشور تشکیل می‌دهند. رستوران در روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ کار می‌کند و صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس به معلمان خود ارائه می‌دهد.

شرف الاسلامی یک رستوران قدیمی دیگر در بازار

اگر به دنبال خوردن پیتزایی خوشمزه با مواد اولیه تازه و مرغوب می‌گردید، حتماً پیتزای مورد نظر خود را در شعب پیتزا شب خواهید یافت! در منوی این رستوران انواع خوشمزه‌ای از پیتزای آمریکایی و ایتالیایی نظیر پیتزا چیکن گارلیک، مارگاریتا، چیکن پستو و پپرونی وجود دارد. البته در این رستوران انواع ساندویچ و سالاد نیز سرو می‌شود، اما محبوبیت اصلی آن، همان طور که از اسمش پیداست، به‌ خاطر پیتزاهایش است. از بهترین رستوران های تهران که در غرب واقع‌ شده‌اند، می‌توان از رستوران‌های ریزوتو (سعادت‌آباد)، رفتاری (بام‌لند)، کاوالی (فرحزاد شمالی) و تانجیا (بلوار عدل شمالی) نام برد.