مرغ پخته شده با فلفل لیمو – The Lemon Bowl®



فلفل لیمویی مرغ پخته شده

سینه های مرغ پخته شده با فلفل لیمو را با یک ادویه خانگی مالیده و سپس تا زم، که بیرون طلایی و ترد شود، اما از داخل نرم و آبدار بپزند.

مرغ پخته شده با فلفل لیمویی.

مرغ پخته همیشه من را به دوران کودکی ام برمی گرداند، زیرا مادرم احتمالاً چندین بار در هفته آن را درست می کند. و هر بار کمال بود! حالا که من خودم مادر شدم، عاشق سرو مرغ پخته برای پسرانم به ،وان یک وعده غذایی سریع و خوشمزه و پر پروتئین هستم. مرغ پخته شده بسیار متنوع است که چگونه می تو،د آن را با هر چیزی که در دست دارید مزه دار کنید، اما امروز فکر کردم دستور تهیه مرغ پخته شده با فلفل لیمویی را به اشتراک بگذارم.

،اصر

  • سینه مرغ: من ترجیح می‌دهم برای این دستور از پوست روی سینه‌های مرغ استفاده کنم، زیرا در عین حال که گوشت را نرم و آبدار نگه می‌دارد، پوستی ترد و لذیذ ایجاد می‌کند.
  • روغن زیتون: روغن سالم قلب که به پوشاندن و مرینیت شدن مرغ کمک می کند.
  • آب لیمو و پوست لیمو: طعمی روشن، تازه و اسیدی که به خوبی با طعم فلفل تند جفت می شود.
  • سیر: طعمی تند و تند که در حالت خام تند است، اما وقتی پخته می شود شیرین می شود و تا حدودی آجیلی است.
  • نمک و فلفل: چاشنی ساده با لیمو و سیر تمام چیزی است که مرغ به آن نیاز دارد.

طرز تهیه مرغ پخته با فلفل لیمویی

سیر را در کاسه رنده کنید

مرغ پخته شده با فلفل لیمویی خود را با مالش ادویه ساده خود شروع کنید. در یک کاسه کوچک، یک میکرو هواپیما و سیر خود را رنده کنید.

لیمو را در ظرفی رنده کنید

سپس لیموترش را داخل کاسه رنده کنید.

آب لیمو

اطمینان حاصل کنید که ابتدا پوست لیموی خود را رنده کرده اید، زیرا به طور قابل توجهی راحت تر است، سپس آن را از وسط نصف کرده و آب آن را در کاسه قرار دهید و دانه های آن را بگیرید.

نمک را به کاسه اضافه کنید

نمک خود را بپاشید.

اضافه ، فلفل به کاسه

و فلفل خود را هم بزنید.

اضافه ، روغن زیتون به ماریناد

با هم زدن روغن زیتون کار را تمام کنید.

مرغ را در ماریناد بپوش،د

سپس سینه های مرغ خود را که خشک شده است بردارید و مخلوط فلفل لیمو را روی دو طرف هر سینه ،ید.

مرغ ترشی شده

سینه های مرغ چاشنی شده خود را روی یک ورقه پخت آماده قرار دهید و حدود 45 دقیقه با دمای 375 یا تا زم، که به دمای داخلی 160 برسد بپزید. .

برش یک لقمه از مرغ پخته فلفل لیمویی.

هنگامی که پوست ترد شد و مرغ پخته شد، از فر خارج کنید، با برش های لیموی تازه سرو کنید و از مرغ پخته شده با فلفل لیمویی لذت ببرید!

سوالات متداول:

آیا می توانم از ران مرغ یا سینه بدون استخوان استفاده کنم؟

البته! اما زمان پخت بر اساس نوع مرغی که تصمیم به پخت دارید تغییر می کند. بهترین راه برای اینکه بفهمیم مرغ چه زم، آماده شده است استفاده از الف است دماسنج گوشت.

چگونه مرغ را بپزم که خشک نشود؟

بخش بزرگی از پخت مرغ به طوری که خشک نباشد، پختن بیش از حد آن است. به نظر من استفاده از دماسنج و بررسی اینکه چه زم، مرغ به دمای داخلی 160 می رسد بهترین روش برای اطمینان از پخته بودن مرغ است، اما قبل از خشک شدن آن را از فر بیرون بیاورید.

مرغ پخته باید سرپوشیده یا بدون پوشش پخته شود؟

شما لازم نیست نگران پوشاندن مرغ خود باشید، پختن آن بدون پوشش کاملاً خوب است.

سینه مرغ پخته شده با فلفل لیمویی.

بیشتر شام مرغ

بخورید، لایک کنید، به اشتراک بگذارید!

آیا این دستور را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال خوردن مرغ پخته شده با فلفل لیمو.

اگر مرغ پخته شده با فلفل لیمویی باقی مانده باشد، روز بعد در سالاد یا ساندویچ خوشمزه هستند. همچنین می تو،د گوشت را ،د کنید تا در سوپ، خورش یا پاستا استفاده کنید!

چنگال شما منتظر است.

مرغ پخته شده با فلفل لیمویی

مرغ پخته شده با فلفل لیمویی

سینه‌های مرغ را با فلفل لیموی خانگی می‌مالند و سپس می‌پزند تا بیرون طلایی و ترد شود اما داخل آن نرم و آبدار شود.

آماده سازی: 10 دقیقه

پختن: 1 ساعت

جمع: 1 ساعت 10 دقیقه

خدمات: 4

  • فر را از قبل با دمای 375 درجه گرم کنید و یک ورقه پخت را با فویل بپوش،د. سینه های مرغ را روی یک ورقه پخت قرار دهید و با دستمال کاغذی خشک کنید.

  • در یک کاسه کوچک، تمام مواد باقیمانده (روغن از طریق فلفل) را با هم مخلوط کنید و به طور مساوی روی هر دو طرف سینه مرغ ،ید.

  • 45 تا 60 دقیقه تا زم، که آب آن شفاف شود بپزید.

نکته آشپزی: قبل از اینکه آب لیمو را بگیرید، پوست آن را بگیرید! زم، که لیمو را تا حد مرگ فشار دهید، پوست انداختن آن بسیار سخت است.


خدمت: 1،کا،ی: 456کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 1gپروتئین: 47gچربی: 28gچربی های اشباع شده: 7gکلسترول: 145میلی گرمسدیم: 1887میلی گرمپتاسیم: 510میلی گرمفیبر: 1gقند: 1gویتامین A: 188IUویتامین سی: 1میلی گرمکلسیم: 32میلی گرماهن: 2میلی گرم





منبع: https://thelemonbowl.com/lemon-pepper-baked-chicken/