ماوس قیمت انواع ماوس کامپیوتر خرید بدون واسطه برگ مارکت


در تولید mouse در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت حرکت دادن آن را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. فروشگاه اینترنتی کالاتیک؛ یک خرید به صرفه
کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. طراحی موس های وایرلسی و موس های بلوتوثی شبیه به یکدیگر است به دلیل این‌که هیچ‌کدام به اتصال سیم برای کارکردن نیازی ندارند.

  • لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک (Logitech Metaphor) طراحی کرد.
  • در مجموع ماوس های اپتیکال و لیزری برای انجام کارهای استاندارد با کامپیوتر گزینه عالی به حساب می‌آیند.
  • ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند.
  • این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید.

نوع رابط این ماوس USB تایپ C است که 140 سانتی متر طول دارد. این محصول تسکو نیز برای اجرای بازی های کامپیوتری طراحی شده است. ویژگی های ظاهری منحصر به فرد این ماوس، نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و باعث محبوبیت این محصول بین گیمرها شده است.

راهنمای خرید ماوس: کدام ماوس برای من بهتر است ؟

برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند. برای مثال شاید قیمت موس لپ تاپ از برندی معروف حدود 10 الی 15 برابر یک موس ایرانی باشد. چه برای خرید موس بلوتوث چه برای خرید موس وایرلس و سیمی، در هر صورت ابعاد موس را باید هنگام خرید در نظر داشته باشید. موس باید به راحتی در پنجه دست قرار بگیرد و احساس راحتی داشته باشید. مخصوصاً اگر در مدت طولانی با موس کار می‌کنید، باید در خرید موس کامپیوتر دقت بالایی داشته باشید و به ابعاد آن دقت کنید. این ماوس گیمینگ تسکو نیز به گروه بهتری ماوس با سیم تعلق دارد و به جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها دست پیدا کرده است.

ماوس مخصوص بازی رپو مدل V20Pro

ماوس ها باتوجه‌به برند انتخابی و امکاناتی که به آن مجهز شده‌اند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. برای مشاهده قیمت های به روز ماوس کامپیوتر می‌توانید از سایت‌های معتبر کمک بگیرید. احتمالاً نام برند کینگ استار به گوشتان خورده باشد، برندی که به تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و لوازمی مثل فلش مموری، اسپیکر، هدفون، کابل و پاور فعالیت می‌کند. کیفیت رو به افزایش این برند در محبوبیت آن بی‌تأثیر نبوده و یکی از بهترین برندها در تولید موس به‌حساب می‌آید.

برای مثال وقتی برای خرید موس بیسیم هزینه کمی کنار بگذارید، باید مبلغی معقول را برای آن بپردازید. مثلاً وقتی که میانگین قیمت موس بیسیم حدود 300 هزار تومان است، قطعاً یک موس 100 هزار تومانی عملکرد خوبی نخواهد داشت. برای خرید اینترنتی موس می‌توانید مستقیم به سایت تکنولایف بروید. تکنولایف یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که به صور تخصصی در زمینه عرضه انواع محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع موس کامپیوتر از ارزان تا گران را در برندهای مختلف تهیه کنید.