مافین بلغور جو دوسر بلوبری (فوق العاده کرکی!)



کلوچه بلغور جو دوسر بلوبری
کلوچه بلغور جو دوسر بلوبری

این مافین های بلغور جو دوسر بلوبری فوق العاده کرکی هستند و با لیست کوتاهی از مواد مغذی تهیه می شوند. به علاوه، آنها 3 گرم پروتئین در هر مافین بسته بندی می کنند.

مافین های بلغور جو دوسر بلوبری که روی آن ها جو دوسر رول شده است

چه چیزی این مافین ها را عالی می کند

کیست که مافین بلوبری ک،یک را دوست نداشته باشد؟! ما دوست داریم که این کلوچه های بلغور جو دوسر بلوبری با مواد سالم و در دسترس بسته بندی شده باشند در حالی که هنوز هم بسیار کرکی هستند.

،یبات کامل: این مافین های کرکی خوشمزه با 13 ماده تشکیل شده است. آنها با آرد گندم کامل سفید و آرد جو دوسر، شربت افرا روشن می شوند و فقط از 2 قاشق غذاخوری روغن استفاده می کنند.

من، برای کودکان: بچه ها این کلوچه ها را کاملاً می بل،د! آنها یک ایده عالی برای صبحانه سالم یا حتی میان وعده میان روز هستند.

فریز ، برای بعد: یکی از بهترین چیزهای این مافین ها این است که به خوبی یخ می زنند. بنابراین، اگر می‌خواهید یک میان‌وعده یا صبحانه سالم تهیه کنید، اینها بهترین گزینه‌های شما خواهند بود!

PS: مافین های بلغور جو دوسر ک،یک ما نسخه دیگری از این دستور پخت هستند و بسیار مورد پسند قرار می گیرند!

مواد مافین بلغور جو دوسر بلوبری در یک کاسه، آماده برای مخلوط ، با هم

مبا، هایی که ما انجام دادیم

ما با این مافین های بلغور جو دوسر بلوبری چند تعویض سالم آسان اما موثر انجام داده ایم! و نگران نباشید، با انجام این جابجایی ها طعم یا پفکی را به خطر نمی اندازید:

ارد: آرد همه منظوره را رها کنید و آن را با چیزی کمی دلپذیرتر (اما سبک!) عوض کنید. برای این دستور با ،یب آرد گندم کامل سفید و آرد جو دوسر رفتیم. نکته حرفه ای: آرد جو دوسر در دست ندارید؟ با مخلوط ، می تو،د خودتان درست کنید جو دوسر نورد شده به آرد در غذاساز خود یا مخلوط کن پر سرعت!

قند: به جای شکر سفید، این دستور پخت ،یبی از شکر نارگیل و شربت افرا را می طلبد. شربت افرا طعم شگفت آور شیرین و گرم کلوچه های جو دوسر را به ارمغان می آورد!

چربی: تنها چیزی که برای این دستور غذا نیاز دارید 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل است و برای چربی بس! دلیل این کار این است که ما در حال تکمیل چربی با موز له شده هستیم تا یک روش سالم‌تر و کم‌چرب‌تر برای دریافت کلوچه‌های مرطوب داشته باشیم! نکته حرفه ای: شما همچنین می تو،د در این دستور العمل سس سیب را برای موز له شده کمتر کنید.

شیر: برای این دستور به جای شیر لبنیات از شیر بادام شیرین نشده استفاده کردیم. اما اگر شیر دیگری را ترجیح می دهید، آن را انتخاب کنید! هر شیری انجام خواهد داد.

خمیر مافین بلغور جو دوسر بلوبری در یک کاسه

آنچه برای مافین بلغور جو دوسر بلوبری نیاز دارید

،یب مواد تشکیل دهنده این مافین های بلغور جو دوسر بلوبری ساده، سالم است و از مواردی استفاده می کند که احتمالاً قبلاً دارید:

  • آرد سبوس دار سفید
  • آرد جو دوسر آسیاب شده
  • جو دوسر نورد شده
  • شکر نارگیل یا شکر قهوه ای روشن
  • جوش شیرین و نمک
  • زغال اخته تازه یا یخ زده
  • تخم مرغ
  • شربت افرا
  • شیر بادام شیرین نشده
  • موز له شده (یا سس سیب شیرین نشده برای شکر کمتر!)
  • عصاره بادام
  • روغن نارگیل ذوب شده

با تنوع طعم اینها را خودتان بسازید

از این مافین بلغور جو دوسر بلوبری به ،وان یک دستور تهیه مافین سالم پایه استفاده کنید تا واقعاً آنها را خودتان درست کنید. در اینجا چند ایده تنوع وجود دارد که ما دوست داریم:

زغال اخته لیمو: حدود یک قاشق غذاخوری پوست لیمو را به خمیر خود اضافه کنید.

شکلات سفید بلوبری: یک مشت چیپس شکلات سفید را به خمیر اضافه کنید و روی مافین های کامل شده را با مقداری نمک دریایی بپوش،د.

توت سه گانه: اگر انواع توت ها در دسترس دارید، به جای زغال اخته فقط از 1 فنجان انواع توت ها مانند زغال اخته، تمشک و توت فرنگی استفاده کنید.

مافین بلغور جو دوسر ساده: زغال اخته را حذف کنید و فقط یک مافین بلغور جو دوسر ک،یک درست کنید!

خمیر مافین زغال اخته در قالب مافین ریخته می شود

دستور غذا را دو برابر کنید!

آره! اگر به دنبال تهیه یک دسته بزرگ از این کلوچه ها هستید تا گروه بزرگتری را سرو کنید یا برای بعد فریز کنید، به سادگی از دستورالعمل های 2x و 3x در کارت دستور زیر استفاده کنید.

ذخیره سازی

این مافین ها به مدت 2 تا 3 روز در یک ظرف در بسته روی پیشخوان نگهداری می شوند. یا برای افزایش طراوت، در یخچال در ظرف در بسته به مدت 5 روز نگهداری کنید.

اگر امیدوارید این کلوچه ها را فریز کنید، خوش شانس هستید! آنها خیلی خوب یخ می زنند، و ما در زیر به شما توضیح می دهیم که چگونه آنها را به بهترین شکل منجمد کنید.

مافین های بلغور جو دوسر بلوبری روی یک قفسه خنک کننده خوشمزه و پف دار به نظر می رسند

چگونه مافین ها را فریز کنیم

اگر دوست دارید مافین های سالمی در دست داشته باشید، اما نمی خواهید ،اب شوند، این یک دستور العمل عالی برای تهیه یک دسته دوتایی یا سه گانه و سپس فریز ، برای لذت بردن بعدی است. فوق العاده آسان است:

  1. ابتدا اجازه دهید مافین بلوبری بلغور جو دوسر شما کاملا خنک شود.
  2. سپس مافین ها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و ورقه پخت را در فریزر قرار دهید.
  3. حداقل 2 ساعت در فریز قرار دهید.
  4. پس از یخ زدن مافین ها، آن ها را داخل کیسه ای به اندازه گالن در فریزر قرار دهید. سپس تا آنجا که ممکن است هوا را خارج کرده و آب بندی کنید.
  5. در ،مت جلوی کیسه عبارت «مفین بلوبری بلغور جو دوسر» را به همراه یک «تاریخ خوردن» 3 ماه از زم، که مافین ها را درست کردید، بنویسید.

برای ذوب شدن: یک مافین یخ زده را از کیسه خارج کنید. سپس اجازه دهید به مدت 30 دقیقه روی میز ذوب شود یا چند دقیقه در مایکروویو یخ زدایی کنید و لذت ببرید. اگر قصد دارید بعداً در روز از یک مافین لذت ببرید، آن را از فریزر خارج کرده و در کیسه Stasher یا ظرف دیگری قرار دهید تا زم، که برای لذت بردن از آن آماده شوید، کاملاً یخ‌زدایی می‌شود!

مافین بلغور جو دوسر بلوبری که از وسط نصف شده است، به نظر کرکی و خوشمزه به نظر می رسد و با زغال اخته های خوش طعم بسته بندی شده است.
مافین بلغور جو دوسر بلوبری خنک کننده.

مافین بلغور جو دوسر بلوبری

این مافین های بلغور جو دوسر بلوبری فوق العاده کرکی هستند و با لیست کوتاهی از مواد سالم تهیه می شوند. به علاوه، آنها 3 گرم پروتئین در هر مافین بسته بندی می کنند. لذت ببرید!

آمادگی:15 دقایق

پختن:20 دقایق

جمع:35 دقایق

دستورالعمل ها

  • ابتدا فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب مافین را با آستر کاپ کیک بپوش،د یا با اسپری روغن نارگیل اسپری کنید.

  • مواد خشک را در یک کاسه بزرگ بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • سپس تخم مرغ ها را در یک کاسه متوسط ​​هم بزنید و شربت افرا، شیر بادام، موز له شده و عصاره بادام را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • مواد مرطوب را اضافه کنید تا خشک شود و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

  • سپس روغن نارگیل آب شده را به آن اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

  • خمیر را داخل قالب مافین بریزید و هر کدام را به اندازه 3/4 پر کنید. سپس در صورت تمایل روی زغال اخته تازه بیشتری بپاشید و روی مقداری جو دوسر دیگر بپاشید.

  • در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 20 تا 23 دقیقه یا تا زم، که تست خلال دندان را انجام دهید و تمیز بیرون بیاید بپزید.

ارزش غذایی

کا،ی: 162کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 28g پروتئین: 3g چربی: 4g فیبر: 2g قند: 15g


[ad_2]
منبع: https://fitfoodiefinds.com/blueberry-oatmeal-،ins/