لیست قیمت عینک آفتابی مردانه ۱ بهمن ایمالز-اصیل بخرید


لیست قیمت عینک آفتابی مردانه ۱ بهمن ایمالز-اصیل بخرید

امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود. شوپارد سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر ۸۰۰ میلیون فرانک سؤیس می‌باشد. نکته بعدی، عدسی استاندارد است، یادمان باشد به همان صورت که عینک آفتابی می‌تواند برای محافظت از چشممان ضروری باشد، همان‌قدر هم یک عینک آفتابی غیراستاندارد و نامناسب می‌تواند به چشم آسیب بزند. برند نایک با ارائه عینک آفتابی مارک دار مردانه و پلاریزه، گزینه بسیار مناسبی برای این امر به نظر می رسد. پس دفعه بعد که می خواهید ساعت های زیادی را در زیر آفتاب سوزان بگذرانید، حتما عینک آفتابی برند نایک را با خود ببرید. امروزه این عینک‌های افتابی‌ MAUI JIM، برای علاقه‌مندان مد خیلی محبوب هستن و میتونید متناسب با هر سلیقه‌ای که دارید از مدل‌های مد روز گرفته تا اسپرت رو انتخاب کنید.

  • بهترین برند عینک آفتابی مردانه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.
  • در گذشته، افراد عینک آفتابی را فقط به عنوان یک اکسسوری برای جذاب‌ترین نشان دادن تیپ می‌دانستند.
  • این برند از لوازم جانبی ضروری افرادی محسوب میشه که سبک زندگی فعالی دارن.
  • یک لحظه تابش نور خورشید و اختلال در بینایی می‌تواند منجر به حوادثی ناگوار شود.

در صورت تمایل برای خرید همین حالا این عینک زیبا را خریداری کنید در ضمن این عینک دارای یو وی استاندارد و کیف و دستمال و اسپری پاک کننده جیبی نیز می باشد. همانطور که در این مقاله اشاره شد، “برندهای معروف عینک آفتابی مردانه” بسیار متنوع هستند. مطمئن باشید که با ست کردن عینک آفتابی خود با لباس هایتان، و با توجه به موقعیتی که می خواهید عینک خود را در آن استفاده کنید، استایلی فریبنده و دلربا خواهید داشت.

عینک خلبانی برند ریبن با فریم طلایی رنگ و عدسی آنتی رفلکس و سبز رنگ مدل RB8329

شما می‌توانید این عینک آفتابی مردانه را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با قیمتی بسیار مناسب به همراه دستمال مخصوص و جعبه خریداری نمایید. در صورت تمایل برای خرید عینک مردانه ریبن مشکی روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا سریعا برای شما ارسال گردد. اگر به دنبال خرید عینک آفتابی مردانه اصل با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید بی شک فروشگاه اینترنتی اسکای رز میتواند محصولات با کیفیت با شیشه های دودی یو وی 400 و پلاریزه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد. همانطور که می‌دانید اشعه های مضر خورشید آسیب‌های جدی به لایه های چشم میرساند و برای محافظت از چشم باید از عینک دودی استفاده کنید. عینک‌های استاندارد همگی دارای uv400 است که این لایه محافظتی مانع رسیدن اشعه‌های ماورایی می شود.

عینک آفتابی مشترک زنانه مردانه مدل Barner – Chamberi Sun / Dusty Pink

محافظت این عینک از چشم تا حدی بسیاری انجام میگیرد و نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به چشمان خود باشید. بهره مندی از این عینک می تواند در تقویت و بهبود دید شما تاثیر بسزایی را بگذارد. این عینک به تقویت کنتراست قسمت مرکزی طیف مرئی نور توسط پوشش های فیلتر تقویت کننده می پردازد.

در این میان لنزهای ساخته شده از پلی کربنات، سبک‌تر با مقاومت بالا هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. با توضیحات بالا در ادامه لیستی از ۲۵ عینک آفتابی مردانه برتر و محبوب را برای شما آماده کرده ایم. با استفاده از این عینک های آفتابی، علاوه بر محافظت چشم در برابر اشعه های مضر خورشید، استایل شما چند درجه بهتر خواهد شد. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

به غیر از اشعه uva اشعه های uvb , asilbekharid uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. عینک کررا طرح 2012 یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید. شیشه‌هایی که سریعتر شکسته شوند، علاوه بر خسارات مالی ممکن است خسارات جانی به بار آورند. امروزه عینک‌های آفتابی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که قیمت بسیار پایینی داشته و بعضا ظاهر زیبایی نیز دارند. این عینک‌ها نه تنها از چشمان شما محافظت نخواهند کرد، بلکه پس از مدتی باعث بروز آسیب‌های بیشتری در بافت چشم و بینایی خواهند شد.