لیست طرز تهیه انواع غذاهای خارجی و بین المللی ایران کوک-گروه غذایی


به همین منظور در ادامه قصد داریم لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج را به شما عزیزان ارائه دهیم. غذای سنتی یونان که با بادمجان، پیاز و گوشت با سس بیشامل (سس‌ سفید داراى شیر و آرد و خامه‌) سرو میشه. بی‌شک غذایی که داخلش پنیرهای مختلف استفاده بشه، طعمی بی‌نظیر داره. این غذای فوق‌العاده در کشور استرالیا از فیله مرغ سرخ‌ شده تهیه میشه و در نهایت پنیر پارمیزان رو بهش اضافه میکنن. متنوع‌ ترین پیتزاها و ناب‌ترین طعم‌ ها رو باید در ایتالیا چشید.

پائیا به عنوان غذای ملی اسپانیا شناخته میشه که با استفاده از برنج و مرغ درست میشه و به خوبی با ذائقه ما ایرانی‌ها که مصرف برنج زیادی تو غذاهامون داریم، سازگاری داره. پائیا یه تنوع غذایی عالی واسه افرادیه که از خوردن غذاهای درست شده با برنج به شیوه ایرانی خسته شدن. این وعده غذایی خاستگاهش به شرق اسپانیا و شهر والنسیا برمیگرده. ترکیب طعم برنج، مرغ، با لویبا سبز، کنگر، گوجه، سیر و هویج به همراه ادویه مختلف باعث شده تا این غذا یه طعم مخصوص فراموش نشدنی داشته باشه. علاوه بر کیفیت غذاها، این رستوران دکوراسیون جالبی هم دارد؛ در این رستوران ۳ سالن مجزا قرار گرفته است که هر کدام دکوراسیون و نورپردازی خاص خود را دارد.

  • ترکیب سبزیجات خوش‌عطر و طعم، به همراه گوشت تازه و لوبیای قرمز، در کنار هم مزه‌ای بهشتی پیدا می‌کند.
  • کیمچی هم محبوب ترین ترشی در سراسر این کشور است که در سطح جهانی نیز شناخته شده و محبوب است.
  • وعده ها غذایی خانواده و غذاهای خوشمزه اغلب در مورد کشور، آب و هوا، تاثیرات سیاسی، تاریخ و افراد داستان‌ هایی را بیان می‌ کنند.

این رستوران ، که در طبقه پانزدهم برج قرار دارد، با انواع غذاهای دریایی، فرانسوی و ایتالیایی پذیرای ذائقه و سلیقه شما خواهد بود. اسپاگتی با سس قارچ و گوجه فرنگی یک غذای بدون گوشت و خوشمزه است. اگر میخواهید یک وعده غذایی خوشمزه و گیاهی درست کنید که مورد علاقه بچه ها باشد حتما این غذای قارچی بدون گوشت را امتحان کنید. غذاهایی که با قارچ درست میشود طرفداران زیادی دارد به خصوص ببن گیاهخواران.

لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی

یونان علاوه بر آب های آبی و سواحل زیبا، به خاطر زیتون، پنتیر فتا، سالادهای رنگارنگ و کباب های خوشمزه اش شناخته می شود. زیتون یکی از مهم ترین صادرات یونان به شمار می آید که یکی از سالم ترین مواد خوراکی است. سوپ ها و دلمه های سنتی این کشور شما را به زندگی در یونان باستان می برد. انواع مختلف روغن زیتون با طعم های متنوع، اسپاناکوپتیا (ترکیبی از اسفناج و پنیر فتا)، گیروس (ساندویچ گوشت مخصوص یونان) و لاچانوریزو (کلم و پیاز پخته شده همراه با برنج) از بهترین غذاهای کشور یونان به شمار می آیند.

غذای خشک سگ بزرگسال بوش  Bosch Adult Menue

پارمیگینا ملانزین در اصل برای مناطق جنوبی ایتالیا است، ولی امروزه آن را در تمامی نقاط این کشور می‌توانید تهیه کنید. اگر بادمجان دوست ندارید، جالب است بدانید که این غذای پنیری با کدو سبز هم تهیه می‌شود و شاید بیشتر باب میل شما باشد. تا به این جای لیست غذای ایتالیایی شیرین به شما معرفی نکرده بودیم. اگرچه در هر کشور و رستورانی شاید بتوانید تیرامیسو را سفارش دهید، ولی کیفیت هیچ‌کدام از آن ها به تیرامیسوهای ایتالیا نمی رسد. گفته می‌شود که تیرامیسو متعلق به منطقه ونتو ایتالیا است، ولی به شما تضمین می‌کنیم که از خوردن تیرامیسو در هر بخشی از ایتالیا پشیمان نخواهید شد. عشق بازی این منطقه با سالاد به قرن چهاردهم بر می گردد، اما قبل از کشف جهان جدید و معرفی گوجه فرنگی در اروپا، دستور اولیه پخت آن بر اساس نان بیات و پیاز بود.

طرز تهیه سالاد روسی

اگرچه گونه های بیشماری در سراسر ایتالیا وجود دارد، اما فوکاچیا کلاسیک ( که محلی فوگاسا می گویند) در جنوا و روستاهای در امتداد ریوریا ایتالیا یافت می شود که گفته می شود در دنیا، بهترین است. این نان به طور معمول با ترکیبی از آرد نرم و سخت گندم، مخمر، آب، نمک و روغن زیتون بکر با کیفیت بالا ایجاد می شود. فوکاچیا یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین نان های ایتالیا می باشد.

البته خوردن این غذاها توی کشور خودش مطمانا طعمش متفاوت تره! اینجا برات 50 تا غذای خوش طعم و بی نظیر رو لیست کردم که جزو غذاهای معروف دنیا هستند. در تهیه این پودینگ ابتدا از خون گوسفند و گاو نیز استفاده می‌شد و اشراف فقط از بلک پودینگ تهیه شده از خون خوک‌ماهی، یک پستاندار دریایی آبزی می‌خوردند. در برخی از مناطق انگلستان پودینگ سیاه پخته شده به عنوان یک وعده غذایی کامل با نان یا سیب زمینی مصرف می‌شود، اما در برخی مناطق دیگر، از جمله ایرلند، یک صبحانه کامل سنتی است.