لیست طرز تهیه انواع غذاهای خارجی و بین المللی ایران کوک


نودل یونیکورن روشی بسیار خلاقانه برای تبدیل کردن نودل ساده بـه غذایی هیجان انگیز و بسیار زیبا بود کـه مورد استقبال کاربران اینستاگرام هم قرار گرفت. شـما هم میتوانید با کمی خلاقیت و ذوق و سلیقه نودل یا ماکارونی ساده رابه غذایی هنری و زیبا تبدیل کنید. تصور کنید با یک برگر روبه‌رو هستید کـه بجای نان از برنج استفاده میشود و داخلش هم ماهی، سبزیجات و سس تریاکی قرار داده میشود. سوشی برگر ظاهر بسیار زیبا و هوس برانگیزی دارد و شاید برای عکس گرفتن بیشتر مناسب باشد.

یکی از مزایای این گوشت خوشمزه این است که شما می توانید آن را با برنج و یا بدون برنج سرو کنید. این غذا همچنین می تواند برای بسیاری از مهمانی های مجلسی سرو شود. معمولاً در هر کدام از شهر های آمریکایی تنوعی از رستوران‌ های ایتالیایی، مکزیکی و چینی هم مشاهده می‌ شود. در وسعت شهری نیز ممکن است مواد غذایی بین المللی کاملاً وسیعی را مشاهده کنید. غذاهای خارجی خاص برای اغلب ایرانی ها خوشمزه و لذیذ هستند و آشنایی با تهیه آنها خالی از لطف نیست. در این مطلب طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را آموزش خواهیم داد.

  • این شیرینی‌های کوچک و رنگا‌رنگ در طعم‌های مختلفی پخته می‌شوند.
  • این شرکت با اتکا به پتانسیل بـالای گروه صنعتی گلرنگ، توان و تخصص مدیران جوان و تلاش و تعهد همه همکاران خود تصمیم دارد فروشگاهی کامل و محبوب بـــرای تامین نیازهای مردم عزیز باشد.
  • در نسخه شیرین فرنچ تست، قبل از سرخ کردن نان تست آغشته به تخم‌مرغ، به آن شیر، شکر، وانیل و دارچین اضافه می‌کنند و در نهایت روی آن، خاک قند، کره، تکه‌های میوه و شربت می‌ریزند.
  • ساندویچ مرغ با سیب زمینی کبابی یک ساندویچ خوشمزه و فوق‌العاده ساده ای که نیم ساعته آماده می شود و مناسب پیک نیک آخر هفته با خانواده است.
  • در این بخش از مجله آشپزی آلامتو به بررسی و آموزش تهیه انواع غذای بین المللی می پردازیم.

برای تهیه اینجرا، آرد حاصل از دانه‌های خاکشیر را با آب مخلوط کرده و به‌مدت چند روز آن را رها می‌کنند تا فرآیند تخمیر انجام شود و سپس، آن را می‌پزند. این غذا برای عید پسح در میان یهودیان پخته می‌شود و در اروپای مرکزی با نام «نودل» و «نودلا» و در کشور آمریکا با نام ماتسو بال شناخته می‌شود. سمبوسه به عنوان یه پیش غذا یا غذای اصلی به شدت کاربرد داره و سریع آماده میشه و این بسته‌های کوچیک رو میتونید با گوشت چرخ کرده و قارچ و پنیر پر کنید و از خوردنش لذت ببرید. برای شناختن انواع غذای مختلف با گوشت چرخ کرده ما برای شما لیستی از ۲۰ نوع غذا به همراه فواید و نحوه نگه داری گوشت چرخ کرده رو آماده کردیم که در ادامه مشاهده می‌کنید. طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفرامیدواریم مقاله غذاهای ایتالیایی برای شما مفید و جذاب بوده باشد. ایتالیا یکی از کشور های غنی در فرهنگ آشپزی و تغذیه است که تنوع غذایی و شیرینی های آن شامل طعم های بینظیری بوده و در سراسر دنیا دارای جایگاه مناسبی می باشند.

این بشقاب پاستا معمولاً در جشن های شکر گزاری به دلیل وجود گوشت بوقلمون بیش از بقیه غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد . شبیه اسپاگتی و یا نودل تخم مرغ است و دارای قارچ نخود و سس خامه ای می باشد و یک مزه کاملا متفاوت دارد. اصلا هم شباهتی به بشقاب های سبزیجات و سبکی که این روزها مصرف می‌ شوند، ندارد.

از ترکیبات آن می توان متوجه شد که غذایی معطر ، خوشمزه و معتدل است که هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند آنرا میل کند. اگر به دنبال یک سوپ خوش طعم هستید فو غذای ویتنامی ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. می شود کسی را یافت که از سیب زمینی متنفر باشد ؟ فکر نمی کنم ؛ حال ترکیب سیب زمینی سرخ شده با سس کچاپ را تصور کنید . یک غذای کامل که در هر ساعت از شبانه روز قادر به میل کردن آن هستید . سیب زمینی سرخ کرده را می توان از جمله خوراکی هایی محسوب نمود که طعم فوق العاده دلنشینی برای هر سنی دارد. خوراک کلم و سیب‌زمینی با نام اصلی «بابل اند اسکوئیک»، برای استفاده از سبزیجات سرخ‌شده یا پخته باقی‌مانده در یخچال به وجود آمد.

پای گوشت لبنانی

اگه میخواید بدونید که چه غذاهایی میشه با قارچ درست کرد، در ادامه ما براتون طرز تهیه چند غذای مختلف با قارچ رو اماده کردیم که امیدوارم خوشتون بیاد. گوشت چرخ کرده به عنوان یکی از غنی ترین مواد اولیه غذایی در سراسر جهان شناخته میشه و همین باعث شده که بیشمار غذای متنوع با ترکیب موادهای اولیه‌ مختلف و گوشت چرخی به وجود بیاد. نوعی غذا در شمال سوئد محبوب است که از ماهی هرینگ تخمیری دریای بالتیک تهیه می‌شود؛ معمولا این غذا را به صورت کنسروی – مانند شکل بالا – به فروش می‌رسانند. گاهی اوقات هنگام حمل و نقل، برخی از قوطی‌های کنسرو به دلیل ادامه‌ی فرایند تخمیر به شدت باد می‌کنند. به تازگی، مطالعه‌ای در ژاپن دریافته است، این غذا در میان غذاهای سراسر جهان، متعفن‌ترین بو را از خود متصاعد می‌کند. به این ترتیب، منطقی به نظر می‌رسد که چرا معمولا این غذا را در فضای باز میل می‌کنند.

– بستنی – جهانی

این دسر به سرعت آماده می شود و یک وعده غذای خانگی است که از سال ۱۹۹۰ وجود داشته است اما این روزها کمتر دیده می شود. همچنین یک دسر ترکیبی محسوب می شود که این روز ها به آن شکر هم اضافه می کنند. بیف خامه‌ ای یک لایه نازک از بیف یا همان گوشت گاو است که در شیر غلیظ خوابانده شده است. همچنین یک غذای ارزان قیمت است که معمولاً روی نان تست آن را استفاده می کنند.

هر لقمه از جامبالایا را که در دهانتان می‌گذارید، با طعم‌های مختلفی از بوی تازه برنج، تکه‌های ترد گوشت و سوسیس گرفته تا عطر سیر و شوری میگو روبه‌رو می‌شوید. اگر به تندی علاقه دارید، می‌توانید با افزودن سس تند به‌اندازه دلخواه به طعم مورد نظر خود دست پیدا کنید. شاک‌شوکا یا املت تونسی، نوعی غذای محبوب در خاورمیانه و آفریقای شمالی است که از سس گوجه‌فرنگی، فلفل سیاه، فلفل قرمز و پیاز، زیره سبز و تخم‌مرغ و سبزیجات موجود در تونس تشکیل می‌شود. این صبحانه مفصل و دودی، بسیار مقوی و انرژی‌بخش است، به‌طوری که تا میانه‌های روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

کاری ویندالو از انواع خورش کاری با گوشت است که از گوشت خوابانده‌شده در سیر و سرکه خرما، پیاز، انواع ادویه (ماسالا) و شکر تهیه می‌شود و معمولا با نان گرم یا برنج به سر میز آورده می‌شود. قطاب یک نوع شیرینی خیلی محبوبه اما شما میتونید نان قطاب رو با گوشت چرخ کرده و مواد دلخواه پر کنید و یه غذای شبیه به پیراشکی داشته باشید. قطاب گوشت با داشتن یه طعم مخصوص و ظاهر خاص، به مهمونی ها رنگ و بوی دیگه‌ای میده. اما برای رعایت امانت نویسنده این غذا که در کشور ایران و همسایه‌های مجاور محبوبیت دارد هم آورده شده است، کله پاچه همانطور که از اسمش پیداست دقیقا از سر و ساق پای گوسفند تهیه می‌شود. علاوه بر سر و پای گوسفند، اندام‌های داخل شکم گوسفند نیز به صورت جداگانه در تهیه‌ی غذاهای دیگر استفاده می‌شود.

رستوران شاطر عباس از اولین رستوران‌هایی بود که در آن نان پخت میشد. یکی از فینگر فودهای مجلسی و محبوب که از، ترکیب گوشت چرخ کرده، هویج و پیاز و پنیر پارمسان درست میشه و روی اون رو با پوره سیب زمینی و سس مایونز یا کچاپ تزیین میکنن. طرز تهیه کباب گشنیز به شهر ماکو برمیگرده که این کباب محلی با ترکیب گوشت چرخ کرده، گشنیز، تخم مرغ، لپه، پیاز و آرد درست میشه و پروتئین خیلی زیادی داره. قطعا بعد از امتحان کردن این کباب مخصوص طعمش رو فراموش نمیکنید.