لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-گروه غذایی


این رستوران نیز در لیست رستوران‌ های محبوب غذا دوستان به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران جای دارد. شعب جدیدتر رستوران نایب بسیار لوکس و مجلل هستند و برای قرارهای رسمی گزینه‌ی مناسبی‌اند. کیفیت غذایی که در رستوران مسلم می‌خورید، نسبت به قیمت آن بسیار عالی است. رستوران ها یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری تهران هستند که انواع مدل های سنتی و بین المللی آن در این شهر وجود دارد.

  • غذا خوردن در رستوران کمالی لواسان آنقدر متفاوت و جذاب است که خاطره زیبای آن سال‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند.
  • البته در این رستوران انواع ساندویچ و سالاد نیز سرو می‌شود، اما محبوبیت اصلی آن، همان طور که از اسمش پیداست، به‌ خاطر پیتزاهایش است.
  • ماست های چکیده، دیزی و نان داغ از دیگر جاذبه های این رستوران ها به شمار می‌روند.
  • امروزه رستوران رفتاری در نقاط مختلف تهران شعبه دارد که در سعادت آباد، دولت، بام لند، خیابان انقلاب و دروازه طهرون واقع شده اند.

بطور کلی، رستوران گرد ها زمانی که به گشت و گذار میان بهترین رستوران های تهران میپردازند یا زیبا بودن محیط اولویتشان می باشد یا بیشتر به غذا اهمیت می دهند. رستوران شایسته از آن رستوران هایی است که غذا هایش حرف ندارد اما محیطش مثل یک چلوکبابی می باشد برای همین هم هست بر روی سردر رستوران، چلوکبابی شایسته درج شده. جذاب ترین بخش رستوران روحی که باعث محبوبیت شده، ظرف های رویی هستند.

رستوران کاتوس

رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار تهران، به جرئت یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود. ماست های چکیده، دیزی و نان داغ از دیگر جاذبه های این رستوران ها به شمار می‌روند. شما می توانید در کنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای لبنانی و افغانی را سفارش دهید. در کوبابا صبحانه سرو می شود و پیش غذاهای پرطرفداری مانند حمص، سمبوسه، تبوله، فلافل و سالاد فتوش دارد. وجه تمایز این رستوران داشتن غذاهایی مثل موساکای بادمجان، ‌اسکندر افندی و پلوی افغانی است که در صورت علاقه مندی می توانید امتحان کنید. قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد.

تهیه غذای چیا

سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند. رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ نیز به دلیل شرایط خاص و امکانات ویژه در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای گرفته‌اند. مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، دارای بیش از ۱۰ شعبه در تهران هستند و انواع و اقسام فست فودها را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

در این صورت آگاهی از خدمات و امکانات چنین رستورانی به شما کمک خواهد کرد که آشنایی بیشتری با این مکان پیدا کنید. در این فرصت در نظر داریم به بررسی و معرفی برخی از بهترین رستورانهای بازار تهران بپردازیم. اگر به خوردن کباب علاقه دارید رستوران گلپایگانی یکی از بهترین رستوران های تهران از قدیم بوده و کباب های آن زبانزد عام و خاص می باشد از مزیت های این رستوران طبخ کباب با گوشت تازه و در حضور مشتری است.