لیست بهترین و مجلل ترین رستوران های منطقه 1 تهران-گروه غذایی


غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید. غذایی که در رستوران مسلم سرو می‌گردد ته چین (مرغ یا گوشت) بوده که کلمه‌ «ته‌چین ویژه» در سردر این رستوران نشان‌دهنده همین امر است. چنان‌چه قصد رفتن به این رستوران را دارید، توصیه می‌شود حتماً ته‌چین آن امتحان را امتحان کنید. قیمت غذاهای مختلف رستوران مسلم نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول در نظر گرفته شد. کیفیت بالا و طعم‌ خوب پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و به‌طور کلی تمامی غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند باعث شده تا عده زیادی به سمت آن جذب گردند. رستوران باروژ دارای شعبه‌های زنجیره‌ای در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار است.

  • بدیم منظور شما زمانی که در انتهای خیابان دربند به میدان سربند می رسید، کمتر از 300 متر جلوتر و سمت راست خود ورودی رستوران کوهپایه و محیط لوکس و جذابش را مشاهده خواهید کرد.
  • مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه.
  • معماری چشم ‌نواز، چیدمان عالی و تمیزی رستوران نائب حتماً شما را ترغیب می کند که برای یک بار هم که شده با عزیزانتان به این رستوران ایرانی بروید.
  • این مجموعه انواع کباب، پلو و خورشت های هندی را با کیفیت بالا برای دوستداران غذای هندی سرو خواهد کرد.
  • یکی از دلایلی که موجب می‌شود بسیاری ار افراد ترجیح دهند برای سفارش یک غذای خوشمزه به بهترین رستوران بازار بزرگ تهران بروند بهره‌مندی از طعم و مزه عالی کباب‌های پرطرفداری است که در چلوکبابی شمشیری طبخ می‌شود.

رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی. بام لند دیگر نیازی به تعریف ندارد، تعدد رستوران‌های این مجموعه به قدری بالاست و کیفیت غذاهای آن نیز آن‌قدر خوب است که شما چندین گزینه برای انتخاب دارید. اکثر رستوران‌های بام لند، زاویه‌ای روبه‌روی دریاچه چیتگر دارند که میل کردن غذا در این منظره بسیار دلپذیرتر می‌شود؛ زیبایی این منظره شب‌ها چند برابر می‌شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم که در لیست رستوران های شیشه ای تهران مجموعه رستوران‌های بام لند را نیز قرار دهیم. هدف از رفتن به رستوران می‌تواند خیلی فراتر از این باشد که تنها به صرف یک وعده غذایی ختم شود!

بعدها به حمام رجال معروف شد به خاطر اینکه افراد مهم از آن استفاده می‌کردند. کم کم مردم عادی، شروع به استفاده از این حمام کردند و شور و هیاهوی خاصی به آن افزوده شد. مردان روزهای دوشنبه و جمعه از آن استفاده می‌کردند و باقی روزها را زن‌ها.

به مراجعه‌کنندگان پیشنهاد می‌شود ضمن سفارش و صرف غذاهای خوشمزه رستوران جوان بازار از امتحان کردن طعم ته دیگ‌های خوشمزه و معروف آن هم غافل نباشند. اگر از خوردن غذاهای دریایی و تند لذت می‌برید این رستوران را از دست ندهید، سوشی های این رستوران بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و از رستوران های لاکچری تهران محسوب میشود. غذاها در رستوران گشت به دو صورت کبابی یا در ظرف های چدنی تهیه می شوند. همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید. رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران است که کباب های بسیار خوش طعمی دارد.

ناگفته نماند که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد. خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند.

اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید بخاطر نزدیکی شعبه وحدت اسلامی به بازار، اکثراً کسبه ها به رستوران مراجعه می کنند و فضای حاکم در رستوران کمی مردانه می باشد. همانطور که گفتیم، رستوران ارکیده دارای 7 شعبه در شهرهای تهران، کرج و مازندران است و سه شعبه از آن ها در تهران قرار دارند. در میان شعبات تهران رستوران های ارکیده، شعبه اقدسیه یکی از زیباترین چشم اندازها را از شهر تهران ارائه می دهد.

رستوران ایرانی ملی

رستوران مانسون لانژ را قطعاً باید در زمره بهترین رستوران های تهران قرار دهیم که خدماتی بسیار درخور و لوکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید مراسم خاصی را در رستوران برگزار کنید یا جلسه کاری مهمی دارید، بهترین گزینه برای شما رستوران مانسون لانژ خواهد بود. این رستوران ظاهری بسیار شیک و لوکس دارد و برخورد پرسنل آن بسیار محترمانه است.

رستوران 133 تهرانپارس

هتل رستوران های تهران از مهم‌ترین رستوران های تهران در جذب گردشگران داخلی و خارجی هستند. این رستوران‌ها به‌دلیل قرار گرفتن در بهترین هتل های شهر تهران، میان گردشگران جایگاه ویژه‌ای دارند. اگرچه این رستوران‌ها در رده گران‌ترین‌ها قرار می‌گیرند، به‌دلیل محیط لوکس و تنوع غذاها و همین طور بوفه صبحانه و پیش غذایی که ارائه می‌دهند، علاقه‌مندان بسیاری دارند. در بخش نخست این مقاله ما معروف‌ترین رستوران‌های واقع در هتل‌های پایتخت را به شما معرفی می‌کنیم. بازار تهران جذاب‌ترین مکان برای گردش و تماشای زیبایی‌های پایتخت است.

کوبابا به عنوان یکی از رستوران های معروف تهران در جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول قرار دارد. رستوران کوهپایه در انتهای خیابان دربند و قبل اینکه وارد مسیر پیاده روی دربند شوید قرار دارد. بدیم منظور شما زمانی که در انتهای خیابان دربند به میدان سربند می رسید، کمتر از 300 متر جلوتر و سمت راست خود ورودی رستوران کوهپایه و محیط لوکس و جذابش را مشاهده خواهید کرد. غرب نشینان برای دسترسی به شعبه غربی رستوران روحی کافیست در شهرک غرب قبل از اینکه به میدان صنعت برسند وارد ایوانک و خیابان سیمای ایران شوند تا نزدیک به خیابان فلامک، رستوران عمو روحی را مشاهده کنند.