لیست بهترین و مجلل ترین رستوران های منطقه 1 تهران-گروه غذایی


رستوران کسری بازار کفاشها – به دلیل بهداشتی نبودن رستوران کسری و تجربه ۱۰ ماه و پیشنهاد دادن برای تعمیرات و سم پاشی برای از بین بردن سوسک و رضایت خدا و مشتری به نتیجه دلخواه نرسیدم و خدا حافظی کردم . ارشد مهندسی برق خوندم و در کنار رشته‌م، عاشق هنر، فلسفه، کتاب خوندن و سفر کردن هستم. بودن و زندگی ‌کردن در این سیاره‌ی زیبا، یه فرصت تکرار نشدنی و بی‌نظیره و من اینجا هستم تا تجربه کنم، یاد بگیرم، ماجراجویی کنم و لذت ببرم…

در مجموع، دریا باز سه طبقه داشته که هر کدام از این طبقات دارای فرم و شکلی مخصوص به خود هستند. رستوران دریا باز غذاهای متنوعی را نیز ارائه می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی اشاره کرد. بسیاری از میزهای این رستوران به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا حس و حال سواحل را به شما القا کنند. این رستوران در بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، کوچه چهارم، پلاک ۲ قرار گرفته است.

برای برقراری ارتباط بیشتر با رستوران می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لیست رستوران های تهران که قالبا جزو رستوران های معروف تهران می باشد، آشنا کنیم. زمانی که وارد می شوید، از شما به خوبی استقبال می شود هرچند بیشتر حواستان به دکوراسیون و تزئینات دوست داشتنی و پرزرق و برق محیط است. را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر ساکن تهران هستید یا می‌خواهید به تهران سفر کنید بتوانید رستوران‌های خوب را بشناسید و در سفرتان به تهران به آنها بروید. در تهران از انواع رستوران‌های سنتی گرفته تا فست فود و چینی و کره‌ای وجود دارد.

  • امروز کافه گردی با توجه به تعدد کافه ها در تهران به یکی از تفریحات جذاب تبدیل شده.
  • دورتادور رستوران فخرالملوک را هم حجره‌های کوچک و بزرگ در آغوش گرفته‌اند.
  • اولین رستورانی که تیم ما در این فهرست قرار داد رستوران گردان برج میلاد بود،چون شاید بتوان بهش لقب لاکچری ترین رستوران ایران رو داد.
  • کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود.
  • موقعیت برخی از رستوران ها به گونه ای است که افراد نمی ‌توانند ماشین خود را به راحتی در پارکینگ و یا خیابان پارک کنند.

به این کیفیت خوب غذا، محیط و فضای رستوران شاندیز را هم اضافه کنید که به سبک کلاسیک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است؛ البته رستوران، چهار طبقه با دکوراسیون‌های متفاوت در طبقات است. در این رستوران امکان برگزاری جشن و مراسم‌ هم هست و می‌توانید برای انجام این کار، با شماره‌های مربوط به رستوران تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. فراموش نکنید که رستوران مسلم، در کنار خود چند سالن دیگر نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید و همین امر باعث می‌‌شود که شما خیلی در صف نمانید. اگر تصمیم گرفتید جاهای دیدنی تهران را با مترو بگردید، می‌توانید مسلم را برای وعده غذایی‌تان در نظر بگیرید.

۲۳. رستوران ستاره نو ساری یه رستوران خاص

رستوران مهنا همچنین دارای بار سرد و گرم است که توسط آقای آقامحمدخانی، مدیر انجمن غذا و نوشیدنی ایران و انجمن باریستای ایران، اجرا شده است. مجله آنلاین آشپزی و غذا فودیسم؛ جدیدترین و جالب ترین اطلاعات و آموزش های خوشمزه را برای شما فراهم می‌کند. منوی هات داگ مسعود شامل انواع ساندویچ‌های خوشمزه از جمله هات داگ، کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و غیره است. این رستوران ها هم در مناطق مختلف تهران به خصوص در مرکز شهر هستند. عالی قاپو رستوران سنتی که کافی است یکبار بروید تا مشتری دائم آن شوید با عمارتی مجلل که یادآور ایران عهد قدیم است.

بخش بزرگ کافه رستوران رزمیلو جایی است که خبری از بوی دخانیات نیست و شما انواع غذا های رستوران را می توانید سفارش دهید. بخش دیگر قسمت کافه است که خودش دارای بخش روباز و سرپوشیده می باشد و مشتریان در قسمت روباز که سقفش گاهی بسته است و گاهی باز، می توانند از ویو و هوای آزاد هم لذت ببرند. اگر لوکس ترین رستوران تهران نباشد، قطعاً جزء لوکس ترین رستوران های تهران قرار دارد. رستوران شاندیز جردن جزء رستوران هایی است که باید یکبار تجربه اش کرد چون ترکیبی مثال زدنی از محیط لاکچری و غذای باکیفیت است برخلاف بسیاری از رستوران ها که یا غذایشان حرف ندارد یا محیطشان لوکس است. رستوران شاندیز جردن تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته چه از نظر خدمات و سرویس دهی و چه از نظر غذا اما مشتریانی هم بودند که از قیمت ها ناراضی بودند. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

دکوراسیون و فضای زیبای رستوران ۱۳۳ در کنار طبخ غذاهای خوشمزه و صدای دلنواز نواختن پیانو، موجب شده که مردم آن را به عنوان یک رستوران خوب تهرانپارس بشناسند. در این بخش نیز انواع غذاهای خارجی از جمله انواع استیک مانند ریبای استیک، فیله استیک آجیلی و فیله مینیون است. بنابراین اگر تمایل به غذاهای بین المللی دارید این رستوران می تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد. این رستوران پیش غذاهای لبنانی از جمله انواع مختلف حمص، متبل و مکدوس را در منوی خود دارد.

رضا لقمه نه تنها غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، بلکه نوعی ابداع را در این صنعت پایه‌گذاری کرده است. در این کبابی قدیمی، کباب‌های کوچک با نان لواش تازه، پیاز و جعفری و ادویه مخصوص لقمه می‌شوند و دقیقاً دلیل نام‌گذاری «رضا لقمه» هم همین هست! این رستوران برای میل‌کردن وعده‌ای مقرون‌به‌صرفه، اقتصادی و درعینِ‌حال خوشمزه بسیار مناسب است.

رستوران آناندا

این دسته‌بندی برای مسافران این شهر که مثلاً خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسانده‌اند نیز کاربردی‌تر است. رستوران خوش بین از رستوران‌های قدیمی در شهر تهران در یکی از تاریخی‌ترین محله‌های آن، یعنی خیابان سعدی است. دلیل شهرت رستوران خوش بین به‌دلیل ارائه غذاهای گیلکی و به‌خصوص رشتی است و کسبه محل و ساکنان قدیمی اطراف این رستوران، آن را با نام رستوران حسن رشتی می‌شناسند. در این رستوران می‌توانید طعم دلچسب غذاهایی مانند انواع کباب‌ها، کباب ترش‌ها، باقلا قاتوق، ترشی تره، ماهی دودی، میرزا قاسمی و کته‌های گیلکی را به‌همراه ماست و زیتون پرورده تجربه کنید. در هتل فردوسی انواع رستوران‌ها فعالیت می‌کنند که معروف‌ترین آن‌ها رستوران سنتی ترمه با دکوراسیونی شیک و کلاسیک است.

برج میلاد ۴۳۵ متر ارتفاع دارد و رستوران گردان برج در ارتفاع ۲۷۶ متری برج واقع شده است.این رستوران بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع است که مشتریان چشم انداز زیبایی از شهر تهران و کوه ها های اطراف شهر خواهند داشت. در این رستوران شما می توانید علاوه بر منوی ایرانی و موسیقی زنده، از منوی صبحانه آن که دارای غذاهای متنوع ایرانی و خارجی است، لذت ببرید. شما در این باغ رستوران زیبا، علاوه بر لذت بردن از استشمام هوای تازه در فضای باز میتوانید خوراکی هایی مثل چیپس و پنیر و تست ژامبون و فیله سوخاری و همچنین انواع نوشیدنی های گرم مثل قهوه و دمنوش و کیک سفارش دهید. همچنین در منوی غذای اصلی شومینه ، میتوانید شاهد انواع چلو کباب و دیزی و ماهی و اکبرجوجه با کیفیت عالی باشید. رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی .