لیست بهترین رستوران های تهران در شرق با قیمت مناسب و باغ رستوران های خاص و شیک و سنتی


تنوع غذاهای این رستوران به نحوی است که هر تعدادی هم که باشید و هرچقدر هم که سلیقه غذایی متفاوتی داشته باشید، حتماً غذای باب میل خود را در این رستوران پیدا خواهید کرد. رستوران البرز از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر تهران است که در گذشته آن را با نام چلوکبابی البرز می‌شناختند. در طول سالیان دراز فعالیت این رستوران، منوی غذاها گسترش پیدا کرده و فضای داخلی آن نیز به روز شده است. در حال حاضر انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شوند. در منوی رستوران البرز از انواع کباب‌های ایرانی گرفته تا استیک و اردک شکم پر و غذاهای متنوع دریایی به چشم می‌خورند.

  • در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی از رستوران های تهران را کسب کنید.
  • رستوران میخوش منویی با تنوع بالا از انواع پیتزاها، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف می باشد.
  • شما می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در کنار عزیزانتان و رو به دریاچه نقره‌گون خلیج فارس در شمرون بام لند نوش جان کنید.
  • اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید.
  • سفره خانه عمارت یکی دیگر از رستوران های سنتی تهران است که براساس نظر مشتریانی که تابه‌حال به این رستوران رفته‌اند، می‌توان غذاها و سرویس‌دهی آن‌ها را خیلی خوب عنوان کرد.

در منوی رستوران پارسه ترکیبی از غذاهای اصیل ایرانی، چینی و ایتالیایی دیده می‌شوند. پیش غذاهای سرد و گرم و انواع دسرها، سالادها و سوپ‌ها نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. بوفه‌های صبحانه و ناهار هتل پارسیان آزادی در این رستوران دایر هستند. رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شمال تهران به شمار می‌آید که غذاهایی بسیار خاص را ارائه می‌دهد. در این رستوران غذاهای پر از ادویه و چرب عربی و ترکی سرو می‌شود.

رستوران مستوران

همچنین شما می‌توانید با مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران بین المللی خاقان غذای موردعلاقه خود از منو این رستوران را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر سفارش حضوری غذا از شعبه رستوران قصاب در خیابان فرشته امکان مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران قصاب فرشته هم برای مشتریان فراهم شده است. در هر دو شعبه رستوران قصاب طبخ غذای ترکی کاملاً طبق اصول و به سبک سرآشپزان ترکی همراه با پرسنل حرفه‌ای صورت می‌گیرید.

رستوران رترو

در این رستوران همان‌طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود که کیفیت خوبی هم دارند. قیمت غذاهای رستوران درویش متوسط رو به گران است و با این وجود به‌عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران های تهران، خدماتی درخور شخصیت مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران شهربانو یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب پایتخت واقع شده است. این رستوران شهرت بسیار زیادی دارد و فضای آن به‌خوبی یادآور روزهای زیبای گذشته است. محیط این رستوران بسیار دلنشین است و البته که موسیقی زنده نیز آرامش شما را دو چندان می‌کند. منوی رستوران شهربانو به‌صورت سلف سرویس یا همان بوفه ارائه می‌شود و شما فقط باید مبلغی بابت ورودی پرداخت کنید.

(ویدئو) خوشحالی عجیب شهروند عربستانی پس از گل دوم

البته علاوه بر تخت‌های سنتی که انتظار دیدن آن‌ها را دارید، برای راحتی شما، انواع میز و صندلی نیز در این رستوران وجود دارد. منوی غذاهای این رستوران نیز همان طور که حدس می‌زنید کاملاً سنتی است. رستوران عالی قاپو علاوه بر فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش و غذایی خوشمزه، اجرای زنده بسیار هیجان‌انگیزی نیز دارد. رستوران ارکیده در شهر تهران سه شعبه در آرژانتین، سعادت آباد و اقدسیه دارد.