لیست بهترین رستوران های تهران در شرق با قیمت مناسب و باغ رستوران های خاص و شیک و سنتی


توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی و توی یه محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی. می‌گن وقتی به کیش می‌آیی سر کیسه را باید شل کنی و چندان به قیمت فکر نکنی. اما رستوران‌‌هایی هم این قاعده رو بهم زدن، مثل توتی فروتی که قیمت غذاها چندان هم بالا نیست. مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه. نزدیک اسکله تفریحی جدید است، منظره رو به دریا داره و پشت بام چوبیش که از اون دریا رو میشه دید، خیلی‌ها رو به سمتش میکشه.

غذا های ایرانی شامل انواع کباب ها، غذا های فرنگی شامل انواع پیتزا های ایتالیایی، استیک و غیره می باشد. منوی کافه هم هر مدل نوشیدنی گرم و سردی که میخواهید را دارد و بطور کلی، تمامی غذا ها و نوشیدنی ها لذیذ و باکیفیت هستند. در سال 1289 ایشان در بازارچه قوام الدوله که نزدیکی میدان شاهپور قرار دارد رستورانش را به همراه 16 کارگر افتتاح کرد. در ابتدا برای بازاری های بازارچه قوام الدوله غذا سرو می کرد و بعد از اینکه بازاری ها حسابی با غذاهای خوشمزه رستوران رفتاری لذت بردند، محبوبیت رستوران رفتاری آغاز شد. امروزه رستوران رفتاری در نقاط مختلف تهران شعبه دارد که در سعادت آباد، دولت، بام لند، خیابان انقلاب و دروازه طهرون واقع شده اند.

  • مهم ترین ویژگی این رستوران،چرخش 360 درجهآن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد.
  • فضای دلپذیر این رستوران، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد مکان مناسبی را برای گذراندن وقت و صرف غذا در کنار خانواده و دوستان فراهم نمود.
  • شاید لوکس نباشد و کمی هم قدیمی شده باشد ولی هیچ‌وقت کیفیت غذاهایش پایین نیامده است.
  • بعد از اینکه از غذا خوردن خسته شدید، به بخش کافه هدایت می شوید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرهای لذیذ به همراه قلیان برای شما سرو می شود و شارژ آن هم رایگان می باشد.
  • همانند رستوران های شاندیز مشهد، شیشلیک و چلو ماهیچه شاندیز جردن غذایی است که حتماً باید سفارش دهید اما در نظر بگیرید سرو غذا در این رستوران محدود است و اگر دیر مراجعه کنید، با اتمام برخی از غذا های محبوب مواجه خواهید شد.

رستوران گردان میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری از زمین، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان نیز محسوب می‌شود که هر دو ساعت یک بار ۳۶۰ درجه می‌چرخد. هتل اسپیناس پالاس از لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران است که با معماری زیبا و مدرن در شمال پایتخت، روی تپه‌های سعادت آباد قرار دارد. این هتل رستوران‌هایی مختلف با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی دارد. رستوران کنزو یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی تهران محسوب می‌شود. فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند.

رستوران معروف و بین‌المللی نارنجستان

باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید. مهمانان می‌توانند علاوه بر غذاهای خوشمزه، از آلاچیق‌های زیبا و محیط باصفای رستوران نیز لذت ببرند. مسلما تعداد رستوران‌ها و کافه‌ها در شهر بزرگی مانند تهران بسیار بیشتر از موارد ذکر شده خواهد بود. اگر شما نیز رستورانی را در شهر تهران می‌شناسید که تمایل دارید به دیگران معرفی کنید، حتما در بخش نظرات کاربران و توصیه‌های سفر با رادار۳۶۱ به اشتراک بگذارید.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس

محبوبیت اصلی این رستوران به خاطر سالاد سزارهای بزرگ و خوشمزه آن است، بنابراین اگر به این رستوران سر زدید، حتماً سالاد سزار این رستوران که همراه با با فیله سوخاری و سسی بسیار خوشمزه سرو می‌شود را از دست ندهید. از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به انواع پاستا، سالاد، پیتزا و استیک اشاره کرد. با سر زدن به رستوران عالی قاپو علاوه بر اینکه از غذای خود لذت خواهید برد، موسیقی زنده دلنواز و معماری و چیدمان سنتی آن نیز تجربه‌ای منحصر به‌ فرد را برایتان به همراه خواهد آورد.

در منوی این رستوران تنوع بالایی از غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها و کباب‌ها، انواع سالاد و پیش غذاهای گیاهی، غذاهای فست فود مانند پیتزا، برگر و لازانیا و دسرهای مختلف مانند پودینگ میوه دیده می‌شوند. رستوران مانسون لانژ از گران‌ترین رستوران‌های پایتخت در خیابان جردن است و در دو سالن سرپوشیده و تراس روباز، محیطی زیبا و آرام را به مشتریان ارائه می‌دهد. نور ملایم داخل رستوران فضا را برای قرارهای رمانتیک مناسب می‌کند. منوی رستوران شامل غذاهای آسیایی است و شاید بتوان سوشی را پر طرفدارترین غذای رستوران مانسون لانژ دانست.

از نام این رستوران کاملاً مشخص است که باید انتظار معماری اروپایی را داشته باشید. این رستوران هر آنچه برای یک وعده غذایی لوکس نیاز است، فراهم می‌کند. با ورود به این رستوران، تصور می‌کنید که از خاک ایران خارج شده و پا به خاک کشور فرانسه گذاشته‌اید.

۹. طباخی شاخ طلا تهران

این رستوران غذاهای دریایی متنوع، انواع نودل و پیش غذاهای جذابی نیز دارد که ممکن است در هر جای تهران پیدا نکنید. بنابراین افراد می توانند با سلایق مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. رستوران مهاراجه امکانسفارش گیری آنلاینرا نیز به دستور کار خود اضافه کرده است. بنابراین افراد می تواند از این رستوران به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهند. برخی از این غذاها در کشورهای دیگر نیز طرفداران بسیاری دارند و در بهترین رستوران های بین المللی کشورهای دیگر سرو می شوند.

بگذارید در توضیح درباره‌ی چیدمان اینطور بگوییم که دکوراسیون و حتی ظروف هم همین حس را در شما برمی‌انگیزند و حتی ظروف گل‌سرخی در این رستوران شما را به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد. البته اگر گذرتان به سمت بازار افتاد و خواستید در کوچه پس کوچه بازار بزرگ تهران بگردید، سری به راهنمای گردش و خرید در بازار بزرگ تهران بزنید. از فهرست بلند بالایی که پیش روی شماست، همه و همه شما را در تاریخ تهران به یک سفر خوش‌طعم میهمان می‌کنند. رستوران باغ بهشت فشم هم خیلی عالیه.حتما اونجا رو هم معرفی کنید . و یا در رابطه با غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ ، باید بگم اون زرشک پلو با مرغ هایی که من توی تالار شفیعی خوردم ، همیشه برام یه حس و حال دیگه ای داشته .