لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون


البته برای خدماتی لوکس و اصیل، هزینه‌ای نسبتا بالا نیز باید پرداخت کنید. در ضمن باید بدانید که این رستوران دارای منوی مجزای کافه نیز هست تا بتوانید پس از صرف کردن غذا، دمنوشی خوش عطر نوش جان کنید. بسیاری از اوقات پیش می‌آید که تصمیم گرفته باشیم ناهار یا شام یک روز خاص را در رستورانی جشن بگیریم، حالا این جشن می‌تواند جشن یک تولد ساده باشد یا جشنی برای تبریک سالگرد ازدواج! طبیعتا وقتی پای جشن به میان می‌آید انتخاب ما نمی‌تواند قطعا نزدیک‌ترین رستوران چلوکبابی نزدیک به محل سکونتمان باشد. شام و ناهار یک روز خاص را باید در رستورانی درجه یک و به همان اندازه خاص صرف کرد.

  • عده‌ای نیز بسته به شرایط کاری و اجتماعی خود وعده‌های غذایی را بیرون از منزل و در رستوران‌ها صرف می‌کنند.
  • طراحی داخلی رستوران، که به شکل سنتی ای بسیار هنرمندانه انجام شده؛ شبیه به یک موزه است، که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای شما فراهم می‌آورد.
  • این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد.
  • و در یک سینی انواع کباب هارا میگ ذراند و از شما می پرسند کدام یک را می خواهید.

در طراحی دکور هر دو شعبه سعی شده تا فضایی دنج برای پذیرایی از مشتریان فراهم آورده شود. به نقل از پرسنل و مدیریت رستوران البرز، از همان ابتدا هدف اين رستوران ارائه غذا با بهترين کيفيت و بالا بردن استاندارد کاری در اين صنف بود. شما می‌توانید یک وعده متفاوت برای ناهار داشته باشید و آن را به صورت انلاین از تاج محل سفارش دهید. کافیست برای مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران تاج محل کلیک کنید.

مورد از رستوران های خاص تهران با امکانات و فضای لاکچری

سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره. میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن. “رستوران مولوی” توی شهر زیبای ارومیه بین مردم این شهر زبانزد و معروفه. اینجا انواع غذاهای اصیل ایرانی و خورشت های متنوع با کیفیت بالایی ارائه میشه و این رستوران برای برگزاری مهمانی ها و مراسم خاص با محیط شیک و خانوادگی که داره مناسبه. رستوران سنتی روحی نیز یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران است که علاوه بر حال و هوای سنتی موجود در رستوران مشتری‌ها می‌توانند از حال و هوای باغ نگارستان و فضای زیبای بسیار زیبای آن نیز استفاده کنند. این رستوران غذاهای بسیار خوش‌مزه خود را در ظروف روحی سرو می‌کند که به سبب حس نستالژی خلاقانه‌ای که ایجاد می‌کند، یکی از پرطرفدارترین رستورانهای سنتی در تهران است.

شهرهای پر بازدید

منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید. کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید. کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند.

رستوران نایب، رستورانی قدیمی با موسیقی زنده

پیش غذاهای این رستوران نیز از متنوع ترین غذاهای موجود در منو هستند و از بهترین آن‌ها می‌توان به انواع دلمه اشاره کرد. رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. محیط این رستوران بسیار شیک، آرام و لوکس است و شب‌ها می‌توانید در آرامش کامل از منظره پایتخت لذت ببرید. با وجود آنکه این رستوران در مقایسه با سایر نام‌های موجود در فهرست بهترین رستوران های تهران قیمت بیشتری دارد؛ اما قطعاً با چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آن، قیمت را فراموش خواهید کرد.