لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-گروه غذایی


دیزی سرای ایرانشهر مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوشمزه با دوستان و خانواده خود میل کنند. این رستوران به‌خاطر دیزی‌هایش معرف شده است و در کنار هر پرس غذا، تعدادی ترشی و مخلفات به عنوان سرویس می‌دهد که شما خواه ناخواه باید آن‌ها را حساب کنید؛ این یک مورد شاید به مذاق همه خوش نیاید. به هر ترتیب اگر یک دیزی خوب می‌خواهید، باید بدانید که خیلی از دیزی‌خورها به این رستوران می‌آیند و معمولاً هم اینجا شلوغ است، مگر اینکه در ساعاتی مشخص به آنجا مراجعه کنید یا بخواهید از سرویس بیرون‌بر استفاده کنید. رعایت چند نکته می‌تواند شما را با این رستوران بهتر آشنا کند، اینکه رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از فضای باز هست. غیر از این مورد باید بدانید که در رستوران کوبابا، پیش غذای پنج مزه سرد هم طرفداران بسیاری دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

  • رستوران آنتروکوت از نخستین رستوران‌های فرانسوی در شهر تهران به شمار می‌رود که از روی رستوران‌هایی به همین نام در پاریس الگوبرداری شده است.
  • بله لیدوما هم جزء یکی از بهترین رستوران‌های تهرانه که خیلی هم معماری چشم‌گیری داره.
  • رستوران شرف الاسلامی نیز یکی دیگر از رستوران های معروف در بازار تهران است.
  • بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها با سطح کیفی بالا در رستوران لیدوما طبخ و سرو می‌شوند.

در منوی غذای اصلی ته‌چین بادنجان و ته‌چین اسفناج از پر طرفدارترین پلوهای این رستوران هستند. لازانیا و گراتن نیز به‌همراه انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ در لیست غذاها وجود دارند. برای وگان‌ها نیز بشقاب‌های مخصوص خام گیاه خواری و گریل در نظر گرفته‌اند.

شعبه دولت رستوران رفتاری همانطور که از نامش معلوم است در خیابان دولت قرار دارد و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید رستوران رفتاری در تقاطع خیابان دولت و بلوار کاوه و در مجاورت داروخانه مقدم واقع شده است. شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد. رستوران البرز تهران در خیابان سهروردی قرار دارد و هنگامی که وارد این خیابان شدید، بعد از تقاطع هویزه، رستوران البرز را نبش کوچه میکو قدم مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید رستوران البرز دارای پارکینگ اختصاصی برای میزهای رزرو شده وی آی پی دارد و از طرفی، جای پارک به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود. مهمانان می‌توانند علاوه بر غذاهای خوشمزه، از آلاچیق‌های زیبا و محیط باصفای رستوران نیز لذت ببرند. میهمانان می توانند در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام را میل کنند؛ انواع پیش غذا، غذاهای پلویی، انواع پیتزا، غذاهای خوراک، رولت مرغ، سالادها و دسرها در این مکان سرو می گردد.

رستوران ریتون (میدان هفت تیر)

علاوه بر هر نوع غذای سنتی، شما می توانید هر نوع سالادی را هم سفارش دهید. رفتار کارکنان آن هم بسیار محترمانه است و حس خوبی به شما انتقال می دهد. رستوران بین المللی 133 تهرانپارس جزء لوکس ترین رستوران های شرق تهران به حساب می آید و شرق نشین ها به خوبی این رستوران را میشناسند. رستوران بین المللی 133 برای مشتریان خود بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند که از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند.

۱۳. رستوران گردان امپراطور اهواز از جذاب ترین و بهترین رستوران های ایران

«تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. به دلیل آن که رستوران خیام فضا و سرویس‌دهی بخصوصی را داراست قیمت‌هایی که بابت ارائه خدمات به مشتریان خود اعلام می‌کند در مقایسه با رستوران‌های دیگر بالاتر است. در واقع این مکان را می‌توان به نوعی یک رستوران توریستی به حساب آورد.

در این مقاله مجله فودیسم به بهترین رستوران های تهرانپارس اشاره کردیم. در این رستوران‌ها و فست فودها منوی متنوع و کاملی طراحی شده است که اغلب سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. دیزاین زیبای این رستوران‌ها به همراه غذای مرغوب، آن‌ها را به ۱۰ رستوران خوب تهرانپارس تبدیل کرده است. شاید نداشتن جایی برای نشستن در فست فود بهاران در وهله اول کمی توی ذوق بزند، اما کافی است یکبار طعم غذاهای بهاران به خصوص کباب ترکی‌های مشهورش را مزه کنید.

مسافرانی که به تهران می‌آیند بخش عظیمی از طرفداران منحصربه‌فرد این رستوران را تشکیل می‌دهند. فضای رستوران باربد بسیار آرام و دلنشین در نظر گرفته شد و در زمان‌های تعیین شده موسیقی زنده در آن برگزار می‌گردد. انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین چای و قلیان در رستوران سرو می‌شود. رستوران 133 به دلیل امکانات بالایی که دارد در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.