لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی معرفی بهترین غذای ایرانی و خارجی مجله اینترنتی ساخت ارومیه-گروه غذایی


راویولی اسفناج پرطرفدارترین نوع آن است و به گیاهخواران توصیه می شود. آمارها نشان می دهند که اروپاییان با خوردن دو یا سه تا راویولی سیر می شوند. ژاپنی ها همان دقت و مهندسی فوق العاده ای که در صنعت دارند را نیز در مورد غذاهایشان به کار می گیرند. هر سلیقه غذایی که داشته باشید در ژاپن گزینه ای برای شما وجود دارد به خصوص در زمینه غذاهای دریایی و آبکی. از خوشمزه ترین غذاهای ژاپن می توان به سوپ میسو، سوشی یا ساشیمی که از ترکیب ماهی خام و برنج تشکیل شده و بسیار مشهور است، تامپورا و فوگو (غذایی بسیار خوشمزه از یک ماهی سمی که باعث مرگ بسیاری شده است) اشاره کرد. همه دوست دارند در مورد غذا بخوانند و بنویسند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

  • چه قصدی دارید، گردو پکان را به صورت ساده یا برشته مصرف کنید، یا از این آجیل در دستور پخت “پای پکان” مورد علاقه خود استفاده کنید، گردو پکان باید قبل از استفاده پوست گیری شده و تمیز شود.
  • اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده.
  • بوراتا که زادگاهش پولیا می باشد از کره ی پنیر با کیفیت عالی موزارلا و خامه تازه درست می شود.
  • نمک، فلفل قرمز، زردچوبه و زعفران دم‌کرده را به تکه‌های مرغ بزنید.
  • بعد قارچ پخته و فلفل دلمه ای خرد شده رو اضافه کنین و تفت بدین؛ یک قاشق رب اضافه کنین و اجازه بدین کمی تفت بخوره و سیر له شده و مرغ خرد شده رو اضافه و مخلوط کنین و ادویه های دلخواه رو اضافه کنید و حرارت رو خاموش کنین.

به همین دلیل در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با فرهنگ ها و مقاصد گردشگری آشنا کنیم که به نظر ما بهترین غذاهای دنیا را دارند که البته انتخاب هایی شخصی خواهند بود. به همین دلیل برای این که هوشمندانه سفر کنید و پیش از تعیین مقصد گردشگری، دستکم با غذاهای منحصربفرد و خوشمزه برخی از نقاط جهان آشنا شوید حتماً این مطلب از بهترین سایت رزرو هتل، ایران هتل آنلاین را مطالعه نمایید. کوفته تبریزی، همان‌طور که از نامش پیداست، یکی از غذاهای سنتی تبریز است که امروزه در نقاط مختلف ایران طبخ می‌شود.

اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده. ایتالیایی ها عادت دارند که حتما همراه وعده های غذایی خود نوشیدنی هم سرو کنند و بعضی از خوراکی های پرطرفدار و مشهور هم باید حتما با آب میوه ی خاصش میل شود؛ این رسم از دیرباز و زمان باستان در کشور ایتالیا وجود داشت. واقعا نمیشه یه غذای ایرانی رو به عنوان بهترین غذا نام برد چون بیشتر غذاهایی ایرانی واقعا بهترینن و باب سلیقه هر کشوریه، اما اگه بخوایم بهترین غذا رو به شما معرفی کنیم. در ادامه قصد داریم لیست غذاهای پرطرفدار ایرانی به تفکیک مناطق مختلف هر شهر و استان را در اختیار شما قرار دهیم که در نهایت شما یک لیست کامل غذاهای ایرانی و پرطرفدار برای ناهار و شام در اختیار خواهید داشت. همان طور که میدانید ایران تنوع غذایی بسیار زیادی داره که همشون خوش مزه هستن. در این بخش قرار یک لیست از انواع غذا های ایرانی رو به شما معرفی کنیم.

مول‌فریت (Moules-frites) غذای ملی بلژیک

ایتالیایی ها از مواد اولیه بینظیری استفاده می کنند و دارای استعداد خاصی در زمینه آشپزی هستند. با مطالعه لیست غذاهای بینظیر ایتالیایی متوجه تنوع بسیار بالایی از این غذاهای خوشمزه ایتالیایی نیز خواهیم شد. این غذا در واقع بادمجان پخته شده با گوجه و پنیر است، پس انتخابی عالی برای گیاه خواران خواهد بود.

پروشوتو Prosciutto:

برای کوکو مرغ سوخاری نیاز به سرخ کن ندارید و با مواد زیر می‌توانید این غذای جدید را درست کنید. نمک، فلفل قرمز، زردچوبه و زعفران دم‌کرده را به تکه‌های مرغ بزنید. باکمک دست به خوبی مرغ‌ها را ماساژ دهید تا تمامی قسمت‌های مرغ طعم و رنگ بگیرد. تکه‌های مرغ طعم‌دار شده را در ظرف سربسته‌ای به همراه برگ بو، به‌ مدت بیست تا سی دقیقه در یخچال قرار دهید تا طعم مواد به‌خوبی به جسم مرغ‌ها برود. پرتقال یکی از میوه‌های پر طرفدار فصل زمستان است و این غذا برای این فصل پیشنهاد می‌شود. لیموترش را کنار بشقاب ماکارونی سرو نمایید و در صورت تمایل روی غذا بریزید.

برای ادامه طرز تهیه کیک سبزیجات به مقاله آن مراجعه کنید. بعد از این مرحله آب یخ را کم کم به آرد و کره اضافه کنید. ابتدا دو تا سه قاشق بریزید و اگر کافی نبود یک یا دو قاشق دیگر آب اضافه کنید. تا زمانی که مخلوط آرد و آب و کره کم کم حالت خمیری به خود بگیرد و در نهایت خمیر جمع شود. روی ظرف را با خمیر نان بپوشانید و تخم مرغ هم زده رویش بمالید و در فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم شده بگذارید تا رویش طلایی شود.