قیمت موس کامپیوتر برای گوشی + پخش تولیدی عمده کارخانه آراد برندینگ


از نظر ظاهری ماوس مخصوص بازی بسیار جذاب تر از ماوس معمولی است و معمولا دارای نورهای نئون، طراحی فانتزی و ابعاد بزرگتر‌ هستند. شما میتوانید برای استفاده از موس نوری از موس پد استفاده نکنید ولی حتما استفادهاز موس پد برای موس های غلطکی الزامی است. قدرت نفوذ رطوبت به داخل موس نوری بسیار کم است به همین
دلیل طول عمر مفید آن بیشتر از ماوس غلطکی است. یک داشمند آمریکایی به نام داگلاس انگلبرت توانست برای اولین بار موس کامپوتر را اختراع کند و تحول زیادی در صنعت کامپیوتر ایجاد کند. از زمان اختراع اولین موی تا به امروز این محصول بسیار تغییر کرده است و سیر تحولی زیادی را طی کرده است.

  • متاسفانه ماوس های بلوتوثی قطعی زیادی دارند و برای کسانی که  از موس کامپیوتر زیاد استفاده میکنند گزینه چندان مناسبی نیست.
  • بنابراین، شما می‌توانید یک ماوس بلوتوثی را همزمان به چندین کامپیوتر متصل کنید.
  • موس‌هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، معمولاً دوام کمی دارند.
  • توپ این نوع موس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند.
  • این موس‌ها قابلیت‌هایی مانند حساسیت قابل تنظیم (DPI)، سنسورهای دقیق، دکمه‌های قابل برنامه ریزی، طراحی‌های فوق العاده سبک و موارد دیگر دارند که به کاربر اجازه می‌دهد واکنش‌های سریع و حرکات راحت تری داشته باشد.
  • این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کامپیوتر مرکزی می باشد.

موس M325 لاجیتک Logitech mouse

این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت. در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود. ماوس‌های لیزری در مقایسه با ماوس‌های نوری، اندکی دقت بیشتری دارند. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

ماوس بی سیم ای فورتک مدل G3-270 NS ا A4tech G3-270 NS wireless mouse

برای پیمایش صفحات نیز از غلتک روی ماوس استفاده می شود. نوع دیگری از موس ها هستند که برای راحتی گیمرها ساخته شده‌اند. برای عکس‌العمل سریع و به موقع هنگام بازی، موس گیمینگ می‌تواند کمک کننده باشد. این موس‌ها قابلیت‌هایی مانند حساسیت قابل تنظیم (DPI)، سنسورهای دقیق، دکمه‌های قابل برنامه ریزی، طراحی‌های فوق العاده سبک و موارد دیگر دارند که به کاربر اجازه می‌دهد واکنش‌های سریع و حرکات راحت تری داشته باشد. اگرچه ماوس گیمینگ عملکردی مشابه موس کامپیوتر دارد؛ اما این کار را با ویژگی‌های متفاوت‌تر و دقت بالاتری انجام می‌دهد.

البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید و به کامپیوتر خود وصل کنید. اگر امروزه از ماوس استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد این یک ماوس نوری یا لیزری است.