فرارو بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران-گروه غذایی


یکی از غذاهای خاص این رستوران مجبوس الحم هست و تاکید میکنم که این مجبوس الحم قطعا از غذاهای مورد علاقه من در تمام دوران خواهد بود. این رستوران البته غذاهای ایتالیایی هم داره که من هنوز امتحانش نکردم و درآینده اگه بشه حتما یکسر میرم و اونا رو هم تیست میکنم. قلیون هم دارن که بصورت عربی هست و اگه اهل قلیون باشید قلیوناشون هم خوب و اثرگذاره.

  • اگر علاقه خاصی به مکان های دنج و قدیمی دارید، رفتن به این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • یک رستوران به تازگی در منطقه جردن افتتاح شده که با منوی جذاب خود توانسته در همین مدت کوتاه، توجه ها را به سوی خود جلب نماید و جزء بهترین رستوران های تهران به حساب آید.
  • یکی از مهمترین ویژگی هایی که بهترین رستوران فضای باز تهران دارد این است که موقعیت مکانی اش مناسب می باشد.
  • نام رستوران رفتاری بام لند را می‌توان در لیست رستوران‌های محبوب واقع در تهران دید.
  • کافه‌رستوران گیاهی مهر میترا واقع در لواسان، با آب و هوای خوب و تازه‌ای که به سختی در تهران تجربه‌اش می‌کنیم، ما را مجاب کرد که نامش را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم.
  • سن مارکو هم از رستوران‌های شناخته‌شده‌ی بوشهر است که سنتی به نظر نمی‌رسه و ظاهری امروزی‌تر داره.

کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند. رستوران موبی دیکاگر اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی باشید، قطعا نام موبی دیک به گوش شما خورده است. موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید بوده که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی ایفای نقش می‌کند و ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار این نهنگ سفید رنگ است.

تفاوت رستوران با کترینگ در چیست؟

بعضی از بهترین رستوران های تهران برای برگزاری تولد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. برج میلاد در کنار تمام امکانات تفریحی و رفاهی خود به داشتن رستوران گردان شهرت دارد. رستورانی با کیفیت در ارتفاع ۲۷۶ متری با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر تهران. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از این دوستان ، ذکر کرده بوده که عمده این رستورانها ، مال بچه پولدارهاست .

۹. بهترین رستوران های تهران برای مراسم

در این رستوران همان‌طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود که کیفیت خوبی هم دارند. قیمت غذاهای رستوران درویش متوسط رو به گران است و با این وجود به‌عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران های تهران، خدماتی درخور شخصیت مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران البرز از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر تهران است که در گذشته آن را با نام چلوکبابی البرز می‌شناختند. در طول سالیان دراز فعالیت این رستوران، منوی غذاها گسترش پیدا کرده و فضای داخلی آن نیز به روز شده است. در حال حاضر انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شوند.

در ابتدای معرفی هر رستوران به مهم‌ترین ویژگی‌ها مانند رده قیمت و امکانات خاص هر رستوران اشاره شده است که می‌تواند در انتخاب آن رستوران برای صرف یک وعده به شما کمک کند. توضیح این نکته لازم به نظر می‌رسد که اطلاعات درج شده در هر قسمت با در نظر گرفتن میانگین نظرات کاربران صورت گرفته است و همین طور به‌دلیل شرایط موجود پس از شیوع ویروس کرونا، امکان افزایش قیمت در منوی غذاها وجود دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که استفاده از واژه‌های ارزان یا گران در مورد رستوران‌ها به‌طور نسبی و در مقایسه با سایر رستوران‌ها است. رستوران‌هایی که برای تولد مناسب‌ هستند، اغلب شامل رستوران‌هایی می‌شوند که میزی بزرگ دارند که برای مهمانان تولد مناسب باشد. این رستوران‌ها باید آماده باشند کیک را در زمان مناسب برای مهمانان حاضر کرده و موسیقی تولد نیز اجرا یا پخش کنند.

رستوران بهاران

سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره. میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن. در معرفی بهترین رستوران های تهرانپارس جیلیز ویلیز جایگاهی ویژه دارد. دسترسی بسیار آسان این شعبه که در خیابان گلبرگ واقع شده، آن را بسیار محبوب کرده است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امکان سرو غذا در فضای باز، استقبال از این فست فود را در دوران کرونا به طور قابل توجهی افزایش داده است.

همچنین از سوی دیگر، خیلی ها هم بر این باورند این غذا ها اصلاً با این قیمتی که سرو می شوند ارزش ندارند و در حد یکبار تجربه خوبند. غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده. بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود.