غذاهای معروف دنیا و معرفی لیست بهترین و مشهورترین غذاهای جهان-گروه غذایی


کونفه یا کادایف پنیری خوشمزه یک دسر ترکیه ای هست که برای عصرونه حتما باید درست کنید و از خوردنش… ذرت مکزیکی یه غذای خوشمزه که همه طرفدارش هستند و حالا که فصل ذرت هست خیلی راحت می تونید تو… كرپ ژامبون یک نوع فينگرفود مناسب براى پذيرايى و جشن ها است كه به صورت سرد سرو ميشه مواد لازم… 1395© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت کارآفرینان غذای سلامت می باشد و هرگونه کپی از آن شرعا حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.

  • رستوران نهنگ سفید کیش یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است؛ علت نام‌گذاری آن چیست؟ معماری ساخت این رستوران دقیقا شکل یک نهنگ به رنگ سفید است.
  • در وسعت شهری نیز ممکن است مواد غذایی بین المللی کاملاً وسیعی را مشاهده کنید.
  • تامالس نیز یک غذای مایایی باستانی است که از پیچیده شدن ذرت در برگ تشکیل می شود.

سالاد یه پیش غذای کاملا سلیقه‌ای هست پس میتونین هر کدوم از مواردی که گفتم رو حذف کنین یا از مواد دیگه ای مثل پیازچه و.. برای ادامه مطلب طرز تهیه گراتن مرغ و سیب زمینی اینجا کلیک کنید. اکثر ما از غذاهای تکراری خسته شدیم و به دنبال غذاهای جدید و متفاوت برای ناهار هستیم. به همین منظور در مجله اینترنتی اکالا و در دسته آشپزی بر آن شدیم تا غذاهایی جدید با موادی که در منزل دارید هم از برنجی گرفته تا نونی و سرخ کردنی را به شما معرفی و طرز تهیه آن را آموزش دهیم.

طرز تهیه موساکا یونانی

لازم است بدانید که در کنار غذا، در این رستوران چای و قلیان هم سرو می‌شود و قیمت منوی این رستوران نسبت به سایر رستوران‌ها بسیار مناسب است. رستوران دارچین یکی از بهترین رستوران های کیش است که ساکنین کیش هم علاقه زیادی به آن دارند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از غذا خوردن در یک رستوران ساحلی لذت می‌برید، رستوران توتی فروتی که تقریبا بهترین رستوران کیش است می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. باید توجه داشته باشید که برای رفتن به این رستوران باید از قبل میز رزرو کرده باشید؛ زیرا کیفیت و مزه بسیار عالی غذاهای این رستوران آن‌قدر عالی است که همیشه شلوغ است. این رستوران به مراکز خرید کیش هم نزدیک است و می‌توانید از این رستوران به مراکز خرید بروید.

غذای خشک سگ بالغ (۲٫۲۷کیلوگرم) مدل High Prairie Canine

رستوران پایاب یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که فضای باز و آرامی را برای مسافران ایجاد کرده است. در این رستوران غذاها کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانید انواع سلیقه‌ها را راضی کنند. پیتزا ناپولی یا پیتزا ناپل یکی از پیتزا های معروف و مشهور ایتالیاست.

۸- گراتن مرغ و سیب زمینی:

اگر از قسمت ضخیم مرغ برش بدید موادتون بهتر داخل جیب می‌مونه. تمام سطح سینه ی مرغ را با نمک، فلفل سیاه، پودر سیر وپاپریکا مرینیت (مزه دار) کنید و به تمام قسمتهای مرغ بمالید. در ظرفی دیگر لایه به لایه برنج، مواد قارچ و تخم مرغ بچینید تا ظرف پر شود. قارچ خرد شده و پیاز را با هم تفت دهید و نمک و ادویه بزنید.