غذاهای خارجی،غذاهای خارجی با مرغ،طرز تهیه غذای خارجی،غذاهای بین المللی فرانسوی-گروه غذایی


نوکی را در هر شهری از ایتالیا به روشی خاص می پزند؛ اما در دستور پخت اصلی آن آمده که باید از سیب زمینی، تخم مرغ، پنیر و پودر مخصوص پخت نان هم استفاده شود. در این مقاله بهترین غذای ایران از نگاه گردشگران خارجی را مورد بررسی قرار داده و 10 غذای برتر را معرفی نمودیم. هرگوشه از کشور عزیزمان ایران با توجه به ذائقه مردمان منطقه و مواد اولیه‌ی موجود، فرهنگ غذایی خاص خود را داشته و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

مواد تشکیل دهنده این پاستا عبارتند از ماکارونی کانلونی، روغن زیتون، پیاز، سیر، رزماری، تکه های فلفل قرمز، فلفل سیاه، گوجه فرنگی، نخود سبز، کاهو و پنیر رومانو. اگر به یک غذای ایتالیایی گوشتی علاقه‌ بیشتری دارید، پس حتماً باید Bistecca alla Fiorentina را تجربه کنید. این صبحانه سنتی فلورانسی را تقریباً در منوی تمامی رستوران های فلورنس می‌توانید پیدا کنید. طعم اصیل و اصلی این غذا وقتی است که گوشت کمی را روی زغال سنگ داغ بپزند ولی همچنان کمی خام باشد.

  • پس ایران کو؟ مگه میشه نام کشور ما در این لیست با عنوان “کشوری با لیستی از لذیدترین غذاهای دنیا” نباشه .
  • بعد از پخت کامل مرغ، قارچ ها را دوباره به تابه اضافه کنید و پیاز خرد شده را هم به مواد اضافه کرده و تفت دهید.
  • فلفل دلمه خرد شده را روی مواد ریخته و سپس گوجه های ریز را به صورت کامل به تابه اضافه کرده و نمک و ادویه زده مواد را مخلوط کنید.
  • شیشلیک‌های این رستوران بسیار معروف هستند و این رستوران را با توجه به سابقه ۵۰ ساله در سرو شیشلیک‌، پدر شیشلیک‌ ایران می‌دانند.

کوفته تبریزی ترکیبی از گوشت چرخ‌شده، لپه، برنج و سبزیجات می‌باشد که باهم مخلوط شده و به صورت یک کره شکل داده می‌شود. درون کوفته‌ها معمولا موادی چون تخم‌مرغ آب‌پز، آلو، گردو و پیاز داغ قرار داده می‌شود. سازمان فائو یا سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد، ۱۶ اکتبر (برابر با ۲۴ مهرماه) را روز جهانی غذا نامگذاری کرده است. غذا، تنها یکی از نیازهای اولیه انسانی نیست؛ بلکه علاوه‌بر نقش مهم در سلامتی جسمی و حتی روحی، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین تفریح‌ها به‌شمار می‌رود.

لچون (Lechon) از غذاهای فوق العاده خوشمزه در فیلیپین

هر غذایی در این کشور با ادویه ها طعمی متفاوت خواهد داشت و در پایان هر غذا نیز دانه خوشبوی رازیانه برای کمک به هاضمه گزینه ای ثابت به شمار می آید. برای هر غذا در هر منطقه تنوع خاصی وجود دارد، از غذای دریایی گوآ گرفته تا وزوان کشمیری و غذاهای نارگیلی کرآلا. از غذاهای منحصر بفرد هند می توان به دال (عدس آب پز شده)، دوسا (پنکیکی پر شده از پنیر تا سبزیجات تند که برای ناهار یا شام سرو می شود)، چای و جوجه بالتی اشاره کرد که این گزینه آخر از غذایی بریتانیایی مشتق شده است.

کاربران از هر دو نوع غذای ایرانی و فست‌فود تعریف می‌کنند اما ظاهرا فست‌فود این رستوران با اختلاف کمی بهتر از غذاهای ایرانی است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی، کبابی و البته دریایی سرو می‌شود و می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف افراد باشد. منوی این رستوران بسیار متنوع است و البته قیمت‌های آن هم نسبت به سایر رستوران ها کاملا منطقی است. رستوران سالود را هم می‌توان یکی از بهترین رستوران های کیش به حساب آورد؛ زیرا در این رستوران از مواد اولیه درجه یک استفاده می‌شود و طبخ غذاها در این رستوران کاملا حرفه‌ای است. این رستوران از سال ۸۴ فعالیت خود را در اسکله تفریحی کیش آغاز کرده است و در حال حاضر جزو یکی از بهترین رستوران های کیش است.

۲- پای همبرگر با سس قارچ:

یک میز غذای کره ای حاوی دست کم 12 نوع پیش غذا است که اغلب شامل انواع سوپ ها، ترشیجات و سس ها است. کیمچی هم محبوب ترین ترشی در سراسر این کشور است که در سطح جهانی نیز شناخته شده و محبوب است. بیبیمباپ، بولگوگی، جاپچه، رامیون، سون دو بو جیگه و گالبی تنها برخی از غذاهای خوشمزه کره ای است که حتما باید امتحان کنید. اگه دوست داری لیست کامل غذا های ایرانی رو ببینی حتما تو سایت اریا تهران مقاله پرطرفدارترین غذاهای ایرانی رو مطالعه که چون به طور کامل در مورد تمامی غذا های ایرانی توضیح داده شده.

همچنین یک غذای ارزان قیمت است که معمولاً روی نان تست آن را استفاده می کنند. شاید کمتر اسم کینوا به گوشتان خورده باشد اما این ماده غذایی این روز‌ها خوشبختانه در ایران هم کاشته می‌شوند…. در این مقاله ما می می خواهیم دستور پخت جامبو شلز را به شما آموزش بدهیم.

سوشی، بهترین غذای ژاپن

آمریکا هم تاریخچه بسیار کهنی از استقبال از مهاجران در سراسر جهان دارد و غذاهای آن شامل مواد مختلف است که هر کدام بازتاب دهنده تعطیلات و فضای فرهنگ مربوط به غذا می باشد. این غذاها ممکن است اصالتا آمریکایی نباشند اما قطعاً اکنون بخش مهمی از آمریکا هستند. ساندویچ گوشت یه غذای خوشمزه و مناسب برای بچه ها پیک نیک است و خیلی سریع می تونید درست کنید….