عدس قرمز آسان – بر اساس یک بودجه گیاهی



نبات عدس قرمز به راحتی قابل جمع ، هستند، به طرز شگفت انگیزی همه کاره هستند و تقریباً بی اشتباه هستند. آنها برای سرو در بالای سالاد، به ،وان پیش غذا با مایونز آووکادویی خوب، یا روی نان به ،وان یک همبرگر عدس قرمز خوشمزه، همه کاره هستند.

عدس قرمز کامل شده روی یک سطح سفید پهن شده است

پختن وعده‌های غذایی گیاهی با عدس قرمز به شما اطمینان می‌دهد که مقدار زیادی پروتئین دریافت می‌کنید و به‌علاوه آن‌ها به سرعت پخته می‌شوند و آماده‌سازی غذا را آسان‌تر می‌کنند!

آن‌ها در سوپ‌ها و خورش‌ها خوب و خامه‌ای پخته می‌شوند، اما در ساختن نبات‌ها و کوفته‌های گیاهی نیز کار می‌کنند. با استفاده از این پروتئین گیاهی خوشمزه در غذاهای بیشتری مانند پتی کیچاری، کوفته قارچ و عدس قرمز، و خورش عدس قرمز و سبزی.

چرا این دستور العمل پتی عدس کار می کند؟

  • کیک عدس مغذی است. عدس و گل تاج ،وس مملو از پروتئین گیاهی هستند و برای متابولیسم و ​​سلامت قلب عالی هستند. جعفری دوز خوبی از ویتامین K (77 درصد از نیاز روزانه شما در 1 قاشق غذاخوری) را تامین می کند.
  • برای تهیه غذا عالی است! آنها را به راحتی می توان از قبل تهیه کرد و در صورت نیاز برای وعده های غذایی در فریزر نگهداری کرد.
  • روش های بسیار زیادی برای سرو عدس پخته شده! آنها برای وعده های غذایی، پیش غذای مهم، و میان وعده کار خواهند کرد!

آنچه در این دستور غذا می گنجد

نگران نباشید اگر لیست مواد تشکیل دهنده در این دستور پخت عدس کمی طول، به نظر می رسد. به جز چند مورد، شرط می بندم که شما ا،ر آنها را در دست دارید!

مواد تشکیل دهنده برای عدس قرمز Easy Red Lentil Patties با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • روغن خنثی: از یک روغن با طعم خنثی با حرارت بالا مانند آووکادو، هسته انگور یا کانولا استفاده کنید.
  • آمارانت: تاج ،وس در ا،ر فروشگاه های مواد غذایی با بخش عمده، در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی یا آنلاین حمل می شود. از نظر تغذیه ای بسیار شبیه کینوا است، با مشخصات پروتئینی کاملی از تمام اسیدهای آمینه، اما تقریباً نصف قیمت است و هضم آن آسان است. اگر نمی تو،د آن را پیدا کنید، کینوا در اینها نیز کار می کند.
  • عدس قرمز: عدس هایی که به راحتی پخته می شوند و برای درست ، کلوچه ها عالی عمل می کنند. شما همچنین می تو،د از عدس زرد استفاده کنید که به روشی مشابه پخته می شود.
  • سیب زمینی روست: یک سیب زمینی همه منظوره خوب برای تهیه پت.
  • معطرها و گیاهان دارویی: پیاز، سیر و جعفری تازه به عدس عطر و طعم می دهند.
  • مخمر تغذیه ای: یک ماده اختیاری است اما تا حد زیادی به طعم دادن به این غذا کمک می کند. اگر در مورد این ماده تازه کار هستید، این پست را بررسی کنید تا در مورد مخمر تغذیه ای بیشتر بد،د.
  • چاشنی: ،دل، سس کچاپ، زیره و پاپریکا را اضافه می کنیم تا طعم بدهیم.
  • آرد ذرت و آرد همه منظوره: با نان عدس مخلوط شده تا ساختاری به آن ها بدهد و کمک کند همه چیز در کنار هم بماند. آرد ذرت نسبت به استفاده از آرد به تنهایی بافت بیشتری به آنها می دهد.

طرز تهیه پته عدس قرمز

در اینجا یک مرور کلی از آنچه در ساختن این پتی های عدس قرمز وگان وجود دارد آورده شده است! این به کمی آمادگی نیاز دارد اما ارزش صبر ، را دارند!

  • 1) قبل از شروع. فر را از قبل گرم کنید و روغن را به یک ورقه پخت اضافه کنید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید.
  • 2) آمارانت، عدس و دو فنجان آب را اضافه کنید به یک قابلمه متوسط آن را به جوش آورید، سپس درب آن را ببندید و حرارت را کم کنید. اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بدون مزاحمت بپزد تا آب آن گرفته شود و تاج ،وس و عدس پخته شوند. مانند فرنی می شود، بگذارید خنک شود.
فرآیند اضافه ، آب به یک کاسه
فرآیند اضافه ، آمارانت به کاسه
فرآیند اضافه ، عدس به کاسه
  • 3) سیب زمینی را رنده کنید در یک کاسه همزن بزرگ سپس آن را روی سینک فشار دهید تا آب اضافی خارج شود. سیب زمینی را در ظرف برگرد،د و پیاز ،د شده، سیر و جعفری را اضافه کنید.
شات فرآیند رنده سیب زمینی
پس از فشار دادن سیب زمینی، شات را پردازش کنید تا آب اضافی آزاد شود
پس از فشار دادن سیب زمینی، شات را پردازش کنید تا آب اضافی آزاد شود
شات سبزیجات برش داده شده را روی تخته برش پردازش کنید
فرآیند اضافه ، سبزیجات به کاسه
  • 4) مخلوط آمارانت و عدس پخته شده را اضافه کنید در کاسه قرار دهید و با دست خوب مخلوط کنید.
فرآیند اضافه ، کاسه عدس به کاسه سبزیجات
ع، فرآیندی که اضافه ، همه مواد را با هم در یک کاسه نشان می دهد
  • 5) ،دل را اضافه کنید، سس کچاپ، ادویه جات ترشی جات، آرد ذرت و آرد. کاملا مخلوط کنید تا همه مواد با هم ،یب شوند.
فرآیند اضافه ، ،دل به کاسه
فرآیند اضافه ، سس کچاپ به کاسه
فرآیند اضافه ، آرد ذرت و ادویه ها به کاسه
فرآیند اضافه ، آرد به کاسه
شات مخلوط ، مواد با هم در یک کاسه
  • 6) مخلوط را به شکل کتلت های کوچک درآورید، سپس آنها را روی سینی فر قرار دهید و به مدت 8 تا 10 دقیقه از هر طرف بپزید تا قهوه ای طلایی و ترد شوند.
فرآیند شکل دادن مواد تشکیل دهنده به چندین نان

نکات تخصصی

  • روغن روی تابه را نادیده نگیرید! این همان چیزی است که به نبات عدس ظاهری ترد می دهد.
  • سیب زمینی ها را حتما فشار دهید (یا اگر مقداری کدو سبز اضافه کنید). هر گونه آب اضافی می تواند عدس را خیس یا بیش از حد نرم کند.
  • زمان پخت را افزایش دهید اگر تصمیم دارید کتلت های بزرگتر یا ضخیم تر درست کنید.

سوالات متداول

آیا می توانم در این دستور عدس قرمز را با عدس قهوه ای یا سبز جایگزین کنم؟

نه واقعا. عدس قرمز و زرد به طور قابل توجهی با عدس قهوه ای و سبز تفاوت دارد. آنها نرم تر هستند و هنگام پختن تقریباً از هم می پاشند. در این دستور، این بافت کمک می‌کند تا پته‌ها را کنار هم نگه دارید، بنابراین اگر از عدس‌های دیگر استفاده می‌کنید، ممکن است شکننده شوند.

آیا می توانم عدس قرمز را در سرخ کن بادی بپزم؟

بله، تو میتونی! به سبد سرخ کن هوا اسپری خوبی بدهید. سرخ کن را از قبل گرم کنید و در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید و آنها را تا نیمه برگرد،د.

عدس قرمز کامل شده روی یک سطح سفید پهن شده است

تغییرات

  • تند: این شیرینی ها برای افزودن مقداری سس تند یا سریراچا به همراه سس کچاپ و ،دل بسیار عالی هستند تا کمی زینگ بیشتری به آن ها بدهد.
  • شکل و اندازه را تغییر دهید! اگر می خواهید از آنها برای ساندویچ یا به ،وان همبرگر عدس قرمز استفاده کنید، آنها را به شکل پت های بزرگتر در آورید. اگر توپ ها را به پت ها ترجیح می دهید، می تو،د توپ نیز درست کنید. زمان پخت را برای شکل ها و اندازه های ضخیم تر افزایش دهید.
  • چاشنی را تغییر دهید: جعفری را با گشنیز یا سایر گیاهان تازه عوض کنید. پاپریکا دودی یا دود مایع را اضافه کنید تا کمی طعم دودی داشته باشد.
  • شیرینی عدس ترد فوق العاده. بعد از فرم دادن به پتی ها، آن ها را با ،ده های پنکو یا کراکر بپوش،د تا بافتی ترد به آن ها بدهید.
  • سبزیجات را اضافه کنید: مقداری کدو سبز رنده شده اضافه کنید تا مقداری سبزیجات به آن اضافه کنید! فقط مطمئن شوید که آب اضافی را بعد از ،د ، فشار دهید.

نحوه خدمت

نحوه ذخیره سازی

  • یخچال: اجازه دهید عدس قرمز کاملا خنک شود سپس آن را در ظرفی منتقل کنید. پیشنهاد می کنم یک لایه یا یک تکه کاغذ روغنی بین لایه ها اضافه کنید. تا پنج روز در یخچال نگهداری شود.
  • فریزر: به همان روشی که در بالا ذکر شد نگهداری کنید و سپس تا سه ماه در فریزر قرار دهید. برای بهترین نتیجه، اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شوند.
  • گرم ، مجدد: آنها را به صورت یک لایه در قالب روغنی یا اسپری شده برگرد،د. آنها را در فر 375 درجه فارنهایت به مدت 8 تا 10 دقیقه یا تا زم، که کاملاً گرم شوند گرم کنید. اگر تصمیم دارید آنها را از حالت یخ زده گرم کنید، باید زمان پخت را افزایش دهید.
  • جلو بزن: عدس قرمز برای تهیه غذا ایده آل است، اما من به شدت توصیه می کنم قبل از نگهداری آنها را کاملاً بپزید. می‌تو،د با قرار دادن آن‌ها در فریزر روی سینی که با کاغذ روغنی پوشانده شده، فریز کنید و بعد از یخ زدن آن‌ها را به کیسه یا ظرف منتقل کنید. این امر باعث می شود تا به راحتی آنچه را که برای پختن غذا نیاز دارید خارج کنید.

دستور العمل های بیشتر عدس وگان

ع، ها توسط آلفونسو رویا

عدس قرمز کامل شده روی یک سطح سفید پهن شده است

عدس قرمز آسان

رنه پرس

نبات عدس قرمز به راحتی قابل جمع ، هستند، به طرز شگفت انگیزی همه کاره هستند و تقریباً بی اشتباه هستند. آنها برای سرو در بالای سالاد، به ،وان پیش غذا با مایونز آووکادویی خوب، یا روی نان به ،وان یک همبرگر عدس قرمز خوشمزه، همه کاره هستند.

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 35 دقیقه

زمان کل 45 دقیقه

دوره شام نهار

غذا آمریکایی

خدمات 8 وعده های غذایی

کا،ی 153 کیلو کا،ی

  • فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. 1 تا 2 قاشق غذاخوری روغن خنثی با حرارت بالا (آووکادو، کانولای ارگ،ک، هسته انگور) را روی یک ورقه پخت قرار دهید و به طور یکنواخت پخش کنید.

  • در یک قابلمه متوسط، گل تاج ،وس، عدس و 2 فنجان آب را اضافه کنید. روی قابلمه را بجوش،د و درب قابلمه را بپوش،د و آن را کم کنید تا بجوشد. اجازه دهید به مدت 10 تا 15 دقیقه بدون مزاحمت بپزد تا آب گرفته شود و تاج ،وس و عدس پخته شوند. فرنی می شود، بگذارید خنک شود.

  • در حالی که تاج ،وس در حال پختن است، سیب زمینی را در یک کاسه بزرگ همزن رنده کنید. با دستان خود سیب زمینی ،د شده را روی سینک فشار دهید تا آب اضافی آزاد شود. به کاسه برگرد،د و پیاز، سیر و جعفری ،د شده را اضافه کنید. مخلوط آمارانت/عدس پخته شده را اضافه کنید و با دست خوب مخلوط کنید. ،دل، سس کچاپ، ادویه جات ترشی جات، آرد ذرت و آرد را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

  • به شکل نان‌های کوچک درآورید، سپس آن‌ها را روی سینی فر قرار دهید و به مدت 8 تا 10 دقیقه از هر طرف بپزید تا قهوه‌ای طلایی و ترد شوند.

  • روغن روی تابه را نادیده نگیرید! این همان چیزی است که به نبات عدس ظاهری ترد می دهد.
  • سیب زمینی ها را حتما فشار دهید (یا اگر مقداری کدو سبز اضافه کنید). هر گونه آب اضافی می تواند عدس را خیس یا بیش از حد نرم کند.
  • زمان پخت را افزایش دهید اگر تصمیم دارید کتلت های بزرگتر یا ضخیم تر درست کنید.

کا،ی: 153کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 26gپروتئین: 6gچربی: 3gچربی های اشباع شده: 0.4gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 1gچربی ترانس: 0.01gسدیم: 354میلی گرمپتاسیم: 368میلی گرمفیبر: 6gقند: 2gویتامین A: 467IUویتامین سی: 9میلی گرمکلسیم: 44میلی گرماهن: 3میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط برآورد هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیرقابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر یا خسارت ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/red-lentil-and-amaranth-protein-patties/