طرز تهیه 13 نوع غذای لذیذ و خوشمزه با قارچ-گروه غذایی


تصور کنید که یک سطل پر ازسرهای سالمون در هوای گرم تابستان برای چند هفته در بیرون قرار بگیرد! خوردن این سرها در معرض چالشی طولانی و جدی در خصوص سلامت مردم آن منطقه قرارگرفته است که احتمال مسمومیت در آن‌ها وجود دارد. سر ماهی سالمون گندیده علاوه بر اینکه یکی از بدمزه ترین غذاهای دنیا است، از غذاهای چندش آور نیز به شمار می‌آید که حتی دیدن تصاویرش نیز برای برخی مشمئز کننده است.

  • شاید دوست داشته باشید علاوه بر رستوران های کیش، برگرهای این شهر را هم امتحان کنید.
  • پاستا ای سیسی نیز یکی از غذاهای ایتالیایی است که در نواحی مرکزی و جنوبی ایتالیا از محبوبیت زیادی برخوردار است.
  • غذا یک راه منحصر به فرد برای این است که افراد به یکدیگر نزدیک شوند، تجربه‌ های خوبی ایجاد کنند و یک پیش زمینه خوب در آن ها به وجود بیاید.
  • اگر میخواهید یک وعده غذایی خوشمزه و گیاهی درست کنید که مورد علاقه بچه ها باشد حتما این غذای قارچی بدون گوشت را امتحان کنید.
  • این مواد اینقدر جذاب هستند که هر کسیو به وجد میاره تا برای یک بارم که شده این غذا را درست کند.

Sloppy joes از رستورانی در شهر سیوکس، لووا در سال ۱۹۳۰ آمده که یک نوع ساندویچ گوشت است . معمولا در آن از گوشت گاو با یک نوع سس گوجه فرنگی شیرین استفاده می شود. بعضی از افراد نیز از همبرگر ساده در آن استفاده می‌ کنند و همین امر باعث شده است که تجربه خوبی از خوردن این غذا داشته باشند. البته شکل این ساندویچ همیشه مانند ساندویچ های دیگر نیست . معمولاً به دلیل وجود چندین لایه کاهو در این ساندویچ، می توان گفت که به طور کلی خیلی سنگین نیست و برای غذاهای مسافرتی تابستانی و یا وعده ناهار در مدرسه محبوبیت زیادی در گذشته داشته است.

ته چین مرغ

میتوانید کمی زردچوبه هم دراین مرحله همراه ادویه به مواد بیفزایید و با یک پیمانه آب اجازه دهید با حرارت متوسط بپزد. قارچ یکی از بهترین و خوشمزه ترین پروتئین های گیاهی است که میتواند جایگزین خوبی برای گوشت باشد. شما می توانید قارچ را به صورت کبابی یا تفت داده حتی چرخ کرده به تنهایی یا روی پیتزا و انواع سس پاستا و …استفاده کنید. پخت قارچ زمان بسیار کمی می خواهد ولی طعم بسیار لذیذی دارد. مهم ترین نکته برای پخت قارچ این است که حتما باید آبش به خوبی هنگام پخت گرفته شود وگرنه ایجاد نفخ می کند به خصوص برای افرادی که روده و معده حساسی دارند.

تاکو (Tacos)، غذای خوش طعم  مکزیک

اما هر جا غذایی به اسم غذای چینی به شما دادند حتما غذای چینی اصل نیست و ممکن است جعلی باشد. اگر گذرتان به چین یا کشور دیگری افتاد که غذای چینی سرو می‌کرد حتما رستورانی را انتخاب کنید که چینی‌ها آن‌جا مشغول غذا خوردن باشند نه گردشگران. طرز تهیه پودینگ توت‌فرنگی؛ دسر خوشمزه‌ی ایتالیایی در این روزهای گرم تابستانی، خوردن یک دسر خنک و خوشمزه به عنوان میان‌وعده می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد … طرز تهیه رول موز و شکلات؛ یک صبحانه‌ی سریع و خوشمزه می‌توان گفت که صبحانه مهم‌‌ترین وعده‌ی غذایی روزانه‌ی ماست و به ما کمک می‌کند تا انرژی کافی برای شرو … طرز تهیه قهوه موکا با سس شکلات در ۳ دقیقه موکا یک نوشیدنی خوشمزه با طعم شکلات است و مانند لته، بر پایه‌ی اسپرسو و شیرداغ تهیه می‌شود.

تابه را از روی حرارت برداشته تخم مرغ ها را به آن اضافه کرده مخلوط نمایید و دوباره روی حرارت بگذارید تا ببندد و سپس رویش جعفری خرد شده بپاشید. سینه مرغ را که به صورت مربعی خرد کرده اید به همان روغن قبلی اضافه کرده سرخ کنید. تابه ای را روی حرارت قرار داده و بادمجان را به همراه کمی روغن سرخ کرده کناری بگذارید. • قارچ ها را شسته آبکش کنید و به صورت حلقه ای خرد کنید و به همراه 10 گرم کره و کمی نمک روی حرارت ملایم تفت دهید تا قارچ آب بیندازد. حرارت را بیشتر کنید تا آب قارچ کاملا گرفته شود و کمی سرخ شوند. درست میشه و خوبیش اینه که در کمترین زمان ممکن میتونید این غذا رو آماده کنید، و وقتی که جا بیوفته، هم لعاب خوبی داره و هم این که به خوبی روغن میندازه و کسایی که، رو طعم خورشت حساس هستن رو به خوبی راضی میکنه.

حتما شما هم با دیدن یانگوم در سریال محبوب جواهری در قصر شیفته فرهنگ غذایی کره جنوبی شده اید. چیزی که باید در مورد غذاهای کره جنوبی بدانید این است که مردم این کشور عاشق گوشت، برنج و سبزیجات هستند. در میان انواع گوشت ها مردم این کشور عاشق گوشت گاو هستند.