سیب زمینی پخته شپردز پای – دستور العمل های فصلی سالم



طرز تهیه این دستور

مرحله 1: سیب زمینی را بپزید

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. سیب زمینی ها را در فر قرار دهید و بپزید تا بیرون ترد و داخل آن نرم و پفی شود، حدود 1 ساعت.

مرحله 2: گوشت ، قهوه ای

وقتی سیب زمینی ها حدود 20 دقیقه باقی ماندند، 1 قاشق چایخوری روغن را در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. گوشت ، را اضافه کنید و حدود 5 دقیقه بپزید و با قاشق چوبی ،د کنید تا قهوه ای شود. مخلوط گوشت ، را داخل الک بریزید و چربی را از آن خارج کنید.

مرحله 3: پیاز را بپزید

ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید، 2 قاشق چایخوری روغن، سیر، پیاز، آویشن، نمک و فلفل باقی مانده را اضافه کنید و تفت دهید و مرتب هم بزنید تا پیازها قهوه ای شوند، 3 تا 5 دقیقه.

مرحله 4: فیلینگ شپردز پای را درست کنید

شراب قرمز را اضافه کنید و بجوش،د و تکه های قهوه ای شده را بشویید تا شراب تقریباً به طور کامل تبخیر شود، حدود 3 دقیقه. آرد را روی مخلوط پیاز بپاشید و هم بزنید تا پوشانده شود. آبگوشت، ورسسترشر و گوشت ، را اضافه کنید و بگذارید بجوشد و مرتباً هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود، 1 تا 2 دقیقه. ذرت و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و بجوش،د تا گوشت ، پخته شود، سس غلیظ شود و سبزیجات نرم شوند، 3 تا 5 دقیقه.

مرحله 5: سیب زمینی های پخته شده را پر کنید

سیب زمینی ها را به بشقاب یا کاسه های کم عمق منتقل کنید. سیب زمینی ها را با چاقو از طول باز کنید. مخلوط گوشت ، را روی سیب زمینی ها بریزید. در صورت استفاده، پنیر را روی آن قرار دهید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/shepherds-pie-loaded-baked-،atoes/