سبزیجات برشته یونانی – لیمو کاسه®



این سبزیجات برشته یون، یک دستور غذای جانبی گیاهی سریع و آسان است که با بادمجان، سیب زمینی، پیاز و سایر سبزیجات پخته شده تا زم، که در روغن زیتون و گیاهان تازه کاراملی شوند، درست می شود.

دستور العمل سبزیجات برشته یون،

من همیشه به دنبال دستور العمل های جدید برای غذای جانبی هستم که یک یا دو وعده سبزیجات را در آن ب،ب،د. دستور پختی که می توان آن را به راحتی در فر یا خارج از کباب درست کرد، آن را در کتاب های من برنده تر می کند. این سبزیجات برشته یون، مورد علاقه خانواده است زیرا می توان آنها را به روش های مختلف طبخ کرد! سریع، آسان و پر از طعم – این غذای جانبی گیاهی مورد علاقه جدید شما خواهد بود.

،اصر

  • بادمجان: وقتی برشته یا کبابی می شود، قوام خوشمزه و خامه ای به دست می آید و با کاراملی شدن شیرین می شود.
  • پیاز: من دوست دارم از پیاز قرمز برای رنگ پر جنب و جوش و عطر و طعم آن استفاده کنم، اما می تو،د از پیاز شیرین یا زرد نیز استفاده کنید.
  • سیب زمینیها: من معمولاً از طلای یوکان استفاده خواهم کرد، زیرا من عاشق بافت خامه ای هستم که آنها هنگام برشته شدن بدست می آورند. اما سیب زمینی سرخ شده یا قرمز نیز خوب عمل می کند.
  • فلفل دلمه ای: فلفل دلمه ای قرمز شیرین ترین دسته است، بنابراین من همیشه از مقداری قرمز همراه با مقداری زرد و شاید سبز برای رنگ بیشتر استفاده می کنم.
  • سیر: سیر به صورت حبه‌های کامل برشته می‌شود و به تکه‌هایی با طعم شیرین، کاراملی، نرم و کره‌ای تبدیل می‌شود تا همراه با سبزیجات بخورید.
  • روغن زیتون: سبزیجات را می پوشاند تا به آن ها کمک کند تا به طور یکنواخت برشته شوند و رنگ خوب و کاراملی به دست آورند.
  • پونه کوهی: چه تازه و چه خشک، پونه کوهی طعم مدیترانه ای ک،یک را به این سبزیجات یون، اضافه می کند. می تو،د از انواع سبزی ها مانند جعفری تازه، رزماری یا آویشن استفاده کنید!

طرز تهیه سبزیجات سوخاری یون،

برش سیب زمینی

سبزیجات برشته یون، خود را با شستن تمام سبزیجات خود شروع کنید. سپس سیب زمینی های خود را برش دهید. من شخصا پوستم را جدا نمی کنم، اما اگر ترجیح می دهید می تو،د!

برش دادن بادمجان

سپس بادمجان، پیاز و فلفل دلمه‌ای را ،د می‌کنید تا تقریباً به اندازه سیب‌زمینی‌ها باشند. هر چه اندازه یکنواخت تر باشد، یکنواخت تر می پزند!

،د ، گیاهان

اگر از گیاهان تازه استفاده می کنید، آن ها را نیز ،د کنید.

ریختن روغن زیتون

بعد روی ورقه پخت آماده شده، تمام سبزیجات ،د شده و حبه های سیر را بچینید. روغن زیتون را بریزید و نمک و فلفل سیاه بپاشید.

مخلوط ، سبزیجات

پونه کوهی را اضافه کنید و سپس همه را با هم مخلوط کنید تا همه چیز به طور یکنواخت در روغن و چاشنی آغشته شود. قبل از قرار دادن آن در فر با دمای 450 برای حدود 40 دقیقه دوباره همه را صاف روی صفحه قرار دهید.

سبزیجات برشته یون، آسان

وقتی سبزیجات نرم و کاراملی شده به نظر می رسند، قبل از تزئین با هر گونه سبزی اضافی از فر خارج کنید. سبزیجات برشته یون، خود را سرو کنید و لذت ببرید!

سوالات متداول:

سبزیجات معمولی که در غذاهای یون، استفاده می شوند چیست؟

گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، زیتون، بادمجان، کدو سبز و خیار همگی از سبزیجات رایج در یونان هستند.

چگونه سبزیجات برشته ترد تهیه کنیم؟

برای اینکه مطمئن شوید سبزیجات برشته ترد و کاراملی می شوند و خیس نمی شوند، مطمئن شوید که آنها را در یک لایه نازک و یکنواخت روی یک ورقه پخت قرار دهید. در صورت نیاز از بیش از یک ورقه پخت استفاده کنید! ازدحام بیش از حد سبزیجات، بخار را به دام می اندازد و آنها را خیس می کند.

تفت دادن با سبزیجات چه می کند؟

هنگام تفت دادن سبزیجات، دمای بالای پخت، قندهای طبیعی را خارج می کند و در نتیجه سبزیجات شیرین و کاراملی می شود. به ،وان مثال، سیر برشته شیرین و لطیف است، تند یا تلخ نیست.

سبزیجات سرخ شده یون، دل،ب

غذاهای اصلی رایگان

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این میان وعده را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال خوردن سبزیجات یون،

اگر نمی خواهید خانه خود را گرم کنید، می تو،د گریل خود را از قبل روی حرارت زیاد گرم کنید و در آنجا بپزید! در هر صورت، این سبزیجات برشته یون، یک طرف خوشمزه برای وعده غذایی بعدی شما خواهد بود.

چنگال شما منتظر است.

دستور العمل سبزیجات برشته یون،

سبزیجات سرخ شده یون،

این دستور غذای جانبی گیاهی سریع و آسان با سبزیجات مختلف تهیه می شود که تا زم، که در روغن زیتون و گیاهان تازه کاراملی شوند، پخته می شوند.

آماده سازی: 10 دقایق

پختن: 40 دقایق

جمع: 50 دقایق

سنجاق

خدمات: 6

  • 1 متوسط بادمجان (مکعبی)
  • 1 پیاز قرمز (برش در قطعات 1/2 اینچی)
  • 2 فنجان ها سیب زمینی طلای یوکان ،د شده
  • 1 فلفل دلمه ای قرمز (دانه و مکعبی شده)
  • 8 حبه های سیر (پوست کنده، کامل)
  • ¼ فنجان روغن زیتون اضافی
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • ½ قاشق چایخوری فلفل
  • 2 قاشق غذاخوری چرخ کرده پونه کوهی تازه (یا 2 قاشق چایخوری خشک شده)
  • 1 قاشق چایخوری دانههای فلفل قرمز (اختیاری)
  • فر را از قبل با دمای 450 درجه گرم کنید و یک ورقه فر را با فویل بپوش،د. با اسپری آشپزی اسپری کنید.

  • تمام سبزیجات و حبه های سیر را روی ظرف پخت آماده شده بریزید و با روغن زیتون، نمک، فلفل، سبزی تازه و فلفل چیلی بپاشید. خوب هم بزنید سپس 35-40 دقیقه یا تا زم، که قهوه ای طلایی و کاراملی شود بپزید. در صورت تمایل قبل از سرو با سبزیجات تازه تزئین کنید.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید


خدمت: 1فنجانکا،ی: 174کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 21gپروتئین: 3gچربی: 9gچربی های اشباع شده: 1gسدیم: 401میلی گرمپتاسیم: 582میلی گرمفیبر: 5gقند: 5gویتامین A: 737IUویتامین سی: 44میلی گرمکلسیم: 21میلی گرماهن: 1میلی گرم





منبع: https://thelemonbowl.com/greek-roasted-vegetables/