سالسا ذرت تازه – Fit Foodie Finds



سالسا ذرت در یک کاسه با لیموترش و تورتیلا.

با شیرین و لذیذ پر جنب و جوش و لذیذ ما در طعم های تازه تابستان شیرجه بزنید سالسا ذرت تازه، جمعیتی تضمینی برای هر من،تی. آن را در 30 دقیقه درست کنید!

سالاد ذرت مکزیکی در یک کاسه با چیپس تورتیلا.

سالسا ذرت تازه خوشمزه

آماده اید تا با یک دستور غذای پر جنب و جوش، با طراوت و خوشمزه، جوانه های چشایی خود را خوشحال کنید؟ به ما سلام کن سالسا ذرت تازه! با الهام از فضل تابستان، این سالسا مملو از ذرت تازه مزرعه، گوجه فرنگی رسیده و مقداری لیمو ترش است..

این فقط یک افزودنی خوشمزه به سفره شما نیست، بلکه جشنی برای خوردن سالم و فصلی است. این دستور پخت آسان است، فوق العاده همه کاره است، و همراهی عالی برای چیپس تورتیلا و تاکو شب مورد علاقه شماست. با ما در طعم های تابستان شیرجه بزنید و بیایید آشپزی کنیم!

چه چیزی سالسای ذرت تازه ما را متمایز می کند؟

تازگی خانگی: برخلاف نسخه های ،یداری شده در فروشگاه، این دستور غذای سالسا ذرت تازه تازه خانگی است و طعم های طبیعی و طعمی را ارائه می دهد که نمی توان آن را در کارخانه تکرار کرد.

حرارت قابل تنظیم: دستور پخت به شما اجازه می دهد حرارت را به دلخواه تنظیم کنید. می تو،د هالاپینو چرخ کرده یا کمی کاین را برای یک ضربه تند اضافه کنید یا آن را ملایم نگه دارید – همه چیز به شما بستگی دارد!

مواد اولیه با کیفیت عالی: استفاده از مواد تازه و باکیفیت مانند ذرت رسیده، گوجه فرنگی کامپاری و روغن آووکادو، تفاوت قابل توجهی در طعم و مزه ایجاد می کند و طعمی بی نظیر را تضمین می کند.

یک کاسه با گوجه فرنگی و سبزیجات در آن.

مواد تشکیل دهنده ویژه

برای ذرت پخته شده

  • ذرت تازه روی لپه
  • روغن آووکادو
  • زیره آسیاب شده
  • نمک

برای سالسا

  • گوجه فرنگی (ما از گوجه فرنگی پر جنب و جوش Campari استفاده کردیم، اما شما می تو،د از آنچه در دست دارید استفاده کنید)
  • نمک
  • پیاز قرمز، ربع
  • سیر، پوست کنده
  • آب لیمو
  • سرکه برنج یا سرکه شراب قرمز
  • گشنیز تازه

مخلوط کن حیوانات.

مورد علاقه ما

Beast Blender

را Beast Blender مخلوط کن ما برای اسموتی ها، دیپ ها، سوپ ها و هر چیز دیگری است. این اندازه عالی و قیمت متوسط ​​است. اوه، و اوه، بسیار قدرتمند!

در آمازون ،ید کنید

ذرت در یک تابه با قاشق چوبی.

طرز تهیه سالسا ذرت تازه

آن ذرت را آماده کنید

ذرت خود را در یک ظرف بزرگ پر از آب سرد فرو کنید. روی آن را بپوش،د و بگذارید آب بجوشد. با گرم شدن آب، ذرت شما در حال پختن است و تمام خوبی ها را جذب می کند. هنگامی که ذرت شما به رنگ زرد پر زرق و برق درآمد، حرارت را خاموش کرده و ذرت را است،اج کنید. آن دانه ها را از لپه برش دهید و بین 2.5 تا 3 فنجان ذرت را هدف قرار دهید.

سیزل و سیر

روغن آووکادو را در یک تابه بزرگ روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید. ذرت را داخل آن بریزید و روی آن نمک و زیره بپاشید. هدف این است که اجازه دهید آن هسته ها قهوه ای شوند، بنابراین حدود 10 دقیقه زمان پخت را بگذارید و گهگاه هم بزنید. پس از اتمام، ذرت خود را در یخچال خنک کنید.

گوجه فرنگی زمان

گوجه فرنگی های خود را با ½ قاشق چای خوری نمک بریزید و بگذارید 15 دقیقه بماند تا رطوبت اضافی آن گرفته شود. این باعث می شود سالسا شما تازه شود، نه آبکی!

بلیتز و ،یب

پیاز و سیر خود را در غذاساز مخلوط کنید تا ریز ،د شوند. پس از استراحت گوجه‌فرنگی‌ها، آن‌ها را صاف کرده و رطوبت باقی‌مانده را به آرامی فشار دهید. آنها را با پیاز و سیر به غذاساز اضافه کنید و تفت دهید تا سالسا به غلظت دلخواه برسد.

مخلوط و مرینیت کنید

مخلوط سالسا خود را در یک کاسه بزرگ سرو بریزید. گشنیز، آب لیموترش و سرکه را هم بزنید. در آ، ذرت خنک شده و نمک باقی مانده را اضافه کنید و همه را با هم مخلوط کنید.

خدمت یا ذخیره

سالسا ذرت تازه شما بلافاصله با مقداری چیپس تورتیلا آماده خوردن است. یا می تو،د آن را در یخچال بگذارید تا طعم ها با هم ،یب شوند – به ما اعتماد کنید، انتظار ارزشش را دارد!

دو ذرت روی لپه با کره روی آن.

آن را امتحان کنید!

چگونه ذرت کامل را بجوش،م

ما از ذرت شیرین آب پز تازه در این سالسا ذرت تازه استفاده می کنیم. از دستور العمل اثبات ،انه ما برای نحوه جوشاندن ذرت روی بلال استفاده کنید – نمی تو،د اشتباه کنید!

دریافت دستور العمل

سالسا ذرت در یک کاسه سفید با یک چنگال.

چه چیزی را با سالسا ذرت تازه سرو کنید

  • سینه مرغ کبابی آبدار: سالسا ذرت تازه یک تاپینگ یا غذای جانبی فوق العاده برای این دستور مرغ کبابی است. طعم های تازه و خوش طعم سالسا می تواند مرغ خوش طعم را کاملاً تکمیل کند.
  • غذای آماده سازی Carnitas Burrito Bowls: سالسا ذرت تازه می تواند افزودنی رنگارنگ و مغذی برای این کاسه های آماده سازی غذا باشد. این یک ترد تازه و پاپ رنگ اضافه می کند.
  • گواکاموله خانگی: اگر می‌خواهید برای یک مهم، یا گردهمایی، غذای تازه‌ای تهیه کنید، این دستور پخت گواکاموله خانگی به زیبایی با سالسای ذرت تازه ست می‌شود.
  • جوجه روتیسری انچیلادا: سالسا ذرت تازه می تواند نقطه مقابل این کاسرول دل،ب و تند خوشمزه و با طراوت باشد.
  • فاجیتا صبحانه بوریتو: برای صبحانه ای روشن و دلپذیر، یک عدد سالسا ذرت تازه روی این بوریتوهای صبحانه پیشنهاد کنید.

نکات مهم برای سالسا ذرت تازه

فراموش نکنید که بعد از ،یب شدن همه مواد، طعم و چاشنی خود را تنظیم کنید. اگر از طرفداران گرما هستید، چرا فلفل هالاپینو چرخ کرده یا کمی فلفل کاین به آن اضافه نکنید؟ همه چیز در مورد این است که این سالسا ذرت تازه را خودتان بسازید.

از مواد تازه و با کیفیت استفاده کنید: این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما نمی توان آن را اغراق کرد. استفاده از ذرت تازه روی لپه و گوجه فرنگی رسیده، تفاوت زیادی در طعم و بافت سالسا شما ایجاد می کند. اگر از ذرت منجمد استفاده می کنید، مطمئن شوید که از کیفیت بالایی برخوردار است و قبل از استفاده آن را به درستی یخ زدایی کنید.

در قهوه ای شدن عجله نکنید: وقتی ذرت ها را در ماهیتابه سرخ می کنید، در مقابل عجله ، مقاومت کنید. دادن زمان کافی به ذرت برای قهوه ای شدن من، طعم شیرین آن را افزایش می دهد و ترد لذت بخشی را به این سالسا می دهد که واقعاً خاص می شود.

بگذارید سالسا استراحت کند: هنگامی که همه مواد را با هم ،یب کردید، ممکن است وسوسه انگیز باشد که درست داخل آن بگردید. اما اگر می تو،د، بگذارید سالسا چند ساعت یا حتی یک شب در یخچال بماند. این به طعم ها اجازه می دهد تا با هم ،یب شوند و یک پروفایل طعم پیچیده تر و غنی تر ایجاد کنند.

به یاد داشته باشید، زیبایی درست ، سالسا خود در انعطاف پذیری آن است. با خیال راحت با مواد و مقادیر آن بازی کنید تا زم، که ،یبی را پیدا کنید که کاملاً من، کام شما باشد!

سالسا ذرت مکزیکی در یک بشقاب سفید با چیپس تورتیلا.

سوالات متداول

آیا می توانم به جای ذرت تازه از کنسرو یا ذرت منجمد استفاده کنم؟

بله، اگر ذرت تازه در دسترس نیست یا من، نیست، می تو،د از ذرت کنسرو شده یا منجمد استفاده کنید. اگر از ذرت یخ زده استفاده می کنید، قبل از استفاده حتما آن را به خوبی ذوب کرده و آبکش کنید. اگر از کنسرو استفاده می کنید، حتما آن را بشویید و آبکش کنید تا سدیم اضافی از بین برود.

آیا می توان سالسا ذرت تازه را منجمد کرد؟

اگرچه از نظر فنی می‌تو،د سالسا ذرت تازه را فریز کنید، اما معمولاً توصیه نمی‌شود. بافت گوجه‌فرنگی و ذرت می‌تواند زم، که آب می‌شود، نرم شود. بهترین کار این است که سالسا خود را به صورت تازه یا تا یک هفته در یخچال میل کنید.

چه چیزی می توانم با سالسا ذرت تازه سرو کنم؟

سالسا ذرت تازه بسیار متنوع است و می‌توان آن را با انواع غذاها سرو کرد. برای چیپس تورتیلا یا به ،وان رویه تاکو، بوریتو یا انچیلادا عالی است. همچنین به طرز شگفت انگیزی با گوشت یا ماهی کبابی جفت می شود و می تواند طعم تازه و طعمی را به سالاد یا کاسه غلات اضافه کند. علاوه بر این، می تو،د از آن به ،وان یک همراه خوش رنگ و خوش طعم برای تخم مرغ یا املت برای یک صبحانه یا برانچ مقوی استفاده کنید.

ذخیره سازی

سالسا ذرت تازه می تواند تا یک هفته در یخچال بماند. برای حفظ طراوت آن را حتما در ظرف دربسته نگهداری کنید. عطر و طعم حتی ممکن است بعد از روز اول عمیق تر شود زیرا مواد زمان بیشتری برای ،یب شدن دارند.

سالسا ذرت مکزیکی در یک کاسه سفید با لیموترش و چیپس تورتیلا.

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط اشلی مک گلاگلین از چشم انداز خوراکی است.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/fresh-corn-salsa/