سالاد خیار گوجه فرنگی – دستور العمل های فصلی سالم



کلاژ ع، با روکش متن
یک وعده از سالاد در یک کاسه سرامیکی با یک چنگال با روکش متنی
سالاد خیار گوجه فرنگی در یک کاسه سفید از بالای سر با یک خوشه گوجه فرنگی و یک چرخ فلفل با روکش متنی
کلاژ ع، با روکش متن

کمال ساده گوجه فرنگی های رسیده تابست، و خیارهای تازه باغچه ای ترد در این سالاد خیار گوجه فرنگی آسان گرد هم آمده اند. ،یب خیار و گوجه فرنگی به کمی بیشتر از کمی سیر، ریحان ،د شده، سرکه، روغن زیتون و چاشنی نیاز دارد تا طعم تازه آنها را برجسته کند.

سالاد خیار گوجه فرنگی در یک کاسه سفید از بالای سر با یک خوشه گوجه فرنگی و یک چرخ فلفل

ما عاشق این دستور العمل سالاد خیار گوجه فرنگی هستیم

ما دوباره اینجا هستیم – تابستان است و ما تا زانو در محصولات فصلی هستیم! این بدان م،است که در اینجا در Healthy Seasonal Recipes فقط قدم برداشته ایم! ما با خوشحالی در حال تولید راه حل های دستور العمل ساده برای همه محصولات فصلی شما هستیم. ما عاشق سبزیجاتمان در اینجا هستیم و این فصل از سال مورد علاقه ماست.

در صدر لیست سبزیجات تابست، ما گوجه فرنگی و خیار هستند. این دو سبزی نیمه تابست، در بسیاری از غذاهای ک،یک خوشمزه با هم جفت می شوند: از گازپاچو تا سالاد یون،. این به این دلیل است که آنها در همان زمان در فصل هستند و طعم های آبدار شیرین آنها مطابقت ساخته شده در بهشت ​​است. وقتی با کمی سیر، ریحان تازه و چیزی بیش از یک پاشیده سرکه، روغن و چاشنی همراه باشید، یک ،یب برنده خواهید داشت!

این سالاد خیار و گوجه فرنگی را برای باربیکیو بعدی حیاط خلوت خود، یک پیک نیک با دوستان یا به ،وان یک غذای ساده فصلی برای یک وعده غذایی شبانه هفته سرو کنید.

یادداشت های مواد تشکیل دهنده

مواد تشکیل دهنده سالاد با روکش متن
  • گوجه فرنگیها: می‌تو،د از گوجه‌فرنگی‌های بزرگ، گوجه‌فرنگی موروثی، گوجه‌فرنگی یا گوجه‌فرنگی گی،ی استفاده کنید. بهتر است ،یبی از انواع مختلف گوجه فرنگی را امتحان کنید. شما در کل به 24 اونس یا 4 1/2 فنجان نیاز دارید. این تقریباً 4 گوجه فرنگی متوسط ​​یا 3 گوجه فرنگی بزرگ است که هسته گرفته و به صورت قاچ بریده شده است. توجه داشته باشید که گوجه‌فرنگی زرد و گوجه‌فرنگی سبز بسیار لطیف هستند و وقتی داخل سالاد ریخته می‌شوند شروع به از هم پاشیدن می‌کنند. پس با احتیاط هم بزنید تا خیس نشوند.
  • خیارها: برای سالاد یک خیار اروپایی بزرگ نیز می خواهید. به جای آن می تو،د از دو عدد خیار معمولی استفاده کنید. خیار را بشویید سپس پوست بگیرید و ،د کنید.
  • ریحان: به کمی ریحان تازه ،د شده نیاز دارید. اگر تازه ندارید می تو،د آن را حذف کنید. ریحان خشک را جایگزین نکنید.
  • روغن زیتون: برای سس، روغن زیتون فوق بکر خود را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. از آنجایی که این دستور غذا در مورد استفاده حدا،ری از چند ماده ساده است، انتخاب یک روغن زیتون با طعم میوه با کیفیت بالا تفاوت را ایجاد می کند.
  • سرکه شراب قرمز: سرکه مورد علاقه ما برای این سالاد، سرکه شراب قرمز است زیرا اسیدیته قوی و طعم خنثی آن دارد. اگر آب لیمو ندارید جایگزین پیشنهادی ماست. سرکه با،امیک گزینه دیگری است، اما طعم قوی و شیرینی ملایمی دارد که بیشتر به چشم خواهد آمد.
  • چاشنی ها: سیر تازه، نمک، فلفل و پونه کوهی خشک چاشنی های اضافی مورد نیاز برای سس هستند.

طرز تهیه سالاد گوجه فرنگی با خیار

با هم زدن لباس (سمت چپ) و هم زدن گوجه فرنگی و خیار سمت راست
  1. روغن، سرکه، سیر، پونه کوهی، نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید.
  2. گوجه‌فرنگی، خیار و ریحان را اضافه کنید و هم بزنید تا بپوشند. بلافاصله سرو کنید.
یک وعده از سالاد در یک کاسه سرامیکی با یک چنگال

نکات تخصصی و سوالات متداول

آیا این سالاد کتو پسند است؟

این سالاد دارای 9 گرم کربوهیدرات در هر 1 فنجان و 2 گرم فیبر است که در مجموع 7 گرم کربوهیدرات خالص دارد که در ا،ر رژیم های کتو در محدوده کربوهیدرات قرار دارد. برخی از افرادی که از رژیم‌های کتوژنیک پیروی می‌کنند، از گوجه‌فرنگی به دلیل محتوای قند طبیعی آن اجتناب می‌کنند. ادامه مطلب را اینجا بخو،دو با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا ببینید آیا این سالاد برای بودجه کربوهیدرات شما من، است یا خیر.

آیا برای سالاد باید خیار را پوست کند؟

پوست خیار کاملا خوراکی است و اگر از بافت آن مشکلی ندارید، نیازی به برداشتن آن نیست. پوست ضخیم است و اگر به بافت آن اهمیت نمی دهید می تو،د با یک پوست کن سبزیجات پوست آن را جدا کنید. خیارهای اروپایی (یا خیار ،یسی) پوست نازکی دارند و با پوست باقی مانده بسیار خوب هستند.

چگونه گوجه فرنگی را برای سالاد آماده می کنید؟

گوجه فرنگی ها را خوب بشویید. اگر بر،ب‌های تولیدی روی خود دارند، بر،ب را بردارید. ساقه را با چرخاندن و کشیدن آرام به سمت بالا و دور بردارید. هسته را با یک چاقوی تیز به شکل م،وطی وارونه برش دهید. برای سالاد برش بزنید. گوجه گی،ی را می توان به نصف برش داد. گوجه فرنگی های متوسط ​​(مانند گوجه فرنگی Campari) را می توان به چهار ،مت ت،یم کرد.

سالاد خیار گوجه فرنگی چقدر کا،ی دارد؟

این سالاد در هر وعده 1 فنجان 124 کا،ی دارد.

چرا برخی از خیارها تلخ هستند؟

کوکوربیتاسین یک ،یب طبیعی است که در برخی از خیارها یافت می شود و باعث ایجاد طعم تلخ می شود. انگورهای خیار که به دلیل شرایط بسیار گرم تحت تنش هستند، مستعد تولید خیار تلخ هستند. اگر خودتان خیار پرورش می دهید، به طور منظم به آن آب بدهید و قبل از افزودن آنها به سالاد، حتماً آنها را بچشید.

بهترین سس برای سالاد گوجه فرنگی چیست؟

سس سالاد با سرکه شراب قرمز بهترین انتخاب برای سالاد گوجه فرنگی و خیار است زیرا خیلی شیرین نیست و دارای اسیدیته تارت روشن است که به خوبی با طعم تازه گوجه فرنگی و خیار هماهنگ می شود. ،یب ما شامل سیر، روغن زیتون و پونه کوهی خشک شده است. جایگزین هایی برای سس هایی که در زیر توضیح داده ایم، سس آب لیمو یا این وینگرت شراب قرمز است. سس با،امیک گردویی ما گزینه دیگری برای طرفداران سس با،امیک است – و خیلی شیرین نیست.

ذخیره سازی و ساختن پیش رو

اگر دوست دارید این سالاد را از قبل آماده کنید می تو،د کارهای زیر را انجام دهید:

  1. خیارها را ،د کرده و در ظرف در بسته در یخچال تا 2 روز نگهداری کنید.
  2. سس را در یک شیشه مخلوط کنید و تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید. با قرار دادن شیشه در یک کاسه آب گرم، آن را به دمای اتاق برس،د.
  3. گوجه فرنگی و ریحان را درست قبل از اینکه با خیار و سس پرتاب کنید، ،د کنید.

خیار و گوجه‌فرنگی هر دو پس از مخلوط شدن با سالاد (با سس) رطوبت را از خود خارج می‌کنند، بنابراین توصیه نمی‌کنیم قبل از موعد آن را مخلوط کنید.

جایگزین ها و تغییراتی که باید امتحان کنید

به جای ریحان: از شوید تازه، جعفری یا پیازچه استفاده کنید. آرگولای ریز ،د شده نیز فوق العاده است. اگر آن را در باغ خود می کارید پونه کوهی تازه یک زیره عالی برای پونه کوهی خشک (دوبرابر مقدار) و همچنین اگر دارید epazote در باغ خود سعی کنید کمی اضافه کنید! فوق العاده است!

سبزیجات اضافی و از این قبیل: پیاز قرمز ،د شده یا تکه های آووکادو را به آن اضافه کنید. ما همچنین این را با فلفل قرمز تفت داده شده، قلب کنگر فرنگی و زیتون دوست داریم. کپر یکی دیگر از انتخاب های عالی است!

کنسرو لوبیا: ما دوست داریم یک قوطی نخود به این سالاد اضافه کنیم تا دل،ب تر شود. به سادگی گاربانزوها را آبکش کرده و آبکشی کنید، سپس با کیک و گوجه فرنگی مخلوط کنید. لوبیا سفید نیز با این ،یب عالی است. در صورت ،وم می تو،د پانسمان را کمی تنظیم کنید.

پنیر: آ،ین باری که این را درست کردم فتا ،د شده را اضافه کردم و همه آن را دوست داشتند. پنیر بز، موزارلای تازه یا بوراتا نیز گزینه های واضحی برای افزودن به این هستند. با 1/4 فنجان پنیر فتا یا پنیر بز، یا 8 اونس (آب‌کش شده) موزارلای تازه ،د شده یا مروا، یا بوراتا، که به قطعات لقمه‌ای پاره شده است، شروع کنید.

پیشنهادات جفت سازی

سالاد تابست، آسان تر

سالادهای بیشتر با خیار و گوجه فرنگی

در حالی که خیار و گوجه فرنگی در فصل است، مطمئن شوید که این سالادهای دیگر خیار و گوجه فرنگی را بررسی کنید.

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

کمال ساده گوجه فرنگی های رسیده تابست، و خیارهای تازه باغچه ای ترد در این سالاد خیار گوجه فرنگی آسان گرد هم آمده اند. ،یب خیار و گوجه فرنگی به کمی بیشتر از کمی سیر، ریحان ،د شده، سرکه، روغن زیتون و چاشنی نیاز دارد تا طعم تازه آنها را برجسته کند.


  • ¼ فنجان روغن زیتون اضافی
  • 2 قاشق غذاخوری سرکه شراب قرمز
  • 1 حبه سیر کوچک، ریز ،د شده
  • 1 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک
  • ½ قاشق چای خوری نمک
  • فلفل تازه آسیاب شده برای طعم دادن
  • 4 متوسط ​​یا 3 گوجه فرنگی بزرگ، هسته گرفته و به صورت حلقه ای بریده شده است
  • 1 خیار اروپایی بزرگ، پوست کنده و ،د شده
  • 2 قاشق غذاخوری ریحان تازه ،د شده


  1. روغن، سرکه، سیر، پونه کوهی، نمک و فلفل را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید.
  2. گوجه‌فرنگی، خیار و ریحان را اضافه کنید و هم بزنید تا بپوشند. بلافاصله سرو کنید.

یادداشت

به جلو

خیارها را ،د کرده و در ظرف در بسته در یخچال تا 2 روز نگهداری کنید.

سس را در یک شیشه مخلوط کنید و تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید. با قرار دادن شیشه در یک کاسه آب گرم، آن را به دمای اتاق برس،د.

گوجه فرنگی و ریحان را درست قبل از اینکه با خیار و سس پرتاب کنید، ،د کنید.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • زمان پخت: قبلا، پیش از این
  • دسته بندی: سالاد
  • روش: بدون آشپز
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 فنجان
  • کا،ی: 124
  • قند: 5 گرم
  • چربی: 10 گرم
  • کربوهیدرات ها: 9 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 2 گرم

کلید واژه ها: طرز تهیه سالاد خیار و گوجه فرنگی, سالاد خیار و گوجه فرنگی, طرز تهیه سالاد خیار و گوجه, سالاد گوجه فرنگی خیار, طرز تهیه سالاد گوجه فرنگی, سالاد خیار, طرز تهیه سالاد خیار گوجه فرنگی

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/tomato-cu،ber-salad/