روز جهانی غذا 20 کشور که معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارند مجله کوروش-گروه غذایی


همانطور که در زبان انگلیسی از کلمات مختلف کل دنیا استفاده می شود؛ در غذاهای آمریکایی هم از طعم های مختلف کل دنیا استفاده می کنند. فرهنگ، لباس، زبان و غذاهای مختلف را به آمریکا آورده اند. در اوایل دوران پیدایش آمریکا، روش پخت غذاهای آمریکایی تحت تأثیر اروپایی‌ ها و آمریکایی‌ های بومی بود.

  • برای ادامه مطلب طرز تهیه پیراشکی مرغ و قارچ اینجا کلیک کنید.
  • همانطور که در زبان انگلیسی از کلمات مختلف کل دنیا استفاده می شود؛ در غذاهای آمریکایی هم از طعم های مختلف کل دنیا استفاده می کنند.
  • مهم ترین نکته برای پخت قارچ این است که حتما باید آبش به خوبی هنگام پخت گرفته شود وگرنه ایجاد نفخ می کند به خصوص برای افرادی که روده و معده حساسی دارند.
  • پنیر سوئیسی و همبرگر داخل سینه مرغ در این غذا به کار رفته است که آن را به طور کامل سرخ می کنند .
  • خوراکی‌های ترکیه، بسیار متنوع و خوشمزه‌اند و از جاذبه‌‌های گردشگری این کشور محسوب می‌شوند.

مواد مورد نیاز برای تهیه دسر پاناکوتا عبارتند از وانیل ، شکر سفید ، شیر کم چرب ، ژلاتین و خامه. پاناکوتا یکی از دسرهای خوشمزه ایتالیاست که با خامه و ژلاتین درست می شود. به علت وجود خامه بعنوان ماده اصلی بسیار خوش خوراک و پر کالری می باشد. شیرینی خامه ای کانولی یکی از شیرینی های خوشمزه ایتالیایی است. بودن همزمان شیرینی خامه ای و کانولی یک ترکیب فوق العاده می سازد که در نهایت دسری عالی برای شما به ارمغان می آورد. در این شیرینی شما همزمان از دو پنیر ریکوتا پر چرب و ماسکارپونه خامه ای استفاده می کنید.

شنیسل وینی، غذای محبوب مردم اتریش

رندانگ یکی از لذیذ ترین و محبوب‌ ترین غذاهای اندونزی است. این غذا از نظر ادویه‌جات بسیار غنی است و این غذا در کشورهایی نظیر مالزی نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. مندی در واقع یک بشقاب برنج به همراه گوشت است که به طور سنتی در تنورهای زیر زمینی درست میشه. این غذا اونقدر خوشمزه است که دوس داری برای چندین بار هم تستش کنی.

پیشنهاد ویژه خرید اول!

لیست انواع غذای خارجی برای مهمانی با هدفی تهیه شده تا افرادی رو که به دنبال ایده‌های جدید برای کشف طعم‌های متفاوت هستن رو، با انواع غذاهای منحصر به فرد خارجی آشنا کنه. همینطور سعی شده تا کاربران بتونن با توجه به این لیست در عین حال با غذاهایی آشنا بشن که با درست کردنشون طعم‌های جدید رو تجربه کرده و تکنیک های آشپزی جدیدی رو هم یاد بگیرن. شیرین پلو یکی از غذاهای اعیانی و سنتی ایرانیه که ظاهر رنگارنگ و مجلسی‌ای داره. طعم شیرین این غذا علاقه‌مندان به خودش رو داره، اما بهتره بدونید شیرین بودن این غذا دست خودتونه.

چند نکته‌ی جالب در مورد عادت‌های غذایی در جهان

این غذا یه غذای ملی در کشور بلژیک است و ترکیبی از صدف‌های دریایی ماسل با سیب‌زمینی سرخ‌کرده سرو میشه. ماهی و چیپس یکی از غذاهای انگلیسی ها است که این غذا به طور سنتی با نخودفرنگی، نمک و سرکه خورده میشه. طرز تهیه حلوای زعفرانی؛ دسر خوش‌رنگ و لعاب ایرانی حلوا یکی از دسرهای اصیل و خوشمزه‌ی ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی حتی در خاورمیانه دارد. برای اینکه متوجه شوید این غذا تا چه اندازه چندش است ویدئو زیر را تماشا کنید. این ویدئو درباره موزه‌ سوئدی است که در آن چندش آورترین غذاهای سرتاسر جهان گردآوری شده است و مشمئز کننده‌ترین خوراکی آن همین کوسه گندیده ایسلندی است.