رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-گروه غذایی


نکتۀ مهم دیگر در مورد این رستوران آن است که اگر به این رستوران نزدیک هستید می توانید از آن به صورت آنلاین نیز سفارش ثبت کنید و در کمتر از یک ساعت درب منزل تحویل بگیرید. در نتیجه افراد به راحتی می توانند از بین آن ها غذای متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند. این رستوران به سبک چینی دیزاین شده و منوی آن نیز از تنوع بالایی برخوردار است.

  • رستوران باغ گیلاس در ولنجک تهران یک رستوران فضای باز تهران با طراحی سنتی و مدرن در تهران است و یکی از رستوران های پرطرفدار تهران محسوب می شود.
  • غذاهای معروف این شعبه رستوران مرشد شامل کباب برگ و خوراک گردن است.
  • فضای صمیمی و گرمی که در رستوران خوان باشی شاهد آن هستیم فرصت ارزشمندی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمال آرامش به صرف غذاهای لذیذ و مورد پسند خود بپردازند.
  • شما می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را در کنار عزیزان خود میل کنید.

رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری. نحوه سرو غذا در برخی شعبات سلف سرویس بوده و سالاد بار این مجموعه نیز شامل انواع سالادهای فصل است. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود. رستوران البرز بعد از گذشت حدودا نیم قرن از شروع فعالیتش، هنوز هم یک رستوران لوکس در تهران محسوب می‌شود.

باغ رستوران کباب الملک

رستوران ایرانشهر از قدیمی‌ترین دیزی سراها در شهر تهران است که آب گوشت سنتی ایرانی تنها غذای موجود در آن به شمار می‌رود و همه کسانی که به این رستوران می‌روند از مشتریان پر و پا قرص دیزی‌های ایرانشهر هستند. در این رستوران غذا در ظرف‌های سنتی سفالی به‌همراه نان سنگک، سبزی خوردن، پیاز و ترشی سرو می‌شود و محیط بسیار شلوغی دارد. اگر در روزهای تعطیل یا پایان هفته به این رستوران بروید، ممکن است زمان بسیاری را در صف انتظار بمانید؛ پس اگر انتظار طولانی برای شما خسته کننده است، روزهای میان هفته را انتخاب کنید. بخش قابل‌توجهی از غذاهای منو را انواع پاستا، پیتزا، لازانیا و ساندویچ‌های گیاهی تشکیل داده‌اند. در کنار غذای اصلی یا پس از آن می‌توانید نوشیدنی‌های طبیعی سرد و گرم را امتحان کنید.

برگرلند تهرانپارس؛ رستوران گروه بروبکس

محبوبیت اصلی این رستوران به خاطر سالاد سزارهای بزرگ و خوشمزه آن است، بنابراین اگر به این رستوران سر زدید، حتماً سالاد سزار این رستوران که همراه با با فیله سوخاری و سسی بسیار خوشمزه سرو می‌شود را از دست ندهید. از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به انواع پاستا، سالاد، پیتزا و استیک اشاره کرد. در کنار داشتن فضایی با دکوراسیون زیبا و کارکنانی آموزش دیده، بیشتر منو متنوع رستوران سبب شهرت و محبوبیت رستوران کوبابا در بین مشتریان شده است. منو این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای لبنانی و افغانی را نیز شامل می‌شود. انواع حمص، سالاد تبوله، فلافل، سمبوسه و سالاد فتوش را می‌توانید به عنوان پیش غذا سفارش دهید.

شاید به جرات بتوان در لیست بهترین رستوران های تهرانپارس حس خوب(سنسومی) را در صدر لیست قرار داد. از آنجا که این رستوران دارای متنوع‌ترین منو در این منطقه است، همیشه شلوغ و پرازدحام است. در منوی روف لانژ انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و استیک طبخ می‌شود و با کیفیت بالا و طعم خوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مجموعه رستوران ارکیده

رستوران کوبابا از دیگر رستوران‌های پرطرفدار تهران در محدوده خیابان جردن است که منویی متنوع با غذاهای ایرانی، عربی و ترکی ارائه می‌دهد. گرچه منوی مدیترانه‌ای این رستوران غذاهای متفاوتی دارد، غذاهای عربی کوبابا دلیل اصلی شهرت این رستوران هستند. در این رستوران می‌توانید انواع کباب‌ها، نوشیدنی‌ها، دسرها، سالاد و پیش غذاهای بین‌المللی را میل کنید. شهر تهران در سال‌های اخیر شاهد گشایش رستورن‌های لاکچری بسیاری بوده است. زیاد شدن این رستوران‌ها را می‌توان به‌دلیل فضای رقابتی بالا در این عرصه دانست. امروزه در جهان از تغذیه با عنوان علم یاد می‌شود و ابزار و تجهیزات پخت غذا با اجاق‌ها، دیگ‌ها و قابلمه‌های قدیمی تفاوت بسیاری دارند.

تو منوی این رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کنار دلمه مخصوص کردی ها که به نوعی غذای محلیشون محسوب می شه جا داده شده. ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار موبی دیک این نهنگ سفید رنگ بوده است. رستوران موبی در عین حال که از رستوران‌های قدیمی‌ تهران محسوب می‌شود، در لیست بهترین‌های این شهر نیز قرار دارد و در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع گردید.