رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-گروه غذایی


با پیشرفت تکنولوژی می توان ادعا کرد که بیشتر کارهای ما به طرز چشم گیری آسان شده است. یکی از این کارها سفارش غذا و به طور کلی مایحتاج روزانه مانند خرید از سوپرمارکت، نانوایی و شیرینی فروشی است. در طی چند سال اخیر با راه اندازی اسنپ فود و گسترش آن در مناطق مختلف ایران این امر بسیار آسان گشته است.

اگر دوست دارید، در محیطی لوکس یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید، بهترین مکان برای شما، رستوران نارنجستان است. این رستوران شیک دو طبقه دارد که طبقه پایین آن، مخصوص غذاهای فرنگی و طبقه دوم آن، مخصوص غذاهای ایرانی است. غذاهای رستوران بین‌المللی نارنجستان، بسیار خوشمزه‌اند و استیک‌های آن شهرت زیادی دارند.

  • اینبار میخواهیم نگاهی به رستوران تاج محل بیندازیم رستورانی که به عنوان بهترین رستوران هندی تهران شناخته می شود.
  • اینجا منویی مملو از غذا ها و آیتم های هندی دارد هرچند انگشت شمار غذا هایی هم مشاهده می شود که ایرانی هستند.
  • بازسازی‌ها در سال‌های اخیر و اضافه کردن تراس و محیط‌های جدید به رستوران لوکس طلایی باعث شده تا جوان‌ترها نیز به سمت این رستوران جذب شوند.

رستوران اسفندیارقطعا تمامی ساکنین پایتخت، حداقل یک بار نام رستوران اسفندیار را شنیده‌اند. این رستوران جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که در خیابان ولیعصر واقع شده و مشتریان ثابت خودش را دارد که ترجیح می‌دهند به جای تجربه یک رستوران جدید، طعمی همیشگی و بی نظیر را در این رستوران بچشند. رستوران اسفندیار دارای سالنی نسبتا بزرگ است و به همین خاطر ازدحام و شلوغی جمعیت آنقدر آزار دهنده نخواهد بود. قیمت منوی رستوران اسفندیار بالاست اما نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، باید آن را مقرون به صرفه دانست. رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده. این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه.

رستوران مجمع (شعبه باشگاه انقلاب)

هروقت دلت یه غذای دریایی و خوشمزه خواست حتما به رستوران بالیق سری بزن و غیر از غذا از دکور و رعد و برق و صدای دریا و نورپردازی و آکواریومش لذت ببر و حس کن کنار دریا هستی!! توی این رستوران بهترین گوشت کبابی رو استفاده میکنن و استیک های فوق العاده ای دارن، توی ارومیه شاید اولین رستوران نباشه ولی از بهتریناست که همیشه غذاهاش حرفی برای گفتن داره. تخصص این رستوران در طبخ و سرو غذاهای چینی است و یک آشپز چینی نیز دارد تا هیچ‌وقت از کیفیت غذاهای آن کاسته نشود.

بهترین کافه ­‌های تهران (۱۴۰۱): از لوکس ترین تا دنج ترین

تمامی غذاها از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم غذاهای رستوران را طبخ می کنند. در وسط رستوران میز سلف قرار دارد و هر نوع غذای ایرانی، دسر و پیش غذا را که بخواهید می توانید بردارید و لذت ببرید. رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند. رستوران روحی نیز در لیست برترین‌های شهر تهران قرار دارد که در محدوده شهرک غرب واقع شد. انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در این رستوران در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شوند، برای مهمانان سرو می‌گردند.

کترینگ‌ها در انواع و اقسام شکل‌ها و قیمت‌های متفاوت وجود دارند و شما می‌توانید با استفاده از وبسایت بلد هم به بهترین کترینگ‌های تهران و همچنین به نزدیک‌ترین کترینگ موجود دسترسی پیدا بکنید. این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است. غذاهایی که توسط این رستوران ارائه می شود همان غذاهای سنتی ایرانی از انواع کباب ها گرفته تا پلو ها و غیره. کیفیت غذاها بسیار خوب است و کادر پرسنل نیز بسیار دقیق و فعال هستند. پارسیان استقلال به عنوان یکی از شعبات مجموعه رستوران های پارسیان می باشد که غذاهای محلی را به صورت فصلی سرو می کند.

در کنار کیفیت بالای غذا، سرویس دهی خوب آن موجب شده افراد زیادی آن را انتخاب کنند. در این خیابان بعد از پارک شهر به چهارراه ابوسعید و خیابان 15 خرداد می رسید اما می بایست قبل از چهارراه وارد کنار گذر شوید تا چند متر پایین تر در سمت راست، رستوران وحدت را ببینید. این کار بخاطر اینکه آشپزخانه رستوران رفتاری بسیار منظم، مرتب، بهداشتی و شیک بود باعث شد محبوبیت رستوران دوچندان شود.

تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد.

فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد. اگر کارمند هستید و نمی‌دانید وعده صبحانه چه غذایی میل کنید، سری به رستوران لانچین تهران در خیابان گاندی بزنید. پس از اینکه نوع صبحانه خود را انتخاب کردید، می‌توانید در فضای داخلی رستوران یا فضای روباز رستوران در پیاده‌رو صبحانه‌تان را میل کنید. چیدمان فضای روباز رستوران لانچین به خاطر نبود آلودگی هوا در ساعات صبح و وجود میزهای دونفره، جایی دنج و آرام برای صرف صبحانه است.

رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است. بهترین شعبه مجموعه رستوران‌های ارکیده در میدان آرژانتین تهران واقع شده است و ظرفیت پذیرایی بیش از 450 نفر میهمان را دارد. این رستوران با اضافه‌کردن پارکینگ اختصاصی به امکانات رفاهی خود، این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در نهایت آرامش و با کمترین دغدغه از میل‌کردن وعده غذایی خود لذت ببرند. برای برگزاری مراسم‌ها و میهمانی‌های خانوادگی خود هم می‌توانید روی سالن‌های VIP این رستوران حساب کنید. بهترین غذاهای رستوران ارکیده که می‌توانید در وعده ناهار امتحان کنید باقالی‌پلو با ماهیچه و گردن، کباب ترش، جوجه کباب، شیشلیک و بختیاری‌های لذیذ هستند. رستوران دارچین از معروف‌ترین رستوران‌های شهر تهران است و منویی گسترده از غذاهای ایرانی و فرنگی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.