رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-گروه غذایی


بسیاری از ما برای برگزاری جشن‌های مختلفی مثل تولد، سالگرد ازدواج و غیره به رستوران می‌رویم تا شبی متفاوت را برای خود و اطرافیانمان رقم بزنیم. همچنین می‌توان گفت که حضور در رستوران‌ها می‌تواند برای صحبت‌ها و قرارهای کاری نیز باشد. از این رو با توجه به تمامی تفاسیری که گفته شد، بهتر است جایی را انتخاب کرد که غیر از غذای خوب، فضای مناسبی را نیز داشته باشد. در مرحله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند.

اگر به ساختمان های قدیمی ایرانی علاقه دارید و فضای آن را برای صرف غذا دلپذیر می دانید، نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های تهران از نوع سنتی است. در این مکان انواع غذاهای سنتی ، دسرها و پیش غذا های ایرانی نیز سرو می شود. در مورد فضای آن باید بگویم که تمام جزئیات از سبک های معماری قدیمی ایران است و از حوض گرفته تا سبک میز و صندلی ها، سقف و حتی ظروف سرو غذا نیز سنتی می باشد.

این رستوران در محله لویزان و نزدیکی پارک جنگلی شیان یا همان پارک جنگلی لویزان، در طبقه بالای یک پاساژ قرار دارد. دقیقاً به خاطر منظره زیبایی که در طول شب دارد، رستوران لابار یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود. ظاهر این رستوران بسیار شیک و مدرن است و می‌توانید از آن برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده کنید. مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که این رستوران بخش تراس نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنید.

  • شما می توانید با مراجعه به این سایت آن را به هوم اسکرین خود اضافه کنید تا مانند یک اپلیکیشن از آن لذت ببرید.
  • طعم دنر کباب‌های این رستوران زنجیره‌ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می‌توانید از طعم آن‌ها نیز لذت ببرید.
  • های اطرافمان مطلع شویم؟ نت برگ در این صفحه بهترین پیشنهادهای رستوران‌های تهران را در کنار هم قرار داده تا شما به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • خبر خوش اینکه این رستوران در خیابان ولیعصر تهران ساخته شده است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و طعم خوش قیمه آن را در وعده ناهار بچشید.
  • با اینکه جزو رستوران های ارزان قیمت تهران بوده و دکوراسیون شیک و امروزی ندارد اما مشتری ها برای دریافت غذای این مکان در صف می ایستند.

رستورانی در جنوب تهران و در منطقه‌ی بازار بزرگ این شهر که قدمت کم‌تری نسبت‌به دو رستوران شمشیری و شرف‌الاسلامی دارد. این رستوران در طبقه‌ی پانزدهم جم‌سنتر جماران، به محض ورود به مجموعه با چشم‌انداز وسیع و کم نظیری که به کل شهر تهران دارد، نفس را در سینه‌‌ی شما حبس خواهد کرد. در رابطه با این رستوران هم نمی‌توان گفت که دور تا دور آن شیشه‌ای است، اما وجود پنجره‌های بزرگ با نمایی کلی از شهر می‌تواند دلیل خوبی برای قرار گرفتن این رستوران در بین سایر رستوران‌های لیست حاضر باشد.

رستوران مدائن

فقط تنها مشکلی که داره اینه که پارکینگ نداره، که اونم کنار رستوران میشه پارکش کرد. رستوران مرشد در تجریش یکی دیگر از معروف ترین رستورانهای تهران است که کباب های محشری دارد و اگر یکبار به آن بروید مشتری پای ثابت آن خواهید شد. اگر رستوران هایی با فضای سنتی و غذاهای باکیفیت و حسابی را دوست دارید مرشد می تواند بهترین انتخاب شما باشد. رستوران های لوکس در ترهان بسیار زیاد می باشد که بیشتر آن در منطقه 1 تهران واقع شده مکانی فوق العاده عالی که افراد برای قرار ملاقات خود و یا تفریحات یک روزه انتخاب می کنند. رستوران های لوکس مکانی آرام بخش و محیطی لاکچری همراه با موسیقی و غذاهای لذیذ با تزئینات منحصر به فرد برای شما فراهم می کند تا شما یک روز عالی را تجربه نمایید. شاید در مقایسه با سایر رستوران فضای باز در تهران، باغ بهشت دارای منوی غذایی گرانتر باشد، اما کیفیت عالی و سرویس دهی خوب این رستوران این هزینه را جبران می نماید.

رستوران های ارزان تهران

ویژگی مهمی که رستوران های فضای باز دارند این است که افراد می توانند به راحتی در این رستوران ‌ها صحبت کرده و و از هوای آزاد لذت ببرند. در این رستوران که بسیار تمیز و مرتب است، سرو غذا در فضای باز انجام می شود. هم چنین نکته جالب درباره این رستوران این است که امکان بازدید از آشپزخانه خاص این رستوران برای عموم فراهم است.

برای مثال ممکن است برایتان سوال باشد که بهترین تهیه غذای تهران کجاست؟ در وبسایت بلد شما می‌توانید با مراجعه به نظر سایر کاربران به راحتی به پاسخ چنین سوال‌هایی که ممکن است داشته باشید برسید. در سایت و اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد علاوه بر یافتن آدرس کترینگ‌های تهران می‌توانید به شماره تلفن، لوکیشن دقیق، نظرات کاربران و تصاویر کترینگ نیز دسترسی داشته باشید. رستوران سنتی شهربانورستوران سنتی شهربانو، یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب تهران و محدوده شهرک غرب واقع شده و مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. این رستوران دارای دو بخش مجزای سفره‌خانه و کافی شاپ است و غذا در بخش سفره خانه سنتی سرو می‌شود. رستوران شهربانو دارای فضایی بسیار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش است که می‌توانید همراه با خانواده، لحظاتی بی نظیر و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید.

رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. محیط این رستوران بسیار شیک، آرام و لوکس است و شب‌ها می‌توانید در آرامش کامل از منظره پایتخت لذت ببرید. با وجود آنکه این رستوران در مقایسه با سایر نام‌های موجود در فهرست بهترین رستوران های تهران قیمت بیشتری دارد؛ اما قطعاً با چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آن، قیمت را فراموش خواهید کرد. آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌بودن رستوران نایب صحبت کنیم. این رستوران دارای شعب زنجیره‌ای و متعددی در سطح تهران است و همه مردم پایتخت با نام آن آشنا هستند.

کاخ رستوران لیدوما منویی کامل از هر چیزی که بخواهید دارد اما یک نکته را باید در نظر بگیرید. منوی رستوران کاغذی نیست و روی هر میز، یک بارکد بوده و می بایست با گوشی آن را اسکن کنید تا منو برای شما نمایش داده شود لذا در صورتیکه با خود گوشی هوشمند نداشته باشید نمی توانید منوی رستوران را مشاهده کنید. دومین شعبه رستوران روحی در شمال تهران در منطقه نیاوران قرار دارد. اگر میخواهید به شعبه نیاوران رستوران روحی مراجعه کنید در نظر داشته باشید شعبه نیاوران رستوران روحی در غرب میدان نیاوران واقع در خیابان باهنر قرار دارد. به عبارتی، در خیابان باهنر که در غرب میدان نیاوران واقع شده در سمت جنوب خیابان قبل از اینک به میدان برسید، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

رستوران مدائن رستورانی عربی با غذاهای معروف لبنانی است و در میان پیش‌غذا، غذاهای اصلی و دسرهای این رستوران، حمص، میکس گریل و کنافه آن بسیار پرطرفدار هستند. در این رستوران سه بخش مختلف بالانشین، سالن اصلی و فضای باز برای استفاده مشتریان تعبیه کرده‌اند. فضای باز برای استفاده از قلیان تدارک دیده شده است و چشم‌انداز زیبایی دارد.