دانلود رایگان آموزش صفر تا صد وردپرس فیلم فارسی+ جزوه pdf سریع آسان | eircas


دانلود رایگان آموزش صفر تا صد وردپرس فیلم فارسی+ جزوه pdf سریع آسان | eircas

هنگامی که وبسایتی راه اندازی می کنیم بهتر است از همان ابتدای کار از اطلاعات کلاس طراحی سایت در تبریز بکاپ گیری نماییم. بکاپ وردپرس این امکان را به ما می دهد تا در صورت بروز مشکل یا پاک شدن اطلاعات بتوانیم همه چیز را به حالت قبل برگردانیم. در این جلسه از دوره آموزش کامل وردپرس به آموزش بکاپ گرفتن از وردپرس می پردازیم. همچنین ویژپی های افزونه ها را برای انتخاب بهترین افزونه بکاپ گیری از وردپرس بررسی می کنیم. برای مشاهده این جلسه از آموزش رایگان وردپرس به لینک زیر مراجعه نمایید. تا جلسه 25 از آموزش وردپرس رایگان تقریبا یک وردپرس کار شده اید.

  • در این جلسه از دوره آموزش ورد پرس رایگان روشی را معرفی می کنیم تا بتوانید اتصل، ارسال و انتشار خودکار مطالب وردپرس به تلگرام را به سادگی انجام دهید.
  • این آموزش ها بر اساس سال ها تجربه طراحی سایت با وردپرس تهیه شده و سعی کرده ایم با زبان ساده یک راهنمای عالی برای شما آماده کنیم.
  • در این جلسه به معرفی بهترین آمارگیر وردپرس یا افزونه آمار وردپرس خواهیم پرداخت.
  • اینکه سایت شما با آدرس www نشان داده شود یا بدون www را می توانید از گزینه ی همگانی در تنظیمات انتخاب کنید.
  • یک نکتۀ کلیدی هم وجود دارد و این هست که شما با کارکردن روی لوکال هاست، در واقع انگار روی یک سایت واقعی کار می کنید و تمامی امکانات طراحی را در اختیارتان می گذارد.
  • ارتباط داشته داشته باشید و از وبسایت های مختلف آموزش wordpress استفاده کنید و …….

دانلود رایگان هر دو نسخه وردپرس فارسی و انگلیسی آخرین نسخه در لینک دانلود وردپرس ارائه شده است. تفاوتی بین وردپرس فارسی و انکلیسی نیست و امکان تغییر زبان در هر زمان پس از نصب نیز وجود دارد. به کمک افزونه ها فارسی ساز وردپرس که تقویم و برخی امکانات دیگر را فارسی می کنند می توانید ظاهر پیشخوان مدیریت سایت را به زبان دیگر نیز داشته باشید. اما اگر برای یادگیری و آموزش می خواهید وردپرس را نصب و یک سایت وردپرسی داشته باشید می توانید روی کامپیوتر شخصی خود نیز برای ساخت سایت با وردپرس اقدام کنید. اما سایتی که روی کامپیوتر خود طراحی می کنید فقط برای شما قابل استفاده است و کس دیگری به آن دسترسی ندارد. در واقع وقتی طراحی سایت با وردپرس را روی کامپیوتر خود راه اندازی می کنید فقط برای یادگیری و آزمایش و مواردی مثل این از این سایت استفاده کنید.

بهترین دوره آموزش وردپرس (رایگان شد)

زیر منوی دوم “سفارشی سازی” نام دارد که با کلیک روی این گزینه وارد صفحه شخصی سازی و سفارشی سازی قالب میشوید و میتوانید تغییراتی را در ظاهر و المان های وبسایت اعمال کنید البته گزینه های این بخش بسته نوع قالبی که استفاده میکنید متفاوت است. ممکن است قالب شما امکانات زیاد یا کمی برای شخصی سازی وبسایت داشته باشد. در نهایت زیر منوی آخر “ویرایشگر پرونده پوسته” نام دارد که تمامی فایل های قالب را با امکان ویرایش سورس کد آنها در اختیار شما قرار میدهد. پیشنهاد میکنم درصورتی که با کدنویسی فایل های وردپرس آشنایی ندارید در این بخش زیاد کنجکاوی نکنید.

بهینه سازی سایت (SEO)

در این دسته از سایت‌ها شما می‌توانید سایتی را طراحی کنید که چه کارفرما و چه کارجو در آن ثبت نام کنند و هر کسی به دنبال نیاز خودش باشد. یعنی کارفرما با ثبت آگهی، به دنبال نیرو مورد نیاز خودش باشد و کارجو هم با خواندن آگهی، به دنبال پروژه متناسب با مهارت‌های خودش باشد. این بخش تقریبا به مورد بالا شباهت دارد؛ همانطور که در بالا گفتیم، شما می‌توانید با استفاده از وردپرس، یک سایتی برای خودتان طراحی کنید تا کارفرما در صورت نیاز به مهارت‌های شما، با شما ارتباط برقرار کنند. فرض کنید که شما یک فرد آماتور هستید و یا سایتی را با CMS وردپرس طراحی کردید؛ در حین کار با وردپرس، با یکسری مشکلاتی رو به رو شدید که حتی وقتی در اینترنت هم آنها را سرچ می‌زنید، هیچ جوابی برای آنها پیدا نمی‌کنید.

در آموزش طراحی سایت با وردپرس نیز تمام آن چیزی که برای راه اندازی و مدیریت سایت نیاز دارید به صورت آموزش رایگان وردپرس در اختیار شما قرار گرفته است. تنظیمات وردپرس یکی از بخش های مهم مدیریتی سایت وردپرسی می باشد. تنظیمات وردپرس در 4 جلسه از دوره آموزش وردپرس رایگان به طور کامل بررسی و آموزش داده می شود.