خوشمزه ترین غذاهای جهان + خوشمزه ترین های اینستاگرامی


اردک پکن نوعی خوراک مشهور چینی است از غذاهای سلطنتی به حساب میاد! اوگالی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین غذاها در کنیا است که با ذرت درست میشه. ماهی و چیپس یکی از غذاهای انگلیسی ها است که این غذا به طور سنتی با نخودفرنگی، نمک و سرکه خورده میشه.

  • بوریتو با نان تورتیلای گندم درست می‌شود و با مواد مختلفی پر می‌شود.
  • سام تام یک غذای سنتی تایلندی به حساب می آید که در رتبه 46 در 50 غذای برتر جهان قرار میگیرد.
  • بانی چو، یک اصطلاح آفریقای جنوبی-هندی برای کلمه «غذای گجراتی» است و متشکل از یک کاری غلیظ هندی است که در یک قرص نان توخالی سرو می‌شود.

كرپ ژامبون یک نوع فينگرفود مناسب براى پذيرايى و جشن ها است كه به صورت سرد سرو ميشه مواد لازم… طاجین گوشت و به، خورش مخصوص مراکش و کشورهای شمال آفریقا است. تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد. غذای فوفو یه غذای گیاهی و موقوی در غنا است که میتونی لذت یه غذای دلپسب رو تجربه کنی.

در این غذای محبوب اسپانیایی از برنج، مرغ، سوسیس، میگو، زعفران و سیب‌زمینی استفاده می‌شود. این غذا برای اولین بار در والنسیا درست شده بود؛ منطقه‌ای که در آن، برنج و زعفران کشت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این غذا را در رستوران‌ها سفارش ندهید و دست‌پخت‌های خانگی را امتحان کنید. این پای خوشمزه که با اسفناج و پنیر فتا تهیه می‌شود، غذای محبوب یونانی است که قدمت آن به ۴۰۰ سال قبل می‌رسد. اسپاناکوپیتا تقریبا در تمامی رستوران‌ها و غذاخوری‌های یونان سرو می‌شود.

طرز تهیه راتاتویی (فرانسه)

ساندویچ گوشت یه غذای خوشمزه و مناسب برای بچه ها پیک نیک است و خیلی سریع می تونید درست کنید…. اما یکی از عجیب ترین غذا هاي اینستاگرام را باید بی شک بستنی ذغالی دانست. وقتی بـه بستنی فکر میکنید بستنی هاي سفید یا رنگی در ذهنمان می‌آید، اما اینبار با یک بستنی سیاه مواجه شدیم کـه طرفداران زیادی هم پیدا کرد.

کافه رستوران ایتالیایی سیمو

غذا، تنها یکی از نیازهای اولیه انسانی نیست؛ بلکه علاوه‌بر نقش مهم در سلامتی جسمی و حتی روحی، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین تفریح‌ها به‌شمار می‌رود. جرج برنارد شاو می‌گوید عشقی خالصانه‌تر از عشق به غذا وجود ندارد. برای اکثر ما، غذا خوردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریح‌ها محسوب می‌شود. اصطلاح معروفی می‌گوید غذا زبان مشترک تمام انسان‌هاست و بین فرهنگ‌های مختلف، رابطه برقرار می‌کند. توفو یک غذای گیاهی اسـت کـه از شیر سویا درست میشود و آهن بالا و چربی کم و کالری پایینی در خود دارد ودر کل ارزش غذایی آن بسیار بالا اسـت. این غذا بـه شکل سنتی در کشور هـای کره، ژاپن و چین با رشته‌ هاي مختلف و سبزی‌ هاي فصلی آماده می ‌شود.

طرز تهیه خوراک لوبیا با قارچ

واقعا نمیشه یه غذای ایرانی رو به عنوان بهترین غذا نام برد چون بیشتر غذاهایی ایرانی واقعا بهترینن و باب سلیقه هر کشوریه، اما اگه بخوایم بهترین غذا رو به شما معرفی کنیم. مرغ بریانی که در لیست غذاهای ایرانی می باشد و در روزهای خاص سرو می شود. سوسیس بندری یکی دیگر از غذاهایی که در لیست غذاهای ایرانی ساده قرار دارد. این سالاد در فصل تعطیلات بیش از همه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و یک نوع طعم شیرین دسر را به همراه دارد. معمولاً در آن قارچ ، نارگیل، کنسرو آناناس ، نارنگی یا پرتقال با سس های مختلف مثل سس مایونز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بعضی از میوه هایی مثل توت فرنگی، موز، آناناس هم در آن به کار می‌ رود.

غذای Pierogi عموما از گوشت، قارچ، کلم ترش، میوه‌های فصل مثل بلوبری، توت فرنگی و گیلاس، گندم سیاه، سیب زمینی پخته، پنیر و پیاز سرخ شده تهیه میشه. کوفته قلقلی سوئدی که از گوشت چرخ‌کرده درست میشه از غذاهای خوشمزه و خوش طعمی است که طرفداران زیادی در سوئد و در جهان داره. راستی از هرکدوم از این غذاها خوشت اومد میتونی یاد بگیری و برای خودت درستش کنی. اینجا برات 50 تا غذای خوش طعم و بی نظیر رو لیست کردم که جزو غذاهای معروف دنیا هستند. چمپ غذای ملی کشور ایرلند به حساب می آید که از سیب زمینی پوره شده ، پیاز ، کره ، نمک و فلفل تهیه شده است .